ADVERTORIAL

 

Πότε ήταν η τελευταία φορά που πήγες στο σούπερ μάρκετ και ένιωσες ότι κάτι σου φτιάχνει τη διάθεση; Αυτό το rebranding δημιουργήθηκε γι’ αυτόν τον λόγο και το λατρέψαμε αμέσως. To noon, η νέα κατακίτρινη συσκευασία της Nikolopoulou Foods, φωτίζει ολόκληρο το ράφι και μοιάζει με έναν ήλιο που κρύβεται σε κάθε κατάψυξη. Άλλωστε, noon σημαίνει μεσημέρι και το brand εκφράζει αυτήν ακριβώς την αίσθηση ζωντάνιας και φρεσκάδας που δίνει λάμψη στο καθημερινό μας τραπέζι.

 

Πίσω από το πρότζεκτ βρίσκεται η πεποίθηση της Ελένης Νικολοπούλου –δημιουργού της Nikolopoulou Foods– πως το εύκολο και γρήγορο φαγητό μπορεί να είναι πραγματικά καλό. Όχι απλώς πρακτικό, αλλά με αυθεντική γεύση που θυμίζει φαγητό φτιαγμένο στο σπίτι, με προσοχή και αγάπη. Το rebranding του noon δεν είναι απλώς θέμα αισθητικής, αλλά μιας ολόκληρης φιλοσοφίας.

 

Eleni Nikolopoulou noon: Tο πιο φωτεινό rebranding της χρονιάς αλλάζει το καθημερινό μας τραπέζι

 

Οι συσκευασίες μεταμορφώθηκαν πλήρως, αποκτώντας το χαρακτηριστικό κίτρινο χρώμα και μια καθαρή, μοντέρνα ταυτότητα που λειτουργεί ως ανοιχτή πρόσκληση για να ανακαλύψεις το πραγματικό περιεχόμενο: προϊόντα με αγνά υλικά όπως λαχανικά, όσπρια, δημητριακά, superfoods, που διατηρούν τη θρεπτική αξία και τη νοστιμιά τους. Ξεχωρίζουν τα φαλάφελ με ρεβίθια από το Βόιον Κοζάνης, μια περιοχή που τιμά την παράδοση στα όσπρια, αλλά και τα spring rolls, τα mac & cheese sticks και άλλες προτάσεις που επαναπροσδιορίζουν το comfort food στην πιο γρήγορη αλλά και ποιοτική εκδοχή του.

 

Η αλλαγή «ακουμπά» και το plant-based brand Genius, που πλέον ενσωματώνει την ίδια φωτεινή ταυτότητα και ενημερώνει ξεκάθαρα τον καταναλωτή για την ποσότητα φυτικής πρωτεΐνης ανά συσκευασία. Το noon είναι μια δήλωση γεύσης που φέρνει στο τραπέζι μας την αισιόδοξη πλευρά της απόλαυσης και μας κάνει να θυμηθούμε τι σημαίνει «αληθινό φαγητό».

 

www.noon-foods.gr

Οδηγός Γεύσης