ΦΩΤΙΕΣ

Διάκριση για το efood local στα ΕΒΓΕ 2025

Διάκριση για το efood local στα ΕΒΓΕ 2025 Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η νέα οπτική ταυτότητα του efood local, σχεδιασμένη από την Κ2, απέσπασε Έπαινο και Βραβείο Εικονογράφησης στα φετινά ΕΒΓΕ (Ελληνικά Βραβεία Γραφιστικής & Εικονογράφησης), αποδεικνύοντας πως η εμπειρία του convenience store μπορεί να είναι γεμάτη δημιουργικότητα, πρακτικότητα και στρατηγική συνοχή.

Η πρόταση της Κ2 βασίστηκε στην έννοια της «γειτονιάς» και δημιούργησε ένα εικαστικό σύστημα που ισορροπεί ανάμεσα στην σύγχρονη προσέγγιση του convenience και την ταυτότητα της αστικής ζωής στην Ελλάδα. Τα “λοκάλια”, όπως ονομάστηκε το project, συστήθηκαν στο κοινό με παιχνιδιάρικη προσέγγιση και φρέσκια αισθητική, παραμένοντας πιστό στην κουλτούρα του efood.

Διάκριση για το efood local στα ΕΒΓΕ 2025 Facebook Twitter

Η βράβευση αυτή αποτελεί αναγνώριση της δημιουργικής δουλειάς και της στρατηγικής σκέψης πίσω από ένα project που επαναπροσδιορίζει τον ρόλο του design στην καθημερινότητα των καταναλωτών.

Σχετικά με το efood:

Το efood αποτελεί μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στην ελληνική αγορά, και συνεργάζεται σήμερα με περισσότερα από 21.000 καταστήματα, σε 100 πόλεις. Με βάση την τεχνολογία και την καινοτομία, στα 14 χρόνια από την έναρξη λειτουργίας του, αναπτύσσει συνεχώς τις υπηρεσίες του και διευρύνει τις κατηγορίες προϊόντων που διανέμει σε εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες της πλατφόρμας του, καθημερινά. Τα τελευταία χρόνια συγκαταλέγεται στους σημαντικότερους εργοδότες στην Ελλάδα. Έχει εντάξει την κοινωνική προσφορά, ως αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας της και μέσω του προγράμματος EKE, Love Delivered, στηρίζει περισσότερους από 30 φορείς ετησίως και συνδράμει σε διαφορετικούς κοινωνικούς σκοπούς.

Market news
0

ΦΩΤΙΕΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM