Διαφημιστές θα μπορούν να διαβάσουν το μυαλό του καταναλωτή

Διαφημιστές θα μπορούν να διαβάσουν το μυαλό του καταναλωτή Facebook Twitter
0

Επιστήμονες στη Νέα Υόρκη απέδειξαν ότι μετρώντας τα κύματα του ανθρώπινου εγκεφάλου των καταναλωτών, οι διαφημιστές θα μπορούν να δημιουργήσουν πιο αποτελεσματικές διαφημίσεις.

Η επιστημονική ομάδα που ασχολήθηκε με το πείραμα, παρακολούθησε τα εγκεφαλικά κύματα πολλών εθελοντών ώστε να υπολογίσει περίπου ποιες ταινίες αποσπούσαν την προσοχή τους. Γι'αυτό το λόγο, υποστηρίζουν πως η μέθοδός τους μπορεί να είναι αποτελεσματικότερη για τις εταιρίες διαφημίσεων από μια απλή έρευνα αγοράς.

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΠΑΤΜΑΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Τech & Science / Νέα μελέτη: Τι είναι το «φαινόμενο Μπάτμαν» που βελτιώνει την ανθρώπινη συμπεριφορά σε δημόσιους χώρους

Οι ερευνητές έβαλαν έναν άνδρα ντυμένο ως Μπάτμαν να στέκεται σε βαγόνι του μετρό για να δουν αν αυτό επηρέαζε τις καθημερινές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των επιβατών
LIFO NEWSROOM
Μπορεί η υπνική άπνοια να οδηγήσει στη νόσο του Πάρκινσον; - Τι έδειξε νέα μελέτη

Τech & Science / Μπορεί η υπνική άπνοια να οδηγήσει στη νόσο του Πάρκινσον; - Τι έδειξε νέα μελέτη

Ερευνητές του Πανεπιστημίου Υγείας και Επιστημών του Όρεγκον και του Συστήματος Υγειονομικής Περίθαλψης Βετεράνων του Πόρτλαντ, ανέλυσαν ηλεκτρονικά ιατρικά αρχεία άνω των 11 εκατομμυρίων βετεράνων του στρατού
LIFO NEWSROOM