Δανία: Άνεργοι εκτίθενται σε βιτρίνα για να βρουν δουλειά

Δανία: Άνεργοι εκτίθενται σε βιτρίνα για να βρουν δουλειά Facebook Twitter
9

Το project είναι διαφημιστικής εταιρίας και έχει τίτλο «Πολύ έξυπνος για να καθίσεις σε ένα παράθυρο». Στόχος του, να προβάλλει τους ενδιαφερόμενους σε βιτρίνα, ώστε οι περαστικοί εργοδότες να δουν και να επιλέξουν τον  άνεργο που θα πάρουν στη δουλειά τους.

15 άνεργοι εκτίθενται αυτές τις ημέρες σε βιτρίνα στην Κοπεγχάγη, σε ένα εγχείρημα που θυμίζει τις ιερόδουλες στο Άμστερνταμ.

Ο εμπνευστής της ιδέας, διευθύνων σύμβουλος της διαφημιστικής Reputation, δηλώνει ότι το βιογραφικό είναι πλέον πολύ λίγο, καθώς ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος. Για αυτό-όπως λέει-οι άνεργοι θα πρέπει να προβάλλονται με άλλους τρόπους.

 "Είμαι πρόθυμος να δοκιμάσω οτιδήποτε", δήλωσε ο Hannibal Camel Holt, ένας άνεργος πολιτικός επιστήμονας, που  πήρε τη θέση του στη βιτρίνα.

Όλα αυτά στη Δανία, όπου το ποσοστό ανεργίας είναι λίγο πάνω από το 7%.

9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στην Αμερική που στοχοποιεί τα τρανς παιδιά, ο Γκράχαμ Πλάτνερ λέει «Protect Trans Kids»

Διεθνή / Στην Αμερική που στοχοποιεί τα τρανς παιδιά, ο Γκράχαμ Πλάτνερ λέει «Protect Trans Kids»

Ο υποψήφιος των Δημοκρατικών για τη Γερουσία στο Μέιν εμφανίστηκε στο Portland Pride με καθαρό μήνυμα υπέρ των τρανς παιδιών, σε μια στιγμή που πολλοί πολιτικοί αντιμετωπίζουν τα τρανς δικαιώματα ως εκλογικό κόστος.
THE LIFO TEAM
Η Τζέσικα Μαν δεν άντεξε τέταρτη δίκη κατά του Χάρβεϊ Γουάινστιν

Ειδήσεις / Η Τζέσικα Μαν δεν άντεξε τέταρτη δίκη κατά του Χάρβεϊ Γουάινστιν

Η τελευταία κατηγορία βιασμού κατά του Χάρβεϊ Γουάινστιν στη Νέα Υόρκη αποσύρθηκε, επειδή η Τζέσικα Μαν δεν άντεχε να καταθέσει ξανά. Το #MeToo συναντά εδώ ένα σκληρό όριο: τη στιγμή που η αναζήτηση δικαιοσύνης γίνεται εξαντλητική επανάληψη του τραύματος.
THE LIFO TEAM

σχόλια

5 σχόλια
Ιδού ωραιότατες ιδέες από την πολιτισμένη και "προχώ" Ευρώπη για την οπισθοδρομική,δυσκοίλια,υποανάπτυκτη,στενόμυαλη φτωχομπινεδιάρικη Ελλαδίτσα!!!(Προτείνω,επίσης,τα ατομάκια που βγαίνουνε στην βιτρίνα να είναι ξεβράκωτα,να υπάρχει ευμεγέθης ταμπέλα,δίπλα στο γραφείο τους,με το ιατρικό τους ιστορικό και ανά τακτά χρονικά διαστήματα να δείχνουνε και την οδοντοστοιχία τους...)
Φαντασου να το ειχαμε κι εδω με κραχτη κιολας απεξω κλασσικα οπως στις λαϊκες:"Ελα κοσμε,περαστε διαλεχτε.Εδω οι καλοι υπαλληλοι με πτυχια και διπλωματα για ολες τις δουλειες και τα ποστα.Με πολλα προσοντα και προϋπηρεσια."Θα ηταν απλα τραγικο και απολυτη ξεφτιλα.Δε φτανει που ηδη παρακαλαει ο κοσμος να τον προσλαβουν σε δουλεια,αν γινει κι αυτο θα καταργηθουν και τα κατωτερα εργασιακα δικαιωματα που εχουν απομεινει.Μια απεραντη κρεαταγορα θα καταντησουμε...
Εδώ; Εδώ δεν θα κάνουν(κάνουμε) τίποτα τέτοιο. Με 27% ανεργία(ή ανταγωνισμό, δες το όπως θες), δεν χρειάζεσαι βιτρίνες με εργαζόμενους, χρειάζεσαι βιτρίνες με δουλειές. Και ξες πως θα ανοιξουν; Όταν πουλήσουν οι οικοπεδούχοι τα οικόπεδά τους και τα αφεντικά γίνουν υπάλληλοι. Το μόνο που μένει είναι να αναρωτηθείς σε ποιους...
οι διαφημιστες θα εκαναν οτιδηποτε για ενα viralτο συγκεκριμενο ειναι κακογουστο και θυμιζει σκλαβοπαζαροουτε για αρωματικο τουαλετας δεν θα εμπιστευομουν την Reputation