Τρυποφοβία - Τα νέα iPhone 11 Pro δημιουργούν πρόβλημα σε όσους φοβούνται τις τρύπες

Τρυποφοβία - Τα νέα iPhone 11 Pro δημιουργούν πρόβλημα σε όσους φοβούνται τις τρύπες Facebook Twitter
Τρυποφοβία: μια κατάσταση που είναι πρόβλημα για πολλούς και που τώρα φέρεται να πυροδοτείται και από τον σχεδιασμό των νέων iPhone
2

Οι άνθρωποι με τρυποφοβία, μια κατάσταση που συνδέεται με το φόβο των μικρών οπών, ισχυρίστηκαν ότι ο σχεδιασμός του iPhone 11 Pro της Apple εντείνει τη φοβία τους.

Θα μπορούσε να είναι μια σατιρική είδηση, αλλά οι αναφορές είναι πολλές στα σόσιαλ μίντια και πλέον η τρυποφοβία από τα νέα iPhone είναι θέμα που εκτός από viral, εξετάζεται από το BBC μέχρι το CNN. Κατά την αποκάλυψή των νέων συσκευών την Τρίτη, πολλοί ισχυρίστηκαν ότι η προσοχή τους στράφηκε υπερβολικά στην πίσω κάμερα, με τους τρεις φακούς υψηλής ισχύος να είναι τοποθετημένοι τόσο κοντά μεταξύ τους. Και εκατοντάδες χρήστες smartphone ισχυρίζονται τώρα ότι ο νέος σχεδιασμός ενέτεινε ή πυροδότησε την «τρυποφοβία» τους, μια αποστροφή προς τις συστάδες μικρών οπών.

Ο ανεπίσημος όρος τρυποφοβία (trypophobia) δημιουργήθηκε για πρώτη φορά το 2005 στο online φόρουμ Reddit και από τότε έχει αναφερθεί ευρέως στα social media. Η αμερικανίδα ηθοποιός Sarah Paulson και το μοντέλο Kendall Jenner είναι μεταξύ εκείνων που λένε ότι αντιμετωπίζουν μια τέτοια φοβία.

Ο επιστήμονας οφθαλμιατρικής Dr Geoff Cole, στο Πανεπιστήμιο του Έσεξ, πήρε μέρος στην πρώτη επιστημονική μελέτη της τρυποφοβίας σε συνεργασία με τον συνάδελφό του, τον καθηγητή Arnold Wilkins.

Οι άνθρωποι με τρυφοφοβία αισθάνονται αποστροφή όταν κοιτάζουν μικρές τρύπες. «Το έχουμε όλοι, είναι απλά θέμα κλίμακας» δήλωσε ο Dr Cole στο BBC News. Η αποστροφή στις μικρές τρύπες μπορεί να είναι πολύ ακραία, σύμφωνα με την μελέτη τους. Οι ερευνητές ανέφεραν μαρτυρίες από μερικούς ανθρώπους που έκαναν εμετό και άλλους που δήλωσαν ότι δεν μπορούσαν να πάνε για δουλειά για αρκετές ημέρες.

Διεθνή
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Τι λες ρε παιδί μου? Τρομερό!Έπαθαν τέτοιο πράγμα οι άνθρωποι με τρυποφοβία?Ε εντάξει ας μην πάρουν το νέο iphone. Έχει και άλλα κινητά να κάνουν τη δουλειά τους.