Η Τάιρα Μπανκς ζητά εξηγήσεις για τον τελικό του GNTM: «Πείτε μου τι έγινε»

Η Τάιρα Μπανκς ζητά εξηγήσεις για τον τελικό του GNTM: «Πείτε μου τι έγινε» Facebook Twitter
3

Ο χθεσινός τελικός του GNTM, που ανέδειξε για πρώτη φορά στα χρονικά του σόου δυο νικήτριες, συζητήθηκε τόσο έντονα στο ελληνικό Twitter που το έμαθε μέχρι και η Τάιρα Μπανκς.

Το αποτέλεσμα του ελληνικού τελικού του GNTM ανέδειξε τελικά νικήτριες την Άννα Μαρία Ηλιάδου και την Κάτια Ταραμπάνκο, λόγω τεχνικού προβλήματος που παρουσιάστηκε στο σύστημα ψηφοφορίας, κάτι που είχε συμβεί και πέρυσι, με την πλειονότητα να κάνει λόγο για φιάσκο στη διαδικασία.

Όπως εξήγησε στην διάρκεια της live σύνδεσης η Βίκυ Καγιά, το σύστημα κατέρρευσε τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα από τις χιλιάδες κόσμου που αποπειράθηκε να ψηφίσει με αποτέλεσμα η παραγωγή να κρίνει πως θα ήταν δίκαιο νικήτριες να ανακηρυχθούν και τα δύο κορίτσια, τα οποία είχαν ισοβαθμία.

Οι τηλεθεατές σχολίασαν αγανακτισμένοι την τροπή που πήρε ο τελικός, με πολλούς από αυτούς να απευθύνουν τα μηνύματά τους προς την Τάιρα Μπανκς, πρώην μοντέλο και παραγωγό του ριάλιτι Next Top Model. 

«Ακούω πολλά για το Greece's Next Top Model» έγραψε στο Twitter η Τάιρα Μπανκς, του αμερικανικού και πρωτότυπου ριάλιτι. «Μπορεί κάποιος (φαν ή κάποιος από την παραγωγή) να μου πει τι συνέβη; Δεν έχω έλεγχο στα ριάλιτι Top Model ξένων χωρών αλλά και πάλι εξακολουθεί να με ενδιαφέρει», πρόσθεσε στο μήνυμά της, με δεκάδες Έλληνες χρήστες να της εξηγούν στα αγγλικά αλλά και τα ελληνικα τι ακριβώς συνέβη. 

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι καλύτερες/χειρότερες απαντήσεις Ελλήνων στο τουίτ της Tyra Banks για το GNTM
 
Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια