Η realme εισέρχεται στο Top 4 σε Ελλάδα, Τσεχία και Σλοβενία σύμφωνα με την Canalys

Η realme, το ανερχόμενο αστέρι του τεχνολογικού κλάδου, εισέρχεται στο TOP 4 σε Ελλάδα, Τσεχία και Σλοβενία σύμφωνα με την Canalys Facebook Twitter
0

Η

εταιρεία είναι πάντα ένα βήμα μπροστά και φέρνει τεχνολογία υψηλών προδιαγραφών σε προσιτή τιμή και αυτό φαίνεται από τα εκπληκτικά αποτελέσματα που έφερε στην αγορά η τελευταία σειρά smartphone realme 8. Η realme σχεδιάζει και φέρνει καινοτόμες συσκευές σε προσιτές τιμές, ο συνδυασμός των δύο αυτών είναι που την κάνει να ξεχωρίζει στην νέα γενιά. Αυτή η χρονιά ξεκίνησε δυνατά για την realme, φέρνοντας το realme 8 Pro το οποίο έρχεται με  κάμερα 108MP, και το realme 8 με νεανικό μοντέρνο σχεδιασμό, και τώρα ετοιμάζεται να "διαδώσει" την τεχνολογία 5G με την επερχόμενη κυκλοφορία της συσκευής realme 8 5G και τη στρατηγική "All in 5G".  

Αξίζει να σημειωθεί ότι η realme στην Ελλάδα κατάφερε πέρυσι να φτάσει στο Top 5 σύμφωνα με την Canalys ενώ ακόμη κέρδισε το βραβείο Προϊόν Της Χρονιάς για το realme 7 Pro. Αυτή η κατάταξη στο Top 4, είναι ένα νέο ορόσημο, και θέτει τον πήχη αρκετά ψηλά, για πολλά ακόμη επιτεύγματα που επιφυλάσσει το μέλλον.

Η realme, το ανερχόμενο αστέρι του τεχνολογικού κλάδου, εισέρχεται στο TOP 4 σε Ελλάδα, Τσεχία και Σλοβενία σύμφωνα με την Canalys Facebook Twitter

Ο Madhav Seth, Διευθύνων Σύμβουλος της realme στην Ευρώπη σημείωσε σχετικά:

«Ενσαρκώνοντας το πνεύμα του 'Dare to Leap', η realme είναι το πάντρεμα των καλύτερων επιδόσεων και των μοντέρνων σχεδίων, σε προσιτές τιμές. Είμαστε σίγουροι ότι τα προϊόντα και η στρατηγική μάρκετινγκ της realme είναι αποτελεσματικά ακόμη και σε αυτή τη δύσκολη εποχή. Η realme θα συνεχίσει να παρέχει έναν βέλτιστο συνδυασμό τολμηρών, καινοτόμων σχεδίων και μία ισορροπημένη ενσωμάτωση μεταξύ λογισμικού και υλικού, ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της νέας γενιάς.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Market news / Η Lidl λανσάρει διεθνή χριστουγεννιάτικη καμπάνια: «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα»

Η Lidl εγκαινιάζει τη γιορτινή περίοδο με την έναρξη της διεθνούς Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της, κάτω από το σύνθημα «Γιατί όλα τα υπέροχα αξίζουν κάθε μέρα». Η καμπάνια υπερβαίνει την παραδοσιακή εποχική διαφήμιση και τοποθετείται ως στρατηγική συνέχεια της διεθνούς καμπάνιας «Lidl. Γιατί αξίζει». Συνδυάζει την κύρια δραστηριότητα της Lidl ως εταιρεία λιανικού εμπορίου στην καρδιά της κοινωνίας με την ολοκληρωμένη δέσμευσή της για τους ανθρώπους και το περιβάλλον.
THE LIFO TEAM