ΕΛ.ΑΣ.: Το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στα ΜΑΤ - 15 αστυνομικοί σε καραντίνα

ΕΛ.ΑΣ.: Το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στα ΜΑΤ - 15 αστυνομικοί σε καραντίνα Facebook Twitter
1

Θετικός στον κορωνοϊό διαγνώστηκε αστυνομικός που υπηρετεί στα ΜΑΤ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άνδρας είχε συμπτώματα από την περασμένη εβδομάδα, ήταν σε καραντίνα σπίτι του και έκανε το τεστ, το αποτέλεσμα του οποίου έγινε γνωστό χθες, Δευτέρα.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για άνδρα ηλικίας περίπου 50 ετών και πως κρίθηκε απαραίτητη και η νοσηλεία του στο νοσοκομείο «Σωτηρία», αν και δεν εκτιμάται πως διατρέχει κίνδυνο.

Σε καραντίνα έχουν τεθεί για προληπτικούς λόγους 15 ακόμα συνάδελφοί του λόγω στενής επαφής που είχαν προτού ο ασθενής παρουσιάσει συμπτώματα.

Ελλάδα
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΛΕΒΕΝΤΑΚΗ ΚΙΝΗΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑ

Ελλάδα / Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Τα σενάρια για το κίνητρο του δράστη - Όλο το χρονικό

Έπειτα από συνεχείς ανακρίσεις, ο άνδρας ομολόγησε τη δολοφονία, οδηγώντας τους αστυνομικούς σε αγροτική περιοχή, περίπου πέντε χιλιόμετρα από το σπίτι όπου διέμενε εκείνος και άνηκε στο θύμα
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια