Fabric Republic: Ένας οργανισμός που υποστηρίζει την ηθική μόδα και προστατεύει το περιβάλλον

FabricRepublic: No Empty Clothes Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Της Αθηνάς Πηλιτζίδου

Υπεύθυνη Επικοινωνίας ΙΑΣΙΣ, Υπεύθυνη Προγράμματος Fabric Republic

Μια από τις πιο χαρακτηριστικές αναμνήσεις των παιδικών μας χρόνων είναι το μοίρασμα. Να χαρίζουμε τα ρούχα που δεν χρειαζόμαστε πλέον σε συγγενικά πρόσωπα και σε αγαπημένους μας φίλους ή να γινόμαστε εμείς αποδέκτες αυτής της ξεχωριστής πράξης. Τα αγαπημένα μας ρούχα είναι γεμάτα στιγμές, συνδεδεμένα με τόσες όμορφες αναμνήσεις.

Πόση χαρά και αλληλεγγύη κρύβει το μοίρασμα, η αίσθηση ότι τα αγαπημένα σου ρούχα δεν καταλήγουν σε κάδο απορριμμάτων αλλά προσφέρονται σε αγαπημένα σου πρόσωπα. Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε όλο και περισσότερα ρούχα να καταλήγουν στα σκουπίδια, καθιστώντας τη βιομηχανία των ρούχων τη δεύτερη πιο μολυσματική στον κόσμο με αποτέλεσμα 1,3 δισεκατομμύρια τόνους εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να εκλύονται στην ατμόσφαιρα. Παράλληλα, το 1/3 των Ελλήνων ζουν στο όριο της φτώχειας αδυνατώντας  να καλύψουν βασικές βιοτικές ανάγκες, όπως η πρόσβαση σε καθαρό ρουχισμό.

FabricRepublic: No Empty Clothes Facebook Twitter

Σκεφτείτε, λοιπόν, έναν οργανισμό που υιοθετεί την αγαπημένη σας συνήθεια, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και παράλληλα βοηθά συνάνθρωπούς μας. Το Fabric Republic είναι ένα καινοτόμο και ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης πλεονάζοντος ρουχισμού, το οποίο εστιάζει στις κοινωνικές ανάγκες του σήμερα, στη βιωσιμότητα και την αειφόρο ανάπτυξη. Συνολικά, στα τρία χρόνια λειτουργίας του, έχει αναπτύξει ένα δίκτυο συνεργασιών με περισσότερους από 70 φορείς προσφέροντας καθαρό ρουχισμό σε περισσότερους από 200.000 συνανθρώπους μας, οι οποίοι προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

FabricRepublic: No Empty Clothes Facebook Twitter

Μέσα από το www.fabricrepublic.gr μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για τα σημεία που μπορείτε να προσφέρετε ρούχα.

Πού και πώς φτιάχνονται τα ρούχα μας; Ποιος τα φτιάχνει και τι πρώτες ύλες χρησιμοποιούνται για να κατασκευαστούν; Είναι ερωτήματα που  απασχολούν το Fabric Republic από την αρχή του προγράμματος για να αναλάβει δράση με τη δημιουργία ενός βιώσιμου και ηθικού brand. Με στόχο κανένα ρούχο να μην πηγαίνει χαμένο, ξεκίνησε η δημιουργία του κοινωνικού εργαστηρίου Fabric Republic, το οποίο κατασκευάζει ρούχα και αξεσουάρ. Τι σημαίνει όμως αυτό;

Ουσιαστικά, ως πρώτες ύλες χρησιμοποιούνται ρούχα και υφάσματα που θα κατέληγαν σε χωματερές ενώ, όλα τα υλικά από τη συσκευασία έως το τελικό αντικείμενο είναι από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον και ανακυκλώσιμα. Στην παραγωγή εργάζονται άτομα από ευάλωτες ή ευπαθείς ομάδες με λιγότερες ευκαιρίες απασχόλησης ενώ όλοι οι μας συνεργάτες είναι μικρές τοπικές επιχειρήσεις. Το Fabric Republic πιστεύει στη συνειδητή κατανάλωση και στην επίδραση που έχουν οι αγοραστικές μας συνήθειες στους ανθρώπους και το περιβάλλον. Παράλληλα, όλα τα έσοδα των πωλήσεων διατίθενται για τις ανάγκες και τους σκοπούς της τράπεζας ρουχισμού. Ακολουθώντας ένα μοντέλο κυκλικής οικονομίας που βασίζεται στην ισότητα, την αλληλεγγύη, στη διατήρηση και βελτιστοποίηση των φυσικών πόρων και στο διαμοιρασμό.

Fabric Republic: Ένας οργανισμός που υποστηρίζει την ηθική μόδα και προστατεύει το περιβάλλον Facebook Twitter

Βασιζόμενο σε αυτές τις αρχές υποστηρίζει και αναπτύσσει συνεργασίες με φορείς της Κοινωνίας των Πολιτών οπού δημιουργούν από κοινού συλλογές δίνοντας μέρος των εσόδων στους σκοπούς και τη δράση των οργανισμών και παράλληλα αυξάνει την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σε σημαντικά περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα.

To Fabric Republic είναι μια πρωτοβουλία της ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ, www.iasismed.eu.

Μπορείτε να γίνετε μέρος μιας Zero Waste πραγματικότητας, εδώ.

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT
Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

Μόδα & Στυλ / Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

H πιο ισχυρή παρέλαση διασημοτήτων και brands στον κόσμο ή, για άλλους, η άποψη της «Vogue» για τον κόσμο, τιμά σήμερα τους Μαύρους Δανδήδες της ιστορίας με ένα show που υπόσχεται άψογο tailoring, διαμάντια και φρου φρου. Λίγο πριν συντονιστείτε στο livestreaming της βραδιάς, δείτε μαζί μας τι σημαίνει το φετινό θέμα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Μόδα & Στυλ / «Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργός των brands «No Thinkin» και «Tanpire», μιλά για την εμπειρία της από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Πώς διαχειρίστηκε τα hate comments στα social media και τι συμβουλεύει άλλες γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της;
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ