Η έκθεση, σε επιμέλεια της Ισμήνης Κινγκ και της Αμαλίας Χαρικιοπούλου, επιλέχθηκε μέσα από το ετήσιο ανοιχτό κάλεσμα για την κατάθεση επιμελητικών προτάσεων που οργανώθηκε φέτος για όγδοη συνεχή χρονιά από το TAF / the art foundation. Το κάλεσμα απευθύνεται σε νέους και νέες έως 35 ετών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να προτείνουν μια ομαδική έκθεση σύγχρονης τέχνης και να την υλοποιήσουν στην γκαλερί του TAF.

 

Ο τίτλος της έκθεσης αποτίει φόρο τιμής στο βιβλίο της Rebecca Solnit, με τον ομώνυμο τίτλο. Μέσα από μια σειρά αυτοβιογραφικών δοκιμίων, η Solnit μιλά για την αβεβαιότητα, την εμπιστοσύνη, τη μνήμη, την απώλεια, τον πόθο, τον τόπο/χώρο,  το ταξίδι, και τη σημαντικότητα της αφήγησης, ως πυξίδα προς το να βρεί κανείς τον εαυτό του, ή, εξίσου να χαθεί.

 

Υπάρχει μία στιγμή επιλογής στο να χάνεται κανείς, μια συνειδητή απόφαση να ακολουθήσει μια άγνωστη κατεύθυνση, χωρίς τον απαραίτητο στόχο να βρεί κάτι, ή τον ίδιο του τον εαυτό στο τέλος της διαδρομής.

 

Οι αβέβαιες αυτές στιγμές υπάρχουν και στην δημιουργική διαδικασία ενός καλλιτέχνη. Οι ήσυχες, προσωπικές στιγμές ασάφειας και αμφιταλάντευσης. Η έκθεση αυτή περιηγείται στο μεταιχμιακό χώρο του στούντιο ενός καλλιτέχνη, ή του ταξιδιού, και σε καταστάσεις όπου εκείνος/η ‘νιώθει χαμένος/η’, ‘είναι χαμένος/η’, ΄χάνεται΄ και ‘δεν γνωρίζει΄. Οι στιγμές αυτές αναγνωρίζονται ως έγκυρες μέθοδοι για να υπάρξει κανείς και να δημιουργεί.

 

Η ομαδική έκθεση ‘Field Guide To Getting Lost’, είναι μια ευκαιρία για εικαστικούς, επιμελητές, συνθέτες, συγγραφείς και θεατές να συνυπάρξουν στο χώρο, και να αναλογιστούν τις μετέωρες αυτές στιγμές του ‘να μη γνωρίζεις’ ή του ‘να χάνεσαι’. Αποτελεί έρευνα και μεθοδολογία συλλογής υλικού το οποίο αποσαθρώνει τις έννοιες τις απολυτότητας και της σιγουριάς και ενθαρρύνει την εξερεύνηση της αβεβαιότητας.

 

Συμμετέχουν: Yarli Allison, Jocelyn McGregor, Minyoung Choi, Γιώτα Παπακυριακού, Έρη Δημητριάδη, Anna Reading, Catriona Gallagher, Βασιλική Σιφοστρατουδάκη, Μαρία Νικιφοράκη, Σοφία Σιμάκη, Eom Jeongwon, Δημήτριος Σκύλλας, Νίκος Σταθόπουλος

 

Επιμέλεια: Ισμήνη Κινγκ, Αμαλία Χαρικιοπούλου