Χάρι και Μαρκλ: Με έμπνευση από τα ελληνικά το όνομα του φιλανθρωπικού οργανισμού τους- Και του Άρτσι

Χάρι και Μαρκλ: Με έμπνευση από τα ελληνικά το όνομα του φιλανθρωπικού οργανισμού τους- Και του Άρτσι Facebook Twitter
ΕPA
1

Ο πρίγκιπας Χάρι και η Μέγκαν Μαρκλ φαίνεται πως σχεδιάζουν μια μη κερδοσκοπική «αυτοκρατορία». Και για το όνομα αυτής- όπως και για του γιου τους σύμφωνα με τους ίδιους- άντλησαν έμπνευση από τα ελληνικά.

«Archewell» είναι το όνομα του νέου φιλανθρωπικού οργανισμού που σχεδιάζουν ο δούκας και η δούκισσα του Σάσεξ. Το οποίο εμπνεύστηκαν από την ελληνική λέξη «αρχή», σύμφωνα με την ανακοίνωσή τους, που βγήκε μετά το δημοσίευμα της Telegraph το οποίο έκανε αναφορά στα σχέδια του ζευγαριού.

«Όπως και εσείς, έχουμε επικεντρωθεί στη στήριξη των προσπαθειών για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού, αλλά αφού ήρθαν στο φως αυτές οι πληροφορίες, αισθανθήκαμε υποχρεωμένοι να μοιραστούμε την ιστορία για το πώς προέκυψε αυτό», αναφέρουν ο πρίγκιπας Χάρι και η Μέγκαν Μαρκλ στην ανακοίνωση.

«Πριν από το SussexRoyal, υπήρχε η ιδέα για το Arche- την ελληνική λέξη για την αρχή. Συνδεθήκαμε με αυτή την ιδέα για τον φιλανθρωπικό οργανισμό που ελπίζαμε να δημιουργήσουμε μια ημέρα και έγινε έμπνευση για το όνομα του γιου μας», συνεχίζουν. «Archewell είναι ένα όνομα που συνδυάζει μια αρχαία λέξη για τη δύναμη και τη δράση και άλλη μία που φέρνει στο νου τις βαθιές πηγές που πρέπει να αντλήσουμε. Ανυπομονούμε να εκκινήσει όταν ο χρόνος θα είναι κατάλληλος», σημειώνουν ακόμη.

Το ζευγάρι αναγκάστηκε να εγκαταλείψει το brand «Sussex Royal» όταν το Μπάκιγχαμ τους απαγόρευσε να χρησιμοποιούν τη λέξη «royal» (βασιλικός), έπειτα από την απόφασή τους να αποσυρθούν από τα βασιλικά καθήκοντα. Μία ημέρα πριν να γίνει αυτό τυπικά, το ζευγάρι έκανε την τελευταία ανάρτηση στον λογαριασμό Sussex Royal στο Instagram.

Τι σχεδιάζουν Μέγκαν και Χάρι

Ο δούκας και η δούκισσα του Σάσεξ μετακόμισαν πρόσφατα στην Καλιφόρνια και τα σχέδιά τους για το μέλλον περιλαμβάνουν από φιλανθρωπικό ίδρυμα και ιστοσελίδες, μέχρι τα δικά τους βραβεία, σύμφωνα με τις αιτήσεις για την κατοχύρωση εμπορικού σήματος που έχουν καταθέσει στην αρμόδια υπηρεσία των ΗΠΑ.

Αίτηση που κατέθεσαν στις 3 Μαρτίου στο Μπέβερλι Χιλς καλύπτει από εκπαιδευτικό υλικό, είδη ρουχισμού και γραφική ύλη, μέχρι μια ιστοσελίδα για τη διατροφή και την υγεία, πιθανότατα στα πρότυπα του site που είχε η Μέγκαν Μαρκλ μέχρι τον αρραβώνα της με τον πρίγκιπα Χάρι.

Η αίτηση ήταν εκτενής μόνο για λόγους προστασίας, ανέφερε πηγή του Guardian. Αυτή περιλαμβάνει βραβεία για άτομα και φορείς με σημαντική φιλανθρωπική συνεισφορά, ενώ γίνεται ακόμη αναφορά για φιλανθρωπικές υπηρεσίες σχετικά την προώθηση πολλών σκοπών, εθελοντικά προγράμματα και πρότζεκτ κοινωφελούς εργασίας.

Επίσης, γίνεται αναφορά σε ιστοσελίδα που το περιεχόμενό της θα σχετίζεται με τη φιλανθρωπία και για εράνους που θα αφορούν μεταξύ άλλων υποτροφίες και διοργάνωση ειδικών εκδηλώσεων. Τέλος, το Archewell θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για περιοδικά, audio books, ταινίες και τηλεοπτικά σόου με τη δυνατότητα λήψης τους.

Με πληροφορίες από Guardian

 

 

Πολιτισμός
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δράκοι, Εξορκιστές και Κεκάτος από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Δράκοι, Εξορκιστές και Κεκάτος από αύριο στους κινηματογράφους

Δυο μεγάλα γαλλικά εισπρακτικά σουξέ, οι «Άγριες Μέρες Μας» του Βασίλη Κεκάτου και η live-action διασκευή του «How to train your Dragon» είναι μερικές από τις νέες ταινίες αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
BET Awards 2025: Η στιγμή που ο Τζέιμι Φοξ παραλαμβάνει φανερά συγκινημένος το βραβείο Ultimate Icon

Πολιτισμός / BET Awards 2025: Η στιγμή που ο Τζέιμι Φοξ παραλαμβάνει συγκινημένος το βραβείο Ultimate Icon

«Δεν ξέρω γιατί πέρασα ό,τι πέρασα, αλλά ξέρω πως αυτή τη δεύτερη ευκαιρία δεν θα την αφήσω να πάει χαμένη» ανέφερε ο δημοφιλής καλλιτέχνης αναφερόμενος στην περιπέτεια της υγείας του
LIFO NEWSROOM
«Σινεμά στην Ελλάδα – Ορατότης Μηδέν»: Επαγγελματίες του οπτικοακουστικού τομέα εκπέμπουν SOS

Πολιτισμός / «Σινεμά στην Ελλάδα – Ορατότης Μηδέν»: Επαγγελματίες του οπτικοακουστικού τομέα εκπέμπουν SOS

1896 επαγγελματίες του οπτικοακουστικού τομέα στην Ελλάδα υπογράφουν ανοιχτή επιστολή ζητώντας την άμεση επίλυση των σημαντικών προβλημάτων που έχουν προκύψει για την επιβίωσή τους.
LIFO NEWSROOM