Το ΠΑΜΕ καταγγέλλει τη ΝΔ για αστυνομική βία: Το άγαλμα βάφτηκε κόκκινο, όπως ο μακελάρης Τρούμαν αιματοκύλισε την Ελλάδα

Το ΠΑΜΕ καταγγέλλει τη ΝΔ για αστυνομική βία: Το άγαλμα βάφτηκε κόκκινο, όπως ο μακελάρης Τρούμαν αιματοκύλισε την Ελλάδα Facebook Twitter
3

Το Πανεργατικό Αγωνιστικό Μέτωπο (ΠΑΜΕ) καταγγέλλει με ανακοίνωσή του «την κυβέρνηση της ΝΔ, η οποία παίρνοντας τη σκυτάλη από τον ΣΥΡΙΖΑ, επιτέθηκε βίαια με ΜΑΤ, χημικά, κροτίδες κρότου λάμψης κτλ ενάντια στην σημερινή μεγάλη αντιιμπεριαλιστική διαδήλωση».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΠΑΜΕ «η αποφασιστικότητα, η μαζικότητα και η μαχητικότητα των διαδηλωτών έδωσε την απάντηση της. Το άγαλμα βάφτηκε κόκκινο, όπως οι ιμπεριαλιστές και ο μακελάρης Τρούμαν αιματοκύλισαν τους λαούς της Ελλάδας και της υφηλίου». Η τελευταία αναφορά έχει να κάνει με τις μπογιές που πετάχτηκαν στο άγαλμα του Τρούμαν στην Αθήνα.

«Περιμένουμε τον λαλίστατο Πρέσβη των ΗΠΑ, κύριο Πάιατ να τρέξει αύριο να φωτογραφηθεί με τον "αιματοβαμμένο" Πρόεδρο του», καταλήγει η ανακοίνωση του ΠΑΜΕ.

Ελλάδα
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

THESSALONIKI PRIDE ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Καταδικασμένος για ναρκωτικά ο ρασοφόρος που επιχείρησε να διακόψει το Pride

Όπως προέκυψε μετά την προσαγωγή του από τις αστυνομικές αρχές, σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση για φθορά ξένης ιδιοκτησίας και κατοχή ναρκωτικών ουσιών
THE LIFO TEAM
ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Απείλησαν 25χρονο με πιστόλι για να μεταφέρει 20.000 ευρώ – Στη φυλακή 20χρονος

Ένας 20χρονος και ο 16χρονος αδελφός του κατηγορούνται ότι απείλησαν έναν 25χρονο και τον εξανάγκασαν να μεταφέρει το ποσό των 20.000 ευρώ σε τραπεζικό λογαριασμό που του υπέδειξαν
THE LIFO TEAM

σχόλια

3 σχόλια
Έπρεπε να είχαν κερδισει το '49, να είχαμε κομμουνισμό 50 χρόνια και θα σου έλεγα εγω αν θα έβγαινε κάνεις σήμερα να δηλώσει κομμουνιστής με σοβιετικές σημαίες.(βλέπε χώρες πρώην Ανατολικού μπλοκ)
ελπίζω ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ τα έξοδα για την αποκατάσταση των βανδαλισμών που έκαναν τα συντροφια να παρακρατηθουν από την κρατική επιχορήγηση που λαμβάνει το ένα από τα δύο εναπομείναντα φασιστικά κόμματα της ελληνικής βουλής