Νέα δικαστική ήττα της Chanel έναντι της Huawei - Είχε προσφύγει για «παρόμοια λογότυπα»

Νέα δικαστική ήττα της Chanel έναντι της Huawei - Είχε προσφύγει για «παρόμοια λογότυπα» Facebook Twitter
Pixabay
0

Ευρωπαϊκό δικαστήριο απέρριψε προσφυγή της Chanel η οποία υποστήριζε πως λογότυπο της κινεζικής Huawei έμοιαζε πολύ με το δικό της.

Το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ στο Λουξεμβούργο έκρινε την Τετάρτη πως τα λογότυπα έχουν κάποια κοινά στοιχεία αλλά οι διαφορές τους είναι μεγάλες. Το δικαστήριο έκρινε πως το λογότυπο της Chanel είχε περισσότερο στρογγυλεμένες καμπύλες και πιο χονδρές γραμμές.

Το 2017 η κινεζική εταιρεία είχε αιτηθεί για την ευρωπαϊκή προστασία του εμπορικού της σήματος για ένα λογότυπο που θα χρησιμοποιούσε για hardware. Η γαλλική Chanel εναντιώθηκε υποστηρίζοντας πως τα δύο κάθετα ημικύκλια που συνδυάζονται θυμίζουν το δικό της λογότυπο, το οποίο έχει κατοχυρωθεί και προστατεύεται.  

Πριν δύο χρόνια το ευρωπαϊκό γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας απέρριψε την ένσταση της Chanel υποστηρίζοντας πως δεν υπάρχουν ομοιότητες και πως το κοινό αποκλείεται να μπερδέψει τις δύο εταιρείες. Η Chanel προσέφυγε στο Γενικό Δικαστήριο. Η προσφυγή απορρίφθηκε χθες, Τετάρτη.

Νέα δικαστική ήττα της Chanel έναντι της Huawei - Είχε προσφύγει για «παρόμοια λογότυπα» Facebook Twitter

Σύμφωνα με το δικαστήριο τα επίμαχα λογότυπα «δεν είναι παρόμοια» και πιο συγκεκριμένα «το λογότυπο της Chanel έχει περισσότερο στρογγυλεμένες καμπύλες, παχύτερες γραμμές και οριζόντιο προσανατολισμό, ενώ ο προσανατολισμός του λογότυπου της Huawei είναι κάθετος. Επομένως, το Γενικό Δικαστήριο καταλήγει στο συμπέρασμα ότι τα σήματα είναι διαφορετικά».

H Chanel, που δεν σχολίασε την απόφαση, μπορεί αν προσφύγει εκ νέου στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM