Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
Πόσες φορές έχετε σκεφτεί να αντιγράψετε τους Μπαρτ Λάνκαστερ και Ντέμπορα Κερ από το «Όσο υπάρχουν άνθρωποι» στο σημείο εκείνο της παραλίας που σκάει το κύμα;
0

Πόσες φορές έχετε σκεφτεί να αντιγράψετε τους Μπαρτ Λάνκαστερ και Ντέμπορα Κερ από το «Όσο υπάρχουν άνθρωποι» στο σημείο εκείνο της παραλίας που σκάει το κύμα; Και πόσες φορές έχετε σταθεί στο ίδιο ακριβώς σημείο και το έχετε ξανασκεφτεί έως και δύο φορές πριν βουτήξετε, ενθυμούμενοι τι συνέβη στους λουόμενους στα «Σαγόνια του Καρχαρία»;

Το σινεμά σίγουρα έχει αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τις παραλίες. Και μας έχει δείξει διάφορες από δαύτες στις τέσσερις γωνιές του πλανήτη. Κι εμείς τις ερωτευτήκαμε, φαντασιωθήκαμε να ξεχυνόμαστε σ' αυτές, σε κάποιες περιπτώσεις ίσως και να κάναμε τη φαντασίωσή μας πραγματικότητα.


Άλλες φορές, πάλι, η χρήση της παραλίας στο σινεμά είναι συμβολική. Επί παραδείγματι, στα «400 χτυπήματα» του Τριφό συμβολίζει το νέο ξεκίνημα, το μέλλον που διαγράφεται συναρπαστικό, γεμάτο άπειρες πιθανότητες. Εκείνη του «Τελευταίου Κύματος» του Πίτερ Γουίαρ υποδηλώνει το τέλος, την απροσδιόριστη, αλλά αναπόφευκτη στιγμή που η φύση θα έρθει για να εισπράξει τον λογαριασμό. Πολλά τα παραδείγματα, μα ένα τέτοιο κείμενο θα έπεφτε λίγο βαρύ καλοκαιριάτικα. Γι' αυτό, ας το περιορίσουμε σε κάτι πιο απλό, κάτι περισσότερο trivial, που λέμε και στο χωριό μου.

Αν σκεφτείς ότι στην πράξη μια λίστα δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα κινηματογραφικό παιχνίδι, μια αφορμή για να γράψεις δυο λόγια για μερικές ταινίες, να τις συστήσεις και να στηθεί ένας ωραίος οικιακός σινεμαραθώνιος, τότε σου λύνονται τα χέρια.


Η λίστα που ακολουθεί απαρτίζεται από ταινίες που έχουν τη λέξη «παραλία» στον τίτλο, και, όπως κάθε λίστα, δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση για έναν μανιακό σινεφίλ, κι αν προστεθεί και η πτυχή της κριτικής αποτίμησης και της υπογραφής –στον βαθμό που την παίρνεις σοβαρά‒, ζορίζει ακόμα περισσότερο το πράγμα. Αν σκεφτείς, όμως, ότι στην πράξη μια λίστα δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα κινηματογραφικό παιχνίδι, μια αφορμή για να γράψεις δυο λόγια για μερικές ταινίες, να τις συστήσεις και να στηθεί ένας ωραίος οικιακός σινεμαραθώνιος, τότε σου λύνονται τα χέρια.


Ιδού, λοιπόν, επτά κινηματογραφικές «παραλίες» διαφορετικών καταβολών και φιλμικής ιδιοσυγκρασίας, κάποιες με βότσαλο, κάποιες με άμμο, κάποιες οργανωμένες, άλλες παρθένες και ανεξερεύνητες. Όλες, όμως, άξιες αναζήτησης, καθεμιά για διαφορετικούς λόγους.

On the beach (1959)

του Στάνλεϊ Κρέιμερ

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
Στο «On the Beach» μια ομάδα ανθρώπων στην Αυστραλία αναμένει το τέλος της, καθώς το βόρειο ημισφαίριο έχει καταστραφεί από έναν πυρηνικό πόλεμο.

Η λεπτότητα ποτέ δεν υπήρξε συνώνυμη του Στάνλεϊ Κρέιμερ, ενός από τους βασικούς σκηνοθέτες του φιλελεύθερου, πολιτικοποιημένου αμερικανικού σινεμά που αναδύθηκε λίγο μετά τα μέσα των '50s. Στο «On the Beach» μια ομάδα ανθρώπων στην Αυστραλία αναμένει το τέλος της, καθώς το βόρειο ημισφαίριο έχει καταστραφεί από έναν πυρηνικό πόλεμο. Πρόκειται, ασφαλώς, για σινεμά κηρυγματικό και μη διαλεκτικό, σε κρατά, όμως, τόσο με το δυσοίωνο background του όσο και με το βασικό ατού μιας ταινίας του Κρέιμερ, δηλαδή την παρουσία ταλαντούχων σταρ, τους οποίους το σενάριο πριμοδοτεί με «μεγάλες» σκηνές. Και οι Γκρέγκορι Πεκ, Άβα Γκάρντνερ, Άντονι Πέρκινς και Φρεντ Αστέρ ‒απρόσμενη, αλλά εύστοχη επιλογή του casting director– έχουν τέτοιες σκηνές στο φιλμ, το οποίο επικυρώνει τον προειδοποιητικό του χαρακτήρα με τον χαρακτηριστικό, «διακριτικό» τρόπο του Κρέιμερ: κλείνει με ένα πανό όπου αναγράφεται «υπάρχει ακόμα χρόνος, αδέρφια».

Pauline à la plage (1982)

του Ερίκ Ρομέρ

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
H έφηβη Πολίν περνά τις διακοπές της σε ένα παραθαλάσσιο θέρετρο της Νορμανδίας μαζί με την ενήλικη ξαδέρφη της.

Το σινεμά του Ερίκ Ρομέρ είναι κατά βάση διαλογικό, αν ασπάζεσαι τον στερεοτυπικό συσχετισμό της γαλλικής φιλμογραφίας με τη φλυαρία και την επιτήδευση ‒ κάποιες φορές δεν θα σε διαψεύσει, μοιάζει φτιαγμένο από μέλη της γαλλικής ιντελιγκέντσιας και προορισμένο αποκλειστικά γι' αυτά. Πού και πού, όμως, θα βρεις και κάτι προσβάσιμο σε ένα ευρύτερο κοινό, πέρα για πέρα αληθινό και πολύ πιο οικείο, έτσι όπως συλλαμβάνει όσα απαρτίζουν την ανθρώπινη κατάσταση. Μια τέτοια περίπτωση είναι αυτή του δροσερού «Pauline à la plage», όπου η έφηβη Πολίν περνά τις διακοπές της σε ένα παραθαλάσσιο θέρετρο της Νορμανδίας μαζί με την ενήλικη ξαδέρφη της, παρατηρεί τους ενηλίκους να ερωτοτροπούν, να εξαπατούν και να εξαπατούνται, ερωτεύεται και η ίδια και διαπιστώνει (κι εμείς μαζί της) ότι ο έρωτας θα παραμείνει για πάντα μια αφηρημένη έννοια και ότι η ωριμότητα δεν είναι ανάλογη με την ηλικία, δηλαδή δεν αυξάνεται απαραίτητα όσο αυξάνεται η δεύτερη.

The Beach (2000)

του Ντάνι Μπόιλ

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
Λίγο ο εξωτισμός, λίγο τα υποβρύχια ερωτικά ενσταντανέ, λίγο η μουσική, λίγο οι ηθοποιοί, όλα αυτά βοήθησαν ώστε η ταινία να κόψει αρκετά εισιτήρια.


Από τις πιο αναμενόμενες παραγωγές στην εποχή της ως νέο πρωταγωνιστικό όχημα του Λεονάρντο ντι Κάπριο του «Τιτανικού» ‒ τελικά απεδείχθη άνθρακας ο θησαυρός. Βέβαια, λίγο ο εξωτισμός, λίγο τα υποβρύχια ερωτικά ενσταντανέ, λίγο η μουσική, λίγο οι ηθοποιοί, όλα αυτά βοήθησαν ώστε η ταινία να κόψει αρκετά εισιτήρια.


Από τη μια η παροξυσμική αισθητική του Ντάνι Μπόιλ και η ομοβροντία ατάκτως ερριμμένων, ανεκμετάλλευτων ιδεών –η αμερικανική έπαρση, ο αντιαποικιοκρατισμός, ο χαμένος παράδεισος, η πλάνη του κοινωνικού συμβολαίου, o άνθρωπος απέναντι στον εαυτό του και μια δόση από «Καρδιά του Σκότους», μεταξύ άλλων‒ σου προκαλούν έναν δισταγμό στο ενδεχόμενο επαναληπτικής προβολής. Από την άλλη, λίγο ο εξωτισμός, λίγο το «Porcelain» του Moby, λίγο ο Ντι Κάπριο, η Βιρζινί Λεντουαγέν και η Τίλντα Σουίντον, κάποια στιγμή σκέφτεσαι μήπως ξαναβουτήξεις σε αυτή την «Παραλία» ‒ κι ας τρέχεις μετά στον δερματολόγο.

Les plages d'Agnès (2008)

της Ανιές Βαρντά

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
Η επονομαζόμενη «γιαγιά της νουβέλ βαγκ» επισκέπτεται τις παραλίες της ζωής της, κυριολεκτικά και μεταφορικά, για να μας αφηγηθεί την ιστορία της.

Στη βασική αυτοβιογραφική της ταινία –έχει κι άλλες‒ η επονομαζόμενη «γιαγιά της νουβέλ βαγκ» επισκέπτεται τις παραλίες της ζωής της, κυριολεκτικά και μεταφορικά, για να μας αφηγηθεί την ιστορία της. Τα παιδικά της χρόνια, το σινεμά και τη σχέση της με αυτό, τη γνωριμία της με τον Ζακ Ντεμί, τη ζωή της με αυτόν, τη ζωή της μετά τον χαμό του και άλλα πολλά σε ένα φιλμικό ψηφιδωτό καμωμένο από οπτικοακουστικά αποσπάσματα, φορμαλιστικά παιχνίδια, ευρήματα μέσα στο κάδρο, συγκρούσεις με την παραδοσιακή αφήγηση και μπόλικο συναίσθημα. Αν βγάλεις το συναίσθημα, ίσως ακούγεται συγγενές με την ύστερη φιλμογραφία του Ζαν-Λικ Γκοντάρ. Σε ένα πρώτο επίπεδο μπορεί και να μην απέχει τόσο πολύ, έχει όμως δύο χαρακτηριστικά τα οποία λείπουν από την τελευταία και το κάνουν εκατό φορές προτιμότερο για τον υπογράφοντα: το χιούμορ και την καλοψυχία.

Η τελευταία παραλία (2016)

των Θάνου Αναστόπουλου και Νταβίντε ντελ Ντέγκαν

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
Ο φακός των δύο κινηματογραφιστών καταγράφει τους θαμώνες της παραλίας για μια ολόκληρη σεζόν.


Το ντοκιμαντέρ που συν-σκηνοθέτησε ο συμπατριώτης μας Θάνος Αναστόπουλος («Όλο το βάρος του κόσμου», «Διόρθωση») με τον Ιταλό Νταβίντε ντελ Ντέγκαν αφορά την Ελ Πεντοτσίν. Πρόκειται για μια δημοτική παραλία της Τεργέστης που έχει μια ιδιομορφία: ένας πλαστικός τοίχος τη χωρίζει στα δύο, με τη μία πλευρά να απευθύνεται αποκλειστικά σε άνδρες και την άλλη σε γυναίκες. Ο φακός των δύο κινηματογραφιστών καταγράφει τους θαμώνες της παραλίας για μια ολόκληρη σεζόν, τους αφήνει να αφηγηθούν τις ιστορίες τους, απαθανατίζει διάφορα ευτράπελα και σταδιακά χτίζει μια ενδιαφέρουσα κοινωνιολογική μελέτη για τα σύνορα που μας χωρίζουν αλλά και για όσα μας ενώνουν.


Είναι κάπως ανοικονόμητο, μα έχει περισσότερη πλάκα απ' όση θα περίμενες. Προβλήθηκε εκτός συναγωνισμού στο Φεστιβάλ των Καννών το 2016, παίχτηκε και στις Νύχτες Πρεμιέρας, μα όταν βγήκε σε κανονική διανομή στις ελληνικές αίθουσες, πέρασε εντελώς απαρατήρητο.

On Chesil Beach (2017)

του Ντομινίκ Κουκ

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
Τα γαλαζωπά φίλτρα του διευθυντή φωτογραφίας Σον Μπόμπιτ υπαγορεύουν τη μελαγχολία και οι πρωταγωνιστές Σίρσα Ρόναν και Μπίλι Χάουλ παίζουν την αμηχανία της στιγμής στα δάχτυλα.

To «On Chesil Beach» στη χώρα μας κυκλοφόρησε με τον αδιανόητο τίτλο «Ανεκπλήρωτος Γάμος», βασίζεται όμως στο μυθιστόρημα του Ίαν ΜακΓιούαν «Στην Ακτή». Το βιβλίο κατά κύριο λόγο στηρίζεται στην πρόζα του ΜακΓιούαν, ο οποίος περιγράφει τα γεγονότα και τις σκέψεις των ηρώων στεγνά, με την ουδετερότητα ενός ιστορικού ο οποίος με έναν μαγικό τρόπο έχει πρόσβαση στον εσωτερικό τους κόσμο. Η προσέγγιση αυτή έχει κωμικά αποτελέσματα –σκέψου π.χ. την ειρωνεία της αφήγησης στο «Μπάρι Λίντον» του Κιούμπρικ‒ και σε στιγμές έντονης συναισθηματικής φόρτισης μια ευθύτητα που σχεδόν σου κόβει τη χολή.


O σκηνοθέτης Ντομινίκ Κουκ δεν κατάφερε να μεταφράσει με κινηματογραφικούς όρους την πρόζα του ΜακΓιούαν, κράτησε από αυτή μόνο την αποστασιοποίηση. Ευτύχησε όμως να επιλέξει τους κατάλληλους συνεργάτες. Ο ίδιος ο ΜακΓιούαν διασκεύασε σεναριακά το βιβλίο του και εμπλούτισε το λιποβαρές δράμα του. Τα γαλαζωπά φίλτρα του διευθυντή φωτογραφίας Σον Μπόμπιτ υπαγορεύουν τη μελαγχολία και οι πρωταγωνιστές Σίρσα Ρόναν και Μπίλι Χάουλ παίζουν την αμηχανία της στιγμής στα δάχτυλα.

Στο φινάλε, δύο βλέμματα υγρά κι ένα φευγαλέο νεύμα μπορεί και να σε κάνουν να βουρκώσεις.

Τhe Beach Bum (2019)

του Χάρμονι Κορίν

Οι 7 ωραιότερες «παραλίες» του σινεμά Facebook Twitter
Το φιλμ είναι κατά βάση ασπόνδυλο, συμπλέοντας με την εναντίωση του χαρακτήρα σε οποιασδήποτε μορφής τάξη και οργάνωση, μπορεί να γίνει πολύ αστείο, συχνά όταν δεν θέλει να είναι, και στηρίζεται στις πλάτες του Μακόναχι.


Nα γράψεις ότι o «Παραλίας» του Χάρμονι Κορίν δεν είναι για όλους, θα ήταν ευφημισμός. Δέκα λεπτά αρκούν για να ξέρεις αν είναι για σένα. Βοηθά μια σχετική ανοχή στο trash θέαμα, ευτυχώς όχι εκείνη που χρειάζεται για να παρακολουθήσεις τα κατά καιρούς ανοσιουργήματα του σκηνοθέτη. Στον πυρήνα του βρίσκεται ο Moon Dog, ένας λεμποφσκικός τύπος, πρώην ποιητής, νυν (και αεί) καλοπερασάκιας, με μια ολότελα δική του κοσμοθεωρία αλά χακούνα ματάτα – από μια σκοπιά θα μπορούσε να είναι πολύ φίλος των Τιμόν και Πούμπα. Ίσως και να είναι ‒ δεν ξέρουμε τι κάνουν οι δύο ήρωες όταν δεν εμφανίζονται σε ντισνεϊκές παραγωγές.


Το φιλμ είναι κατά βάση ασπόνδυλο, συμπλέοντας με την εναντίωση του χαρακτήρα σε οποιασδήποτε μορφής τάξη και οργάνωση, μπορεί να γίνει πολύ αστείο, συχνά όταν δεν θέλει να είναι, και στηρίζεται στις πλάτες του Μακόναχι. Ο τελευταίος αποτάσσεται την αυταρέσκεια του σταρ και παραδίδεται ψυχή τε και σώματι στα reggae beats του χαρακτήρα, ευρισκόμενος, θαρρείς, σε διονυσιακή έκσταση, σε βαθμό που ανησυχείς ότι θα του αφήσει κάποιο κουσούρι. Λέμε συχνά για κάτι ότι «πρέπει να το δεις για να το πιστέψεις» ‒ συνήθως υπερβάλλουμε, αυτή εδώ, όμως, είναι μία από τις περιπτώσεις που ισχύει πραγματικά.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mπιλ Κίντερ στη LiFO: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Οθόνες / Mπιλ Κίντερ: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Ο συνεργάτης του Κόπολα και υπεύθυνος μοντάζ και post-production σε ταινίες όπως το «Wall-e» μάς μίλησε για το μοντάζ στο animation, για την Pixar και για τότε που ένα στούντιο πλήρωσε 80 εκατομμύρια δολάρια τον Κόπολα για να μη γυρίσει μια ταινία. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Η τρίτη και χειρότερη κατάθεση στο σύμπαν του «Tron», η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου «Good Boy», το δεύτερο μέρος της τριλογίας του Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ και η Έμα Τόμσον ως ένοπλη προστάτιδα. Τι παίζει στα σινεμά από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Οθόνες / Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Το νέο ντοκιμαντέρ με τίτλο «In whose name?» παρουσιάζει τον Kanye West ως μια ιδιοφυΐα εγκλωβισμένη στο σώμα ενός παιδιού που βρίσκεται πάντα στα πρόθυρα ενός ακόμα κακομαθημένου ξεσπάσματος. Αρκεί αυτό για να αγνοήσουμε τα σφάλματά του;
THE LIFO TEAM
10 ταινίες για να μπείτε σε φθινοπωρινή διάθεση

Οθόνες / 10 ταινίες που θέλεις να βλέπεις και να είναι φθινόπωρο

Είναι τα κίτρινα φύλλα του Central Park; Η μελοδραματική ατμόσφαιρα; Αγγλικά τοπία στη βροχή; Κάτι πάντως ενώνει αυτές τις δέκα ταινίες και όταν τις βλέπεις θες να είναι και ο καιρός αλλιώτικος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Daily / Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Ένα κρίσιμο και «μανιοκαταθλιπτικό» 24ωρο στη ζωή ενός εκπαιδευτικού σε ένα σχολείο για προβληματικούς εφήβους αποτελεί τον καμβά για το υπερκινητικό δράμα του Netflix με πρωταγωνιστή τον Κίλιαν Μέρφι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Οθόνες / Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Όταν αποφάσισε να γίνει κινηματογραφιστής, του είπαν ότι θα πεινάσει, αλλά με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο. Έκανε τις πρώτες του ταινίες κυριολεκτικά με χώμα και νερό, αλλά πλέον τρέχει παράλληλα οκτώ πρότζεκτ. Κάνει σινεμά συνομιλώντας με το σινεμά του Γιάνναρη, του Δαμιανού, του Παπατάκη. Ο Νεριτάν Ζιντζιρία αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Οθόνες / When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Η Ελλάδα κάνει τα πρώτα της σοβαρά βήματα για να σταθεί ισότιμα στο ευρωπαϊκό γήπεδο του γυναικείου ποδοσφαίρου - Το νέο ντοκιμαντέρ του ΠΣΑΠΠ, “When Nobody’s Watching”, ρίχνει φως στις ζωές των αθλητριών που παλεύουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Ακόμα μια κινηματογραφική μεταφορά του Δράκουλα, ένα κινέζικο animation που είναι η πέμπτη εμπορικότερη ταινία όλων των εποχών αλλά και η επανακυκλοφορία του «Avatar: The Way of Water» - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
THE LIFO TEAM
«Good Boy»: Ναι, ο σκύλος σας βλέπει φαντάσματα» ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Οθόνες / «Good Boy»: Ναι, ο σκύλος σας βλέπει φαντάσματα

Η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου του Μπεν Λέονμπεργκ δίνει σάρκα και οστά σε έναν από τους μεγαλύτερους φόβους των ιδιοκτητών σκύλου και αντλεί τη συγκίνησή της από τον αρραγή δεσμό ανθρώπου και ζώου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Χρόνια Πολλά Πέδρο! 20 χρόνια τώρα βλέπουμε τις ταινίες σου.

Οθόνες / Χρόνια Πολλά Πέδρο! 20 χρόνια τώρα βλέπουμε τις ταινίες σου.

Ο Πέδρο Αλμοδοβάρ που έχει σήμερα γενέθλια παραμένει διαχρονικά ένας από τους αγαπημένους μας σκηνοθέτες. Μαζέψαμε σε ένα αφιέρωμα ό, τι έχουμε γράψει για τις ταινίες του αλλά και κάποια ενδιαφέροντα θέματα για το έργο του που αξίζει να τα διαβάσετε!
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη γύρισε μια πανκ αλληγορία για όσα βιώνουμε σήμερα

Οθόνες / Η Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη γύρισε μια πανκ αλληγορία για όσα βιώνουμε σήμερα

Η περιπετειώδης δημιουργία του «Harvest», της εντυπωσιακής πρώτης αγγλόφωνης ταινίας της ταλαντούχας σκηνοθέτιδας, ζωντανεύει την ονειρική και σκληρή ατμόσφαιρα ενός μεσαιωνικού σκωτσέζικου χωριού καθώς αυτό εξαφανίζεται από τον χάρτη.  
M. HULOT
CHECK 10 τηλεοπτικές σειρές που θα δούμε μέχρι το τέλος του έτους

Οθόνες / 10 σειρές που θα δούμε μέχρι το τέλος του έτους

Από τη νέα σεζόν του «Slow Horses» στο μεγάλο φινάλε του «Stranger Things» κι από ένα φιλόδοξο πορτρέτο του Σκορσέζε στο νέο στοίχημα του δημιουργού του «Breaking Bad», διαλέγουμε δέκα σειρές που αναμένεται να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ