Ο Κλέων στο Κολοράντο, ο Ζήκος στο Δαφνί

Ο Κλέων στο Κολοράντο, ο Ζήκος στο Δαφνί Facebook Twitter
Του έγραψε άραγε ποτέ η Μπιμπή; Ίσως. Ξεκίνησε μόνη της να πάει να τον βρει στην άλλη άκρη του κόσμου; Χλωμό.
0



ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΕΙ οδυνηρά σαφές, το ριάλιτι του lockdown δεν θα λήξει πολύ σύντομα και σίγουρα δεν θα έχει ξεκάθαρο και οριστικό φινάλε. Οπότε συνεχίζουμε να την παλεύουμε όπως μπορούμε και με όποια, κατά περίπτωση, βοηθήματα. Τουλάχιστον υπάρχει η παρηγοριά ότι αντιμετωπίζουμε όλοι την ίδια συνθήκη, δεν είναι και λίγο, και ενδεχομένως αυτό θα είναι το μόνο που θα μας λείψει όταν φτάσουμε στο μετά. 

Προς το παρόν, προσπαθούμε να ανανεώνουμε τις μεθόδους διαχείρισης του εγκλεισμού (του αποκλεισμού μάλλον) για να μη σαλτάρουμε πριν από την ώρα μας.

Προσωπικά, βρίσκω πολύ χαλαρωτικές, ειδικά τις μικρές ώρες που η ησυχία απ’ έξω γίνεται απόκοσμη, κάποιες αφηρημένες ασκήσεις μυθοπλασίας με το μισό μυαλό σβηστό, όπου επιχειρώ να διανοηθώ τι μπορεί να απέγιναν αγαπημένοι χαρακτήρες της λογοτεχνίας και του σινεμά μετά το τέλος του βιβλίου ή της ταινίας. Αφηρημένες ιδέες για πιθανά σίκουελ που δεν θα γραφτούν και δεν θα γυριστούν ποτέ. Όπως φερ' ειπείν για τις παρακάτω ελληνικές ταινίες, που έχω δει τόσες πολλές φορές ώστε η συναισθηματική σύνδεση με τον κεντρικό χαρακτήρα να μου δίνει το δικαίωμα να φανταστώ τη μοίρα του μετά τους τίτλους τέλους.    

Αφηρημένες ιδέες για πιθανά σίκουελ που δεν θα γραφτούν και δεν θα γυριστούν ποτέ.

Μια ζωή την έχουμε

Όπως γνωρίζουμε, στο τέλος της ταινίας ο Κλέων φεύγει για πάντα από αυτόν το μάταιο και αχάριστο τόπο μ’ ένα υπερωκεάνιο και τελικό προορισμό το Κολοράντο όπου ζει η αδελφή του με τον άντρα της. Του έγραψε άραγε ποτέ η Μπιμπή; Ίσως. Ξεκίνησε μόνη της να πάει να τον βρει στην άλλη άκρη του κόσμου; Χλωμό. Καλύτερα στην επισφάλεια της Αθήνας ως «κοκοτίτσα πολυτελείας», με τις γνωριμίες όμως από το Κολέγιο και με ύστατη καβάτζα τον μαυραγορίτη Ντάογλου, παρά νοικοκυρά στο πουθενά της Αμερικής (χάθηκε κι αυτός να πάει στη Νέα Υόρκη, ας πούμε;). Ξαναφτιάχνει άραγε τη ζωή του ο Κλέων; Αλλάζει προσωπικότητα; Ή μένει για πάντα στοιχειωμένος από την φράση που ο ίδιος είχε πει στον συνάδελφό του στην Εμποροπιστωτική; «Δεν υπάρχουν τα Κύθηρα, Μανώλη».  

Της κακομοίρας (ή Ο μπακαλόγατος)

μπακαλόγατος Facebook Twitter

Το έργο τελειώνει με τον Ζήκο να μένει μπουκάλα, όπως και το αφεντικό του, ο μεγαλομπακάλης Παντελής Σκουφάντερος (ο ορίτζιναλ «κυρ Παντελής»). Είναι πλέον καταδικασμένοι να βαδίσουν μαζί, πυξ λαξ, προς το ηλιοβασίλεμα; Πώς όμως θα συνεχίσει να ζει στην ίδια γειτονιά με τη Φιφίκα τώρα που την έχασε για πάντα; Πόσο θα τον συντηρεί η τρέλα του; Κι αν επιδεινωθεί; Γυρίζει πίσω στο Καρπενήσι να παριστάνει τον τρελό του χωριού διά παντός ή τον κλείνουν στο Δαφνί; Ή μήπως βρίσκει το ψυχικό σθένος να περιμένει να τα τινάξει ο κυρ Παντελής για να πάρει ο ίδιος το μαγαζί; Εκείνη η κουβέντα που είχε πει –ότι του ρίχνει λίγο παραθείο κάθε μέρα στον καφέ–  μπορεί να μην ήταν και τόσο κακή ιδέα τελικά.  

Δεσποινίς Διευθυντής

Δεσποινίς Διευθυντής Facebook Twitter

Μετά από διάφορες σπαρταριστές παρεξηγήσεις, η Λίλα Βασιλείου καταλήγει τελικά στην αγκαλιά του Αλέκου Σαμιωτάκη, πόσο σίγουροι όμως μπορούμε να είμαστε για τη μακροημέρευση αυτής της σχέσης που φούντωσε μέσα από μια σύγκρουση χαρακτήρων που παραλίγο να εξελιχθεί σε μάχη των φύλων; Θα επιμείνει η Λίλα στην παραίτησή της από τον Οργανισμό; Θα τον παντρευτεί τον Αλέκο, που εκτός από άστατος, ήταν και μαμάκιας; Θα κάτσει σπίτι να μεγαλώσει τα παιδιά ή θα τα παρατήσει όλα για κάτι άλλο, για μια πανεπιστημιακή καριέρα ίσως; Είναι πιθανό να τη βρίσκει η εξέγερση του Πολυτεχνείου καθηγήτρια στο ίδρυμα (στο πλευρό των φοιτητών φυσικά), ενώ εκείνο το επεισοδιακό πάρτι στο σπίτι του Ναυάρχου Γελεμπουρδέζου δεν είναι πια παρά μια μακρινή ανάμνηση.      

Το τελευταίο ψέμα

το τελευταίο ψέμα Facebook Twitter

Το απολυτρωτικό φινάλε βρίσκει την πρώην κακομαθημένη Χλόη να εκπληρώνει η ίδια το τάμα της νεκρής υπηρέτριάς της, πηγαίνοντας το άρρωστο παιδί της στην Τήνο τον Δεκαπενταύγουστο. Και μετά τι; Το μεγαλώνει η ίδια; Εγκαταλείπει οριστικά την κοσμική ζωή; Ξεχνά για πάντα και τον γοητευτικό (πλην μπατίρη, σχετικώς) αντικέρ Γαλανό και τον ξενέρωτο πλούσιο Δρίτσα; Το ρίχνει στη θρησκεία και στον πνευματισμό; Γίνεται η πρώτη νεορθόδοξη Κολωνακιώτισσα στα χρονικά; Ποτέ δεν θα μάθουμε. Μπορούμε όμως να κάνουμε υποθέσεις μεταξύ αϋπνίας και λήθης στις τρεις το πρωί.

Daily
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Conan O’Brien Must Go: Ταξίδι στην άκρη του γέλιου

Daily / Conan O’Brien Must Go: Ταξίδι στην άκρη του γέλιου

Η σειρά των σπαρταριστών περιηγήσεων ανά τον πλανήτη του διάσημου κωμικού, νυν podcaster και πρώην βασιλιά των νυχτερινών talk show, ξεφεύγει με ξεκαρδιστικό τρόπο από τα αβάσταχτα κλισέ των ταξιδιωτικών ντοκιμαντέρ.  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η Παλαιστίνη, η Αμερική και όλοι εμείς: Το κατά Ράμι Γιούσεφ ευαγγέλιο

Daily / Η Παλαιστίνη, η Αμερική και όλοι εμείς: Το κατά Ράμι Γιούσεφ ευαγγέλιο

Ο νεαρός, πολυσχιδής και εξαιρετικά ταλαντούχος ηθοποιός, σεναριογράφος και σκηνοθέτης που πολλοί πρωτογνώρισαν στο Poor Things, λέει τα πράγματα με το όνομα τους στο “More Feelings”, το δεύτερο stand up comedy special που γύρισε για λογαριασμό του ΗΒΟ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Παθός αλλά μη μαθός: Αυλαία χθες για το Curb Your Enthusiasm μετά από 25 χρόνια γέλιου 

Daily / Παθός αλλά μη μαθός: Αυλαία χθες για το Curb Your Enthusiasm μετά από 25 χρόνια γέλιου 

Το κωμικό δημιούργημα του Λάρι Ντέιβιντ μας συντρόφεψε εδώ κι ένα τέταρτο του αιώνα, εκδηλώνοντας ό,τι πιο ανάρμοστο μπορεί να φανταστεί κανείς, με σπαρταριστά –και απελευθερωτικά για εμάς τους θεατές– αποτελέσματα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ripley: Εγκληματική ιεροτελεστία σε ασπρόμαυρο φόντο

Daily / Ripley: Εγκληματική ιεροτελεστία σε ασπρόμαυρο φόντο

Το διάσημο μυθιστόρημα της Πατρίτσια Χάισμιθ «Ο ταλαντούχος κύριος Ρίπλεϊ» απλώνεται αργά και υποβλητικά στην πιο κινηματογραφικά φιλόδοξη ίσως τηλεοπτική σειρά που έχει παρουσιάσει ποτέ το Netflix.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Palm Royale: Μια σειρά κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της πάντα υπέροχης Κρίστεν Γουίγκ

Daily / Palm Royale: Μια σειρά κομμένη και ραμμένη στα μέτρα της πάντα υπέροχης Κρίστεν Γουίγκ

Η νέα φιλόδοξη σειρά του Apple TV+ αποτελεί ένα ιδιαιτέρως ελκυστικό στο μάτι αμάλγαμα δραματικής σαπουνόπερας και σατιρικής φάρσας, που στα καλύτερά του λειτουργεί σε πολλά επίπεδα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ