Η Coca-Cola φέτος φέρνει τη Χριστουγεννιάτικη μαγεία σε όλη την Ελλάδα

Η Coca-Cola φέτος φέρνει τη Χριστουγεννιάτικη μαγεία σε όλη την Ελλάδα Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Coca-Cola ξεκινά νωρίτερα την αντίστροφη μέτρηση για τα φετινά Χριστούγεννα, με στόχο να μοιράσει τη χριστουγεννιάτικη μαγεία σε όλη την Ελλάδα. Μέσα από μία ολοκληρωμένη χριστουγεννιάτικη εμπειρία και κεντρικό μήνυμα «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες», η Coca-Cola θα ταξιδέψει σε περισσότερα από 130 σημεία σε όλη την Ελλάδα, με στόχο να μας υπενθυμίσει ότι η αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων βρίσκεται στην ανθρώπινη σύνδεση και επαφή.

Από τις 21 Νοεμβρίου έως και τις 24 Δεκεμβρίου, η Coca-Cola, θα ταξιδέψει σε πόλεις και χωριά όλης της Ελλάδας, διανύοντας τη μεγαλύτερη διαδρομή μέχρι σήμερα. Στη διάρκεια του μαγικού αυτού ταξιδιού, θα κάνει στάση σε δύο μεγάλους ενδιάμεσους σταθμούς, στη Στερεά και Ηπειρωτική Ελλάδα, ενώ το διάστημα 09-24 Δεκεμβρίου θα βρίσκεται στην Αθήνα. Εκεί, το κοινό θα ζήσει μία ολοκληρωμένη χριστουγεννιάτικη εμπειρία, θα γνωρίσει από κοντά τον Αϊ-Βασίλη και θα συμμετέχει σε πολλές και συναρπαστικές χριστουγεννιάτικες δράσεις.

Η Coca-Cola φέτος φέρνει τη Χριστουγεννιάτικη μαγεία σε όλη την Ελλάδα Facebook Twitter

Οι εκπλήξεις όμως δεν τελειώνουν εδώ. Φέτος, η Coca-Cola δίνει τη μοναδική ευκαιρία στο κοινό, να φέρει τη χριστουγεννιάτικη μαγεία στην περιοχή του και να γίνει ο Αϊ-Βασίλης του χωριού του. Πώς; Μέσα από τον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό που πραγματοποιεί στο Instagram και στο Facebook, οι συμμετέχοντες μπορούν να δηλώσουν στα σχόλια τον δικό τους αγαπημένο προορισμό και να διεκδικήσουν ένα ταξίδι αξίας 500€!

Η έναρξη της φετινής καμπάνιας δεν θα μπορούσε να μην συνοδεύεται από την πολυαναμενόμενη χριστουγεννιάτικη ταινία της Coca-Cola, που αποτελεί ορόσημο για την επίσημη εκκίνηση της εορταστικής περιόδου. Βασισμένο σε ΑΙ τεχνολογία το αγαπημένο brand, μας ταξιδεύει σε χιονισμένα τοπία μοναδικής ομορφιάς και μας προσκαλεί να γίνουμε ο Αϊ-Βασίλης που θα φέρει τη μαγεία των Χριστουγέννων στο χωριό του. Παρακάτω, μπορείτε να δείτε την συναρπαστική ταινία που θα ξεκινήσει να προβάλλεται από σήμερα στην τηλεόραση.
 

Νιώσε κι εσύ τη μαγεία των Χριστουγέννων, μπες στο @cocacolagreece στο Instagram ή στο προφίλ της Coca-Cola στο Facebook, μάθε τα πάντα για τη χριστουγεννιάτικη εμπειρία της Coca-Cola και μπορεί να είσαι εσύ ο Santa που θα φέρει τη Χριστουγεννιάτικη μαγεία στο χωριό του.

Ανακάλυψε όλες τις λεπτομέρειες για τον διαγωνισμό παντώντας στο link.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Market news / ACS: Εύκολη και ευέλικτη παραλαβή δεμάτων με το “My favourite ACS Locker”

Τα δέματα θα είναι διαθέσιμα για αυτόματη παραλαβή 24 ώρες το 24ωρο από το αγαπημένο ACS Locker, ή εναλλακτικά από κάποιο κατάστημα ACS που θα έχει προεπιλέξει αντίστοιχα ο πελάτης-παραλήπτης μέσω της ACiStant.
THE LIFO TEAM
Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Market news / Share a Coke: Η εμβληματική καμπάνια της Coca-Cola επιστρέφει και δίνει το όνομα σου στο φετινό καλοκαίρι

Η Coca-Cola εμπνέεται από την μουσική και συνεργάζεται με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, για 3η διαδοχική χρονιά, τοποθετώντας την gen-z στο επίκεντρο της νέας της παγκόσμιας καμπάνιας.
THE LIFO TEAM
Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Market news / Σύγκρινε τώρα τιμές για όλα τα ελικόπτερα της Ελλάδας, online

Ένα χρόνο μετά την έναρξη των πρώτων τακτικών πτήσεων με ελικόπτερο στην Ελλάδα, η hoper διευρύνει σημαντικά τις υπηρεσίες της, δίνοντας πλέον στο επιβατικό κοινό τη δυνατότητα να κλείσει online ιδιωτικές πτήσεις και με συνεργαζόμενους αερομεταφορείς – γρήγορα, απλά και με πλήρη διαφάνεια.
THE LIFO TEAM
Cream Crackers Παπαδοπούλου   Πως η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Market news / Cream Crackers Παπαδοπούλου: Πώς η επιλογή ενός σνακ γίνεται ... Απλά, Τραγανά, Τετράγωνα.

Με πρωταγωνίστρια την αγαπημένη ηθοποιό Έλενα Χαραλαμπούδη, γνωστή και ως «5 Minute Mum», τα Cream Crackers ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ στη νέα τους καμπάνια, μας υπενθυμίζουν ότι παρόλο που  oι επιλογές είναι πολλές, το σνακ δεν θέλει και τόση σκέψη
LIFO NEWSROOM
Η Praktiker Hellas ενισχύει το Πρόγραμμα «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη» με στρατηγικές συνεργασίες για την αστική βιωσιμότητα

Market news / «Το Σπίτι μας Αλλάζει την πόλη»: Η Praktiker Hellas διευρύνει το πρόγραμμα με στρατηγικές συνεργασίες

Με τη συμμαχία της We4all και του Δήμου Αγίας Παρασκευής, η Praktiker δρομολογεί για το 2025 ουσιαστικές παρεμβάσεις για τη βιοποικιλότητα, την περιβαλλοντική εκπαίδευση και τη διαμόρφωση βιώσιμων αστικών κοινοτήτων.
THE LIFO TEAM