Το Ποτάμι: Αποφασίστηκε η αναστολή λειτουργίας του Κινήματος

Το Ποτάμι: Αποφασίστηκε η αναστολή λειτουργίας του Κινήματος Facebook Twitter
1

Tην αναστολή λειτουργίας του Κινήματος αποφάσισε η Μεγάλη Συνάντηση των Αντιπροσώπων μετά από πολύωρη συνεδρίαση των μελών της, την οποία παρακολούθησαν δεκάδες εθελοντές και φίλοι του Ποταμιού.

Συγκεκριμένα, υπέρ της αναστολής ψήφισε το 63% των μελών που συμμετείχαν στη ψηφοφορία, ενώ κατά της αναστολής ψήφισε το 36%. Σημαντικό είναι ότι στη συνεδρίαση συμμετείχαν 93 από τα 106 μέλη της ΜΕ.ΣΥ.Α, δηλαδή το 98% των μελών.

Η απόφαση του ανώτερου συλλογικού οργάνου του Κινήματος, που επέχει θέση διαρκούς συνεδρίου, έρχεται να προστεθεί στην πρόσφατη απόφαση του Πολιτικού Συμβουλίου, το οποίο επίσης ψήφισε με συντριπτική πλειοψηφία υπέρ της αναστολής λειτουργίας του Ποταμιού.

Στην ομιλία του, ο Σταύρος Θεοδωράκης, κατά την έναρξη της συνεδρίασης της ΜΕ.ΣΥ.Α, είπε μεταξύ άλλων τα εξής:

«Αναστέλλουμε σήμερα τη λειτουργία μας. Παραμερίζουμε τον εγωισμό μας και στέλνουμε ένα μήνυμα στους 86 χιλιάδες πολίτες που μας ψήφισαν στις ευρωεκλογές. Αλλά και στους 377 χιλιάδες πολίτες που σκίρτησαν μαζί μας την Άνοιξη του ΄15. Τους ζητάμε να μην χάσουν αυτό που τους έκανε Ποτάμι. Τους ζητάμε να σκεφθούν αυτά που καταφέραμε. Τα παλιά συνθήματα, οι ρηχές αντιπαραθέσεις, οι αφορισμοί, οι κοκορομαχίες, τα εξυπνακίστικα σχόλια δεν είναι πολιτική.

Τους ζητάμε, λοιπόν, να βάζουν ψηλά τον πήχη, για τους πολιτικούς.

Τους ζητάμε να διεκδικούν, ειλικρίνεια, ευθύτητα, αλήθεια!

Ο σπόρος που ρίξαμε, θα φυτρώσει ξανά».

Πολιτική
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ

Πολιτική / Τσίπρας: «Δεν επιστρέφω για να γίνω αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης»

Ο πρόεδρος της ΕΛ.Α.Σ., Αλέξης Τσίπρας, έδωσε την πρώτη του συνέντευξη μετά την επιστροφή του στην πολιτική σκηνή και την ίδρυση του νέου κόμματός του - Τι απαντά για τις εκλογές και τον ΣΥΡΙΖΑ
THE LIFO TEAM
ΛΕΙΨΥΔΡΙΑ ΚΥΚΛΑΔΕΣ

Πολιτική / «Πράσινο φως» για τη χρηματοδότηση 10 έργων αντιμετώπισης της λειψυδρίας σε 9 νησιωτικούς δήμους

Υπεγράφη από τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρο Παπασταύρου η απόφαση υπαγωγής νησιωτικών δήμων στο πρόγραμμα «Παρεμβάσεις παροχής πόσιμου νερού και διαχείρισης υδάτων»
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια
Το στήριξα με την καρδιά μου το Ποτάμι και ..πολύ το χάρηκα.Ηταν μπροστα από την εποχή του,έγιναν ψιλοστραβές αλλά δεν ήταν αυτό το θέμα.Αξιος και ωραίος ο Σταύρος.Καλή του συνέχεια από καρδιάς.