EΡΧΟΝΤΑΙ!

Τουλάχιστον δύο πολιτικοί που εκτέθηκαν στον κοροναϊό ήρθαν σε επαφή με τον Τραμπ

Τουλάχιστον δύο πολιτικοί που εκτέθηκαν στον κοροναϊό ήρθαν σε επαφή με τον Τραμπ Facebook Twitter
1

Πέντε γερουσιαστές και βουλευτές έχουν τεθεί σε εθελοντική καραντίνα, εκ των οποίων τουλάχιστον οι δύο ήρθαν σε επαφή με τον πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ αφού είχαν εκτεθεί στον νέο κοροναϊό.

Ο βουλευτής Ματ Γκετς ταξίδεψε μάλιστα με τον Ρεπουμπλικανό πρόεδρο μέσα στο προεδρικό αεροσκάφος Air Force One που μετέφερε τον Τραμπ στην Ουάσινγκτον σήμερα. Λίγο αργότερα ανακοίνωσε ο ίδιος ότι πριν από έντεκα ημέρες συναντήθηκε με ένα πρόσωπο το οποίο στη συνέχεια βρέθηκε θετικό στον Covid-19.

«Μολονότι δεν έχει συμπτώματα, υποβλήθηκε σήμερα σε εξετάσεις και περιμένει σύντομα τα αποτελέσματα», έγραψαν οι βοηθοί του στον λογαριασμό του στο Twitter. Ο Γκετς θα παραμείνει σε καραντίνα για 14 ημέρες.

Ο δεύτερος Ρεπουμπλικανός πολιτικός που έχει εκτεθεί στον ιό είναι ο Νταγκ Κόλινς, ο οποίος συναντήθηκε με τον Τραμπ την περασμένη Παρασκευή. Μάλιστα, βρισκόταν ακριβώς πίσω του σε μια επίσημη επίσκεψη που πραγματοποίησαν στα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC) στην Ατλάντα.

Ούτε αυτός παρουσιάζει συμπτώματα, όμως για προληπτικούς λόγους θα παραμείνει σε καραντίνα.

Τόσο ο Κόλινς όσο και ο Γκετς εκτέθηκαν στον κοροναϊό όταν συμμετείχαν σε ένα συνέδριο που οργανώθηκε στο διάστημα 26-29 Φεβρουαρίου κοντά στην Ουάσινγκτον. Στο ίδιο συνέδριο παρέστησαν επίσης ο πρόεδρος Τραμπ και ο αντιπρόεδρος Μάικ Πενς.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ/ AFP

Διεθνή
1

EΡΧΟΝΤΑΙ!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΠΑΠΑΣ ΛΕΩΝ

Διεθνή / Το Βατικανό κατηγορεί την Ευρωπαϊκή Ένωση για δύο μέτρα και δύο σταθμά όσον αφορά τον πόλεμο

Το Βατικανό κατηγόρησε την Ευρωπαϊκή Ένωση ότι εφαρμόζει «δύο μέτρα και δύο σταθμά» στην εφαρμογή του διεθνούς δικαίου, επιβάλλοντας κυρώσεις σε ορισμένες στρατιωτικές εισβολές αλλά όχι σε άλλες
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια