Update: «Δεν τίθεται θέμα με τη Φυσική»

Update: «Δεν τίθεται θέμα με τη Φυσική» Facebook Twitter
14

Update: Δεν τίθεται θέμα, σύμφωνα με την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεως, με το ζήτημα της Φυσικής στις Πανελλήνιες εξετάσεις το οποίο είχε δημοσιευτεί πριν από δύο μήνες στο ίντερνετ. Υπενθυμίζεται ότι την καταγγελία είχε κάνει το πρωί ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Φυσικών. Μετά την ολοκλήρωση της έκτακτης συνεδρίασης τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεως (ΚΕΕ) ανακοίνωσαν:

Η Επιτροπή συνεδρίασε μετά την καταγγελία, εκτάκτως και ανακοίνωσε τα εξής:

«Όλα τα θέματα και τα επιμέρους ερωτήματα είναι αυστηρώς εντός της διδακτέας-εξεταστέας ύλης και σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα των Λυκείων.

Όλα τα θέματα διαμορφώθηκαν εντός της ΚΕΕ από την εισηγητική επιτροπή του μαθήματος με τη διαδικασία που προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις. Τα θέματα συζητήθηκαν και εγκρίθηκαν ομόφωνα από την ολομέλεια της ΚΕΕ.

Είναι φυσικό σε όλα τα μαθήματα, τα θέματα που τίθενται στις εξετάσεις να προσιδιάζουν με κάποια από τα χιλιάδες δημοσιευμένα, ιδιαίτερα στο Διαδίκτυο.

Κατόπιν τούτου, δεν τίθεται ζήτημα δεοντολογίας και τάξης για τα θέματα στο μάθημα «Φυσική Κατεύθυνσης» ΓΕΛ και ΕΠΑΛ-Β΄.»


Προηγούμενη ανάρτηση:

Σε μια πολύ σοβαρή καταγγελία προχώρησε το πρωί μιλώντας στον Βήμα Fm, ο α' αντιπρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, κ. Π. Φιλντίσης.

 Όπως είπε, το 4ο θέμα της Φυσικής στις Πανελλαδικές εξετάσεις είχε αναρτηθεί πριν από δύο μήνες σε ιστοσελίδα που παρακολουθούν καθηγητές και στην οποία μάλιστα συνδιαχειριστής είναι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων. Για την άσκηση αυτή και τη λύση της  είχε, σύμφωνα με τον κ. Φιλντίση, γίνει αναλυτική συζήτηση στην ιστοσελίδα με τουλάχιστον 50 καθηγητές.

Αναμένεται τώρα, μετά από αυτή την καταγγελία,  η τοποθέτηση της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων.

14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

6 σχόλια
ihateuall καλουμαστε να δωσουμε σε 6 μαθηματα ,κανουμε μια υπερανθρωπη προσπαθεια ολο τον χρονο για καθε μαθημα ξεχωριστα.αν δεν ξερεις καλυτερα να μη μιλας για το θεμα,αν παλι ξερεις πως ειναι η διαδικασια δεν ξερεις πως το αντιμετωπιζω εγω κ ολοι οι υπολοιποι συμμαθητες μου!στην υλη ειναι μηχανικες ταλαντωσεις,εξαναγκασμενες,φθινουσες,ηλεκτρικες,συνθεση ταλαντωσεων,κυματα(+συμβολη,στασιμο),ηλεκτρομαγνητικα,ανακλαση-διαθλαση +στερεο,κρουσεις και doppler.Και αν εσυ θεωρεις οτι εχουμε τη δυνατοτητα να σκεφτουμε εναν γαμημενο τυπο απο τις προηγουμενες ταξεις,μαλλον εχεις προβλημα οπως και αυτοι που βαζουν τα θεματα
Σιγουρα δεν μπορει να υπάρχει απόλυτη πρωτοτυπία στα θέματα ύστερα από τόσα χρόνια και δεδομένων των πάμπολλων βοηθημάτων που κυκλοφορούν. Το να προτείνεται,όμως, ένα τόσο ιδιαίτερο θέμα, εκτός πνεύματος Βιβλίου, όταν έχει ήδη σχολιαστει δημοσίως από περισσότερους από 50 καθηγητές(άρα πόσους μαθητές;;;) είναι ανεπίτρεπτο. Πάντα θα υπαρχουν μαθητές που θα λύνουν τέτοια θέματα αλλά συνολικά δεν υπάρχει σεβασμός στον μέσο μαθητή και την δύσκολη προσπάθεια που καταβάλλεται στην προετοιμασία.
Ρε παιδιά, και στα αρχαία,, στο άγνωστο, πάντα υπάρχει περίπτωση κάποιοι να το έχουν κάνει είτε σε φροντιστήριο, είτε σε σχολείο, είτε μέσω ίντερνετ!κι ας είναι ΑΓΝΩΣΤΟ!
είναι επιεικως γελοιοι! και με την φυσικη κατευθυνσης αλλα και με τα μαθηματικα γενικης. το 4ο θεμα της φυσικης ηταν δημοσιευμενο ηδη, πραγμα που σημαινει οτι καποιοι μαθητες το ειχαν λυσει, ενω οι υπολοιποι μυριζαν τα νυχια τους να βρουν συσχετιση μεταξυ των δυο μαζων που δινονταν.στα μαθηματικα γενικης εβαλαν γελοιωδως δυσκολοτερα θεματα σε σχεση με τα υπολοιπα εξεταζομενα επιλογης, κανοντας ετσι τις πανελληνιες θεμα τυχης.τα εχουν τρελανει τα παιδια οι γελοιοι! αφου δεν μπορουν να κανουν μια δουλεια σωστα γιατι δεν αφηνουν την καθε σχολη να διεξαγει τις εισαγωγικες εξετασεις που θεωρει απαραιτητες για την παρακολουθηση της?
Οι τρεις τελευταίες πρτάσεις σου είναι απόλυτα σωστές και λογικές.Όμως κλασικά υπάρχουν μικροκομματικά συμφέροντα από πίσω, εξαιτίας των οποίων δε θα γίνει κάτι τέτοιο, τουλάχιστον όχι για τα επόμενα 4 χρόνια.
Η πιθανότητα να έχει λύσει κάποιος ίδια ή παρόμοια άσκηση ισχύει και για τις ασκήσεις που υπάρχουν σε βιβλία, γιατί αν η άσκηση έιναι σε ιστοσελίδα είναι κακό.Για να λύνουν οι υποψήφιοι ασκήσεις που υπάρχει πιθανότητα να πέσουν υπάρχουν τα βιβλία ασκήσεων. Και για αυτό η προετοιμασία των υποψηφίων περιλαβάνει και το λύσιμο ασκήσεων.
Επίσης ναι, όλοι πηγαίνουν με μια ιδέα για κάποιο θέμα. "Τα γεννάνε" από το μυαλό τους.Δεν υπερασπίζομαι το σύστημα, λέω το πως θα "έπρεπε" να γίνεται, που προφανώς δεν έγινε έτσι.
κανένας μας δεν περιμενε ευκολα θεματα,ξεραμε πολυ καλα τι θα αντιμετωπισουμε.το 4ο ουτως η αλλως ηταν δυσκολο.ζητουσε την εφαρμογη του τυπου της πυκνοτητας,που διδαχτηκαμε τα προηγουμενα χρονια!!(λες και δεν μας εφτανε ηδη η τεραστια υλη που ειχαμε φετος!!!) αλλα εδω παραπαει.ελεος ,παιζουν με την ψυχολογια μας και τη δουλεια που καναμε ολο το χρονο. κατα τ αλλα σου λεει οι πανελληνιες ειναι ο μονος αδιαβλητος θεσμος στην Ελλάδα,σκατά σε οσους βαζουν θεματα.
τύπο πυκνότητας εννοεις την κλασικη εξίσωση που λογικά ο καθε ανθρωπος στον κόσμο γνωρίζει,ποσο μαλλον αυτος που θελει να λύσει προβλήματα μηχανικής?Μήπως και στα μαθηματικά ζητούσαν να γνωρίζεις την προπαίδεια?
ναι εξυπνε, ομως όταν εχεις να ασχοληθεις με την πυκνοτητα και τον τυπο της απο την 3η γυμνασιου, οσο και να τον θυμασαι, πανω στο αγχος και στο στρες πιθανοτατα δεν θα σου παει το μυαλο...πιθανοτατα επισης μετα να δεις την λυση και να βαρας το κεφαλι σου στον τοιχο που δεν το σκεφτηκες, ομως μονο προφανες δεν ηταν οτι ηταν το "κλειδι" για να λυθει ολοκληρη ασκηση.ειπαμε συνδιαστικη σκεψη, οχι σπαζοκεφαλιες...ξεφευγε εντελως απο το πνευμα του βιβλιου....ριξε μια ματια στα θεματα πριν ειρωνευτεις!
μια δουλεια τους ζητησαμε να κανουν ,τη μια κανουν λαθη την αλλη κανουν 10 ωρες να μας τα δωσουν.εχω λυσει απειρες ασκησεις μεσα στη χρονια.μια λογικη δυσκολη ασκηση δεν εβαλαν,βαλανε ολες τις μαλακιες.ελεος πια