Το «Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι» του Vermeer σερβίρει αναψυκτικό

Το «Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι» του Vermeer σερβίρει αναψυκτικό Facebook Twitter
0

Θα δεχόσασταν να σας σερβίρει το αναψυκτικό σας το Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι του Johannes Vermeer; Είτε είχατε ενστάσεις είτε όχι, τώρα το διάσημο έργο Τέχνης πρωταγωνιστεί σε μία από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές καμπάνιας της εταιρείας.

Συγκεκριμένα, η τρισδιάστατη διαφημιστική πινακίδα αποτελεί μέρος της καμπάνιας Masterpieces της εταιρείας και της πλατφόρμας μάρκετινγκ Real Magic, η οποία πρόσφατα παρουσίασε ένα σποτ όπου διάφοροι διάσημοι πίνακες σε ένα μουσείο -συμπεριλαμβανομένου του πιο γνωστού έργου του Βερμεέρ συμμετείχαν στη δράση.

Η 3D διαφημιστική πινακίδα ακολουθεί το story ενός βίντεο που προηγήθηκε και έδειχνε το Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι να πετά ένα μπουκάλι αναψυκτικό σε έναν φοιτητή. Η πινακίδα βρίσκεται στο Διεθνές Αεροδρόμιο Guarulhos του Σάο Πάολο και κάπως έτσι οι ταξιδιώτες του σήμερα βρίσκονται να αλληλεπιδρούν με τη γυναίκα που υπήρξε κεντρικό θέμα του διάσημου πίνακα του 17ου αιώνα.

Η διαφημιστική σύλληψη θέλει το Κορίτσι να εμφανίζεται πρώτα πίσω από μια κόκκινη κουρτίνα και να αρπάζει ένα μπουκάλι αναψυκτικό από τη δεξιά πλευρά της οθόνης. Στη συνέχεια παιχνιδιάρικα ρίχνει το μπουκάλι σε έναν σωλήνα που συνδέεται με έναν πραγματικό αυτόματο πωλητή αναψυκτικών κάτω από τη διαφημιστική πινακίδα. Οι περαστικοί μπορούν στη συνέχεια να σταματήσουν για να πιούν το αναψυκτικό τους, το οποίο τους προσφέρεται απευθείας από τη γυναικεία φιγούρα και πρωταγωνίστρια του διάσημου έργου Τέχνης.

Σύμφωνα με το Muse by Clio, ο Ted Ketterer, διευθυντής μάρκετινγκ της Coca-Cola Βραζιλίας, αναφέρει ότι δημιουργεί «μαγικές στιγμές» για τους καταναλωτές, σε μία εποχή που λόγω τεχνολογίας είναι τόσο εύκολο να συνδέσει το χθες με το σήμερα, την Ιστορία της Τέχνης με τη σύγχρονη ζωή.

Βέβαια, υπήρξαν και χρήστες των social media που είχαν ενστάσεις για τον τρόπο που το διάσημο έργο τέθηκε στην υπηρεσία της διαφήμισης, ωστόσο, σε κάθε περίπτωση ακόμα και αυτοί ομολογούσαν ότι είναι μία εξαιρετικά πρωτότυπη ιδέα που ενώνει την pop κουλτούρα με τη μεγάλη Τέχνη με τον πλέον έξυπνο τρόπο.

Με στοιχεία από DesignTaxi.com

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Φωνές Δικαίωσης»

Πολιτισμός / «Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Το ηχητικό ντοκιμαντέρ που διακρίθηκε στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης καταγράφει το τραύμα, τον αγώνα και τη δικαίωση των θυμάτων κακοποίησης του προπονητή Τάε Κβο Ντο στην Ηλιούπολη
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Ο κορυφαίος Γαλλο-Λιβανέζος καλλιτεχνικός διευθυντής, επιμελητής και σκηνοθέτης υπήρξε απόλυτα αφοσιωμένος στην τέχνη του και άφησε ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα στον κόσμο της όπερας, της μουσικής και του θεάτρου.
LIFO NEWSROOM
Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Πολιτισμός / Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Στη δραματουργική και σκηνοθετική προσέγγιση της «Ανδρομάχης» από τη Μαρία Πρωτόπαππα, η Ερμιόνη και η Ανδρομάχη αντιπροσωπεύουν τα ιδεώδη των χωρών τους, ενώ ο Μενέλαος και ο Πηλέας την πολιτική και την εξουσία
LIFO NEWSROOM
Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τιμοτέ Σαλαμέ: Ο ηθοποιός αποσπά υψηλή διάκριση από την Ιταλική Ακαδημία Κινηματογράφου

Ο Τιμοτέ Σαλαμέ έχει επανειλημμένα εκφράσει τον θαυμασμό του για την Ιταλία και τον πολιτισμό της, ενώ έχει συνεργαστεί με Ιταλούς σκηνοθέτες και έχει συμμετάσχει σε ταινίες που γυρίστηκαν στη χώρα
LIFO NEWSROOM
Η Ρουθ Αζάουα επιστρέφει στο Σαν Φρανσίσκο της μέσα από μια αναδρομική έκθεση

Πολιτισμός / Η Ρουθ Αζάουα «επιστρέφει» στο Σαν Φρανσίσκο της μέσα από μια αναδρομική έκθεση

Το έργο και η ζωή μιας από τις πιο επιδραστικές καλλιτέχνιδες του 20ού αιώνα, που μετέφρασε τα τραυματικά βιώματά της σε τέχνη από σύρμα, ξετυλίγεται μέσα από την έκθεση του Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Σαν Φρανσίσκο
LIFO NEWSROOM