Ο οίκος Dior απέσυρε διαφήμιση με τον Τζόνι Ντεπ - Κατηγορήθηκε για ρατσισμό

Ο οίκος Dior απέσυρε διαφήμιση με τον Τζόνι Ντεπ - Κατηγορήθηκε για ρατσισμό Facebook Twitter
2

Σάλο έχει προκαλέσει μια νέα διαφήμιση του οίκου Dior με τον Τζόνι Ντεπ για την προώθηση του αρώματος Sauvage, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν εικόνες Ινδιάνων. 

Ο διάσημος οίκος μόδας έδωσε μια πρώτη γεύση από την καινούργια διαφήμιση, στην οποία πρωταγωνιστεί ο Τζόνι Ντεπ, την Παρασκευή μέσω Twitter, κάνοντας λόγο για «ένα αυθεντικό ταξίδι βαθιά στην ινδιάνικη ψυχή, σε ένα ιερό έδαφος». 

  

Μετά τις έντονες αντιδράσεις, ο οίκος αναγκάστηκε να διαγράψει το συγκεκριμένο tweet αλλά και όλες τις σχετικές αναφορές για την διαφημιστική καμπάνια στα social media.

Το βίντεο, που προωθεί το κόστους 150 δολαρίων άρωμα, έδειχνε τον Τζόνι Ντεπ να περπατάει ανάμεσα σε κόκκινους βράχους στην νοτιοδυτική Γιούτα, έναν Ινδιάνο χορευτή να χορεύει και μια νεαρή γυναίκα, την Καναδή ηθοποιό Tanaya Beatty, να ακολουθεί τον Ντεπ από απόσταση. Ο διάσημος ηθοποιός έβγαζε επίσης μια κιθάρα και έπαιζε ένα πολύ γνωστό κομμάτι του Link Wray των Shawnee. 

Ο οίκος Dior απέσυρε διαφήμιση με τον Τζόνι Ντεπ - Κατηγορήθηκε για ρατσισμό Facebook Twitter
Ο οίκος Dior απέσυρε διαφήμιση με τον Τζόνι Ντεπ - Κατηγορήθηκε για ρατσισμό Facebook Twitter

Ωστόσο το κόνσεπτ θεωρήθηκε από πάρα πολλούς ως άκρως προσβλητικό και ρατσιστικό για τους Ινδιάνους. «Τέτοιου είδους ιστορίες που παρουσιάζουν τους Ινδιάνους ως άγριους κάνουν κακό και πυροδοτούν ρατσισμό», σχολίασε ο CEO της εποπτικής αρχής IllumiNative.  

Η σειρά αρωμάτων Sauvage δεν είναι καινούργια, καθώς πρωτοκυκλοφόρησε στην δεκαετία του '60, αλλά ο διάσημος οίκος μόδας αλλά η συνεχόμενη χρήση του ονόματος σε συνδυασμό με τις εικόνες Ινδιάνων έχει πυροδοτήσει ανά περιόδους έντονη κριτική. Το γαλλικό όνομα του αρώματος μεταφράζεται ως «άγριος» ή «βάρβαρος».

Σε σχετική ανακοίνωση, ο οίκος Dior σημείωσε πως το βίντεο δημιουργήθηκε σε συνεργασία με Ινδιάνους συμβούλους και την ομάδα Americans for Indian Opportunity, με σκοπό «την απομάκρυνση από κλισέ προκειμένου να αποφευχθεί η υπονόμευση που συνοδεύει συχνά τις εικόνες Ινδιάνων».

Με πληροφορίες από Guardian

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Πολιτισμός / Ο Πολ Μεσκάλ στο εξώφυλλο του Rolling Stone: «Δεν είχα το ταλέντο που ένιωθα ότι είχαν οι άλλοι»

Από την περίοδο που σκεφτόταν να τα παρατήσει, ο Μεσκάλ έφτασε στη λίστα των υποψηφιοτήτων για Όσκαρ και έγινε το «Μήλον της Έριδος» κορυφαίων σκηνοθετών και σχεδιαστών μόδας
LIFO NEWSROOM
Γκρέτα Γκάρμπο: Η μυστηριώδης ζωή της «σφίγγας της Σουηδίας» που «αποπλάνησε» το Χόλιγουντ

Πολιτισμός / Γκρέτα Γκάρμπο: Η μυστηριώδης ζωή της «σφίγγας της Σουηδίας» που «αποπλάνησε» το Χόλιγουντ

Η Σουηδέζα ηθοποιός, θα αποσυρθεί σε ηλικία μόλις 36 χρόνων από το σινεμά, όταν βρισκόταν στην κορυφή, ζώντας τα υπόλοιπα 49 χρόνια, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τροφοδοτώντας μία ασυγκράτητη μυθολογία γύρω από την προσωπικότητά της, με φήμες, ιστορίες, πληροφορίες, για τη ζωή της, τους πολυάριθμους έρωτές της, την αθεράπευτη προσμονή μίας επιστροφής της στα πλατό
LIFO NEWSROOM
Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια