Μία στις δύο επιχειρήσεις είναι ικανοποιημένη από τις υπηρεσίες της ΔΥΠΑ, λέει έρευνα του ΣΕΒ

ΣΕΒ – Έρευνα: «Ψήφος εμπιστοσύνης» από τις επιχειρήσεις στη ΔΥΠΑ Facebook Twitter
Φωτ.: Eurokinissi
0

Αυξήθηκε ιδιαίτερα το ποσοστό των επιχειρήσεων που είναι ικανοποιημένες από τις υπηρεσίες της ΔΥΠΑ σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα γνώμης του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών για το 2023.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας «Ο Σφυγμός του Επιχειρείν», του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, στην ενότητα, όπου αποτυπώνεται ο βαθμός ικανοποίησης των επιχειρήσεων από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών από δημόσιους φορείς/υπηρεσίες, το ποσοστό επιχειρήσεων που αποτιμά ως ικανοποιητικές τις υπηρεσίες της ΔΥΠΑ ανέρχεται στο 45%.

Πρόκειται για ποσοστό ιδιαίτερα αυξημένο σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, όταν το 2022 ήταν στο 33,8%, το 2021 στο 25% και το 2020 στο 15,6%. Δηλαδή, μέσα σε μία τετραετία, το ποσοστό ικανοποίησης σχεδόν τριπλασιάστηκε, καταγράφοντας αύξηση κατά 188%.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η έρευνα εντοπίζει και αναλύει τα κρίσιμα ζητήματα που αφορούν στην καθημερινή λειτουργία, αλλά και στην αναπτυξιακή προοπτική των επιχειρήσεων.

Ο διοικητής της ΔΥΠΑ, Σπύρος Πρωτοψάλτης δήλωσε σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας του ΣΕΒ πως «μας γεμίζουν με ιδιαίτερη ικανοποίηση, καθώς, όπως αποτυπώνεται στα ευρήματα, σχεδόν οι μισές ελληνικές επιχειρήσεις δίνουν ισχυρή "ψήφο εμπιστοσύνης" στις υπηρεσίες της ΔΥΠΑ, σχεδόν τριπλασιάζοντας το ποσοστό ικανοποίησης σε μόλις τέσσερα χρόνια. Είμαστε ικανοποιημένοι, αλλά δεν εφησυχάζουμε. Αυτά τα πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα αφενός μεν μας δίνουν κίνητρο να συνεχίζουμε να δουλεύουμε εντατικά και στοχευμένα, με στόχο την ουσιαστική στήριξη των ανέργων, των εργαζομένων και των επιχειρήσεων αφετέρου δε αυξάνουν την ευθύνη μας να ανταποκριθούμε ολοένα και πιο αποτελεσματικά στις ανάγκες τους».

Συμπλήρωσε ότι «με αυτή την πυξίδα θα συνεχίσουμε, παρακολουθώντας συνεχώς τις εξελίξεις στην οικονομία, με στόχο την καλύτερη εναρμόνιση των δράσεών μας στον τομέα της σύζευξης προσφοράς και ζήτησης στην αγορά εργασίας. Η ΔΥΠΑ μετεξελίσσεται σε έναν καίριο πυλώνα στήριξης της απασχόλησης, αλλά και σε έναν στρατηγικό σύμμαχο των επιχειρήσεων, οι οποίες πλέον αναγνωρίζουν σε εμάς έναν αξιόπιστο εταίρο».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM