H νέα διαφήμιση της Samsung κατά του iPhone 5

H νέα διαφήμιση της Samsung κατά του iPhone 5 Facebook Twitter
4

Μέσω του τηλεοπτικού δικτύου NBC, η Samsung εξακολουθεί να χλευάζει το νέο iPhone 5 και την Αpple, καθώς κυκλοφόρησε μία νέα διαφήμιση όπου κοροϊδεύει τους λάτρεις της Apple που θέλουν να αποκτήσουν πρώτοι το νέο smartphone, περιμένοντας υπομονετικά στη μεγάλη ουρά που έχει σχιματιστεί έξω από ένα Apple Store.

Δίπλα τους περνάνε διάφοροι περαστικοί που κρατάνε στα χέρια τους το Samsung Galaxy SIII, το οποίο παρουσιάζεται ως ο υπέρτατος πειρασμός. Όπως λένε και οι κάτοχοι της συσκευής «the next best thing is already here».

Τα πράγματα για τη Samsung δεν πήγαν και τόσο καλά, όσον αφορά την καμπάνια της εταιρείας στο Facebook καθώς στην ερώτηση «ποια θα ήταν η μοναδική ηλεκτρική συσκευή που θα θέλατε να έχετε μαζί σας σε ένα ερημικό νησί» οι χρήστες απάνταγαν μ' ένα στόμα, με μια φωνή: «Το iPhone 5 φυσικά!».

H νέα διαφήμιση της Samsung κατά του iPhone 5 Facebook Twitter
Τech & Science
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια