Eπιτέλους μια καλαίσθητη και όσο πρέπει sexy καμπάνια για τα προφυλακτικά

Eπιτέλους μια καλαίσθητη και όσο πρέπει sexy καμπάνια για τα προφυλακτικά Facebook Twitter
7

Το σποτάκι κυκλοφόρησε η εταιρεία ενδυμάτων Weekday σε συνεργασία με τον οργανισμό RFSU (the Swedish Association for Sexuality and Education) και φέρει την δημιουργική υπογραφή του σουηδού σκηνοθέτη Christian Larson. Το βίντεο έντυσε με την υπέροχη φωνή της η τραγουδίστρια Mapei και η εταιρεία παράλληλα με την κυκλοφορία του, ξεκίνησε και τη δική της διάθεση προφυλακτικών.

Tα ζευγάρια που πρωταγωνιστούν στην καμπάνια σου υπενθυμίζουν πως άλλο πράγμα να είσαι ξέγνοιαστος και άλλο απρόσεχτος, όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται και το βίντεο:

7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

3 σχόλια
Aπο τα παρακατω σχολια εξαγεται το συμπερασμα οτι το 50% περιπου των θεατων δεν κατανοησαν το νοημα της διαφημισης..Οι επικινδυνοτητες της σεξουαλικης παρορμησης μπορει να ειναι παρα πολλες. Τις "ακραιες" ή επικινδυνες στιγμες που μας παρουσιαζει φυσικα δεν τις προωθει, θελει να τις τονισει και να εφιστησει την προσοχη.+1 επισης για το οτι βαζει και το ομοφυλοφυλο ζευγαρι μεσα στο σποτακι. Κυρια Τετα, κανενα τραυματικο σοκ στο παιδι παραπανω απ οτι θα "σοκαριζοταν" σε αναλογη σκηνη ετεροφυλου ζευγαριου. Τα παιδια κοιτουν με αγνα ματια, χωρις τα "φιλτρα" ρατσισμου και πονηριας των ενηλικων. Αν εξηγησεις σ ενα παιδακι οτι μερικες φορες οι αντρες αγαπουν αντρες και οι γυναικες γυναικες, θα το δεχτει ωριμοτερα απ οτι η πλειοψηφια των ενηλικων.Και οχι, δεν θα το κανει γκει αυτη η εικονα, οπως πολλοι γονεις φοβουνται, ελεος! Και τι παει να πει "προωθηση" της ομοφυλοφυλιας? Η ομοφυλοφυλια υπαρχει απο καταβολης του ανθρωπινου γενους, και δεν θα επρεπε κανενας ανθρωπος να νιωθει οτι πρεπει να κρυβεται για τα συναισθηματα του..Ποτε θα το κατανοησετε επιτελους????
Επίσης η κυρία Σουσού και οι υπόλοιποι 140 που συμφώνησαν με την δική της αντίληψη ...δεν αναφέρθηκαν και στη προώθηση της ομοφυλοφιλίας ... της ανευθυνότητας απέναντι στους περαστικούς που περπατάνε αμέριμνοι όταν εμείς αδιάφοροι τύχει να πετάξουμε κάποια γλάστρα η έστω ένα πιάνο πάνω στην έξαψη..... για το τραυματικό σοκ που μπορεί να προκαλέσουμε στο αθώο ψυχισμό κάποιου μικρού παιδιού που ίσως βρεθεί στις σκάλες αίνος δημόσιου χώρου όταν το πάθος μας οδηγήσει να κουτρουβαλιαστούμε σ' αυτές.... για την προώθηση της καφρίλας να ακουμπάμε γυμνά σημεία του σώματός μας σε αμφιβόλου καθαριώτητας τουαλέτες καθώς η σεξουαλική ορμή μας έχει οδηγησει μια '' just get a room! '' κατάσταση... και πόσα ακόμα......Έλεος ρε παιδιά!!! γιατί πάντα κοιτάτε, ούτε καν το σωστό, δέντρο και όχι το δάσος…
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τη διαφήμιση. ..Δεν προωθεί καμία επικινδυνότητα..Με το να δείχνει αυτές τις ακραίες σκηνές, μας τονίζει ότι αν και η ορμή μας δε θα μας οδηγούσε σε τέτοιες επικίνδυνες καταστάσεις (λόγω επιγνωσης της αμεσης επικινδυνοτητας), δεν έχουμε την ίδια στάση και όσον αφορά το προφυλακτικό. Παραλληλεί τους κινδύνους που εχουν οι συγκεκριμένες σκηνές πάθους με τους κινδύνους που κρύβονται πισω από μία επαφή χωρίς προφυλάξεις..Α και αυτό που λες για την ομοφυλοφιλία το αφήνω ασχολίαστο. ...
Δεν τη λες ομως και χαριτωμένη ξεγνοιασιά τη φαση στο αυτοκινητο,μάλλον ατυχής η επιλογή. Διδάσκουμε σεξουαλική υπευθυνότητα προάγοντας οδηγική ανευθυνότητα;
αν απο όλη τη διαφήμιση αυτό σε πείραξε ... ντάξει ! η διαφήμιση έχει να κάνει και μόνο με τη σεξουαλική υπευθυνότητα .. όλα τ΄αλλα είναι μπαρούφες ! δεν υπάρχει όριο στο που θα σου έρθει να κάνεις σεξ !
Μα το ακριβώς αντίθετο δείχνει νομίζω! Με τρανταχτές εικόνες (όπως αυτή της οδηγικής ανευθυνότητας που λες) προσπαθεί να συμβολίσει την απροσεξία που σε άλλη περίπτωση θα απέφευγε ο κόσμος, αλλά πάνω στο σεξ υποτιμάει.Όπως φαντάζομαι δεν θα κουτουτρουβαλιόσουν έτσι άνετα στις σκάλες, παρά μόνο αν πρόσεχες κ προφυλασσόσουν, ωστε να πέσεις έστω κάπου στα μαλακά!Εγώ είδα την διαφήμιση με εντελώς ανάποδη οπτική!