Άρθρο της γερμανικής εφημερίδας Handelsblatt κάνει λόγο για «πολιτικό θάρρος του Σαμαρά»

Άρθρο της γερμανικής εφημερίδας Handelsblatt κάνει λόγο για «πολιτικό θάρρος του Σαμαρά» Facebook Twitter
6

Σε άρθρο της σήμερα, με τίτλο «Όλα από την αρχή», η γερμανική εφημερίδα Handelsblatt αναφέρεται στο «πολιτικό θάρρος που έδειξε ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, Αντώνης Σαμαράς, με την απόφασή του να αναστείλει τη λειτουργία της δημόσιας τηλεόρασης στη χώρα».

Συγκεκριμένα γράφει: «Σε περιόδους, κατά τις οποίες η Ελλάδα βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού, δεν επιτρέπεται να υπάρχουν ταμπού. Ο κ. Σαμαράς θέλει να δημιουργήσει ένα ανεξάρτητο ίδρυμα δημόσιας ραδιοτηλεόρασης. Αυτό αποτελεί μια καλή πολιτική είδηση για μια χώρα, στην οποία η δημόσια ραδιοφωνία και τηλεόραση αποτελεί μπαλάκι στα χέρια των ισχυρών. Για μια λειτουργική δημοκρατία, η ύπαρξη μιας ανεξάρτητης ραδιοτηλεόρασης αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση. Επίσης είναι ξεκάθαρο, ότι σε έναν ψηφιακό κόσμο Μέσων Ενημέρωσης με ένα πλήθος προσφορών, η σημασία της δημόσιας ραδιοφωνίας και τηλεόρασης έχει μειωθεί. Για το λόγο αυτό καθίσταται λογική η δραστική μείωση των καναλιών και του εργαζόμενου προσωπικού».

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δύο τρανς άνδρες απέναντι στην απαγόρευση Τραμπ στον αμερικανικό στρατό

Διεθνή / Δύο τρανς άνδρες απέναντι στην απαγόρευση Τραμπ στον αμερικανικό στρατό

Ο Λόγκαν Άιρλαντ αποστρατεύεται μετά από 15 χρόνια στην Πολεμική Αεροπορία, ενώ ο Κλέιτον ΜακΚάλιστερ συνεχίζει να διεκδικεί μια θέση στη στολή. Δύο τρανς άνδρες δείχνουν τι σημαίνει να έχεις αποδείξει ότι μπορείς να υπηρετήσεις και να σου ζητούν ξανά να το αποδείξεις.
THE LIFO TEAM
«Ένα χάπι την ημέρα»: Η μάχη των ανθρώπων με HIV για μια θέση στον αμερικανικό στρατό

Διεθνή / «Ένα χάπι την ημέρα»: Η μάχη των ανθρώπων με HIV για μια θέση στον αμερικανικό στρατό

Μια δικαστική ανατροπή άνοιξε προσωρινά την πόρτα του αμερικανικού στρατού σε ανθρώπους που ζουν με HIV. Η υπόθεση δείχνει πόσο πιο γρήγορα έχει προχωρήσει η επιστήμη από τους θεσμούς και το στίγμα.
THE LIFO TEAM

σχόλια

6 σχόλια
Το πολιτικό θάρρος θα το δείξει η συνέχεια.Θέλει πάντως ενα θάρρος για να αγγίξει κανείς τη μιά απο τις δυο ιερές αγελάδες του ΣΥΡΙΖΑ, τους δημοσίους υπαλλήλους. ( η άλλη ειναι οι λαθρομετανάστες). Ετσι χαίρεται δεν χαίρεται η Γερμανία, εγώ χαίρομαι για την καταργηση ενός φαύλου, σε μεγάλο βαθμό, δημόσιου φορέα. Και δεν βλέπω το λόγο για την δραματοποίηση ενός λουκέτου που έπρεπε να είχε μπει προ πολλού. Οσο για τους δημοσίους υπαλλήλους της ΕΡΤ και τους μιθούς τους, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να εξαιρεθούν απο τη δυστυχία και την αγωνία, ενός ολόκληρου λαού. Μαζέψτε τις σημαιούλες σας μπροστά απο τη Ραδιοτηλεόραση, γιατι και η κοροϊδία εχει τα όριά της.
επεσαν μεσα ....ειναι σιγουρο οτι ο σαμαρας κλεινει την ερτ για να ιδρυσει μια νεα -ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ- οικονομικη ερτ γιατι σε σχεση με τους παλιους που την χρησιμοποιουσαν για πολιτικους λογους δηλαδη το κομμα του και το πασοκ ....ο ιδιος ...θα θελησει να απολυσει ολους για να φερει πισω αξιοκρατικα νεους με οραμα ...καλα παμε ...ο ενας αχρηστος τουραρει στην αμερικη και δινει διαλεξεις για την αντιμετωπιση κρισεων και ο αλλος παιρνει συγχαρητηρια απο την γερμανια...
πολιτικο ΘΡΑΣΟΣ του ...αυτοκρατορα αντωνη ηταν αυτο....αλλα η αλαζονια γεννα αντιδραση.....μεινε τωρα με τον μπραβο ρουλα,τον φαηλο,τον χρυσανθο,τον χερι-χερι και την χρυση αυγη.....!Α αρχιζει συναυλιεs και η συζυγοs μπουμπουκου....