ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
17.8.2019 | 23:47

Λοιπον.

Θελω πριν γραψω τι με απασχολει να δωσω καποιες πληροφοριες. Ειμαι αντρας και εχω μια καθαρα φικικη σχεση με μια κοπελα. Θελω να τονισω το φιλικη, εγω ειμαι αλλου συναισθηματικα και αυτη το ιδιο. Την ειχα γνωρισει απο κοινη παρεα και επειδη ειμαι αρκετα προσιτος ανθρωπος μου ανοιχτηκε σε καποια πραγματα απο μονη της χωρις να το επιδιωξω.Κανουμε αρκετη παρεα αλλα με απασχολουν 2 πραγματα. Πρωτον για τα δικα μου στανταρ στελνει συνεχεια. Ηχητικα, ταγκ, βιντεο, τηλεφωνα, σμσ, μνματα ολη τη μερα. Καθως ασχολουμαι με αρκετα διαφορετικα πραγματα χωρις πλακα σπαταλαω κοντα 1 ωρα τη μερα στις απαντησεις, πραγμα που αρχιζει να με κουραζει. Το δευτερο μου φαινεται πιο πολυ περιεργο παρα ενοχλητικο. Οταν βρω χρονο να απαντησω, το βλεπει και δεν απαντα παρα μονο αν περασει 1-2 ωρες. Δεν μπορω να καταλαβω το λογο ενω δεν κανει κατι και ολη την υπολοιπη μερα στελνει συνεχως.Θα ηθελα να σας ρωτησω να μου πειτε πως μπορω να της πω ευγενικα οτι εχει αρχισει να με κουραζει αυτη η κατασταση χωρις να την πληγωσω;
3
LiFO
LiFO
771K followers
 
 
 
 
σχόλια
Πες της ότι για το φικικι κάνεις τον κόπο να ανέχεσαι τα μηνύματα αλλά δεν το βλέπεις να έρχεται Αν φικικι κάθε δύο τρεις μέρες οι αντοχές σου στα Ουάου μηνύματα θα αυξηθούν αλλιώς να πάει να φικικι
Έκλαψα... στο μυαλό μου είσαι διότι όπως λέει κι ο Φρόιντ τα γλωσσικά ολισθήματα δεν είναι ποτέ τυχαία :-) Η σχέση είναι φικικη, όλα τα αλλά είναι να χαμε να λέγαμε που λεν και στο χωριό μου

EΡΧΟΝΤΑΙ!

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Scroll to top icon