Στη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga πρωταγωνιστούν αληθινά ζευγάρια

Στη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga πρωταγωνιστούν αληθινά ζευγάρια Facebook Twitter
1

Οι πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας του οίκου Balenciaga είναι μια σειρά από αληθινά ζευγάρια που φωτογραφήθηκαν στο Παρίσι, φέρνοντας την ερωτική χημεία τους στις εικόνες της καινούργιας κολεξιόν.

Ο Greg Finck, γνωστός για τις ρομαντικές γαμήλιες λήψεις του σε high fashion editorials, φωτογράφισε τα ζευγάρια με δημιουργίες από την νέα συλλογή Φθινόπωρο-Χειμώνας, έξω από οπωροπωλεία του Παρισιού, να αγκαλιάζονται στο μετρό ή να φιλιούνται με φόντο τον Σηκουάνα. 

Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας κυκλοφόρησε επίσης ένα βίντεο δια χειρός Ed Fornieles, που δείχνει πλάνα των ζευγαριών από κάμερα ασφαλείας να συζητούν για τις σχέσεις τους σε ένα υπόγειο πάρκινγκ αυτοκινήτων. 

«Είναι το σύγχρονο όραμά μου για το παριζιάνικο στιλ. Ξεκίνησα να κοιτάζω ξανά τους κώδικες του Balenciaga που είναι σημαντικοί για εμένα, να τους εκσυγχρονίζω και να τους επαναφέρω. Δεν υπάρχει Balenciaga χωρίς Παρίσι», σχολίασε ο Demna Gvasalia, καλλιτεχνικός διευθυντής του διάσημου οίκου.

«Αυτός ο οίκος έχει μακρά ιστορία, αλλά η δουλειά μου είναι να τον εκσυγχρονίσω και να τον κάνω ελκυστικό στον πελάτη που έχουμε σήμερα. Η συλλογή είναι για ανθρώπους που αγαπούν την μόδα και τα ψώνια. Αυτό κάνω», πρόσθεσε ο ίδιος, μιλώντας στην Vogue.

Δείτε βίντεο και φωτογραφίες από την νέα διαφημιστική καμπάνια του οίκου Balenciaga:

Στη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga πρωταγωνιστούν αληθινά ζευγάρια Facebook Twitter
Στη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga πρωταγωνιστούν αληθινά ζευγάρια Facebook Twitter
Στη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga πρωταγωνιστούν αληθινά ζευγάρια Facebook Twitter
Στη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga πρωταγωνιστούν αληθινά ζευγάρια Facebook Twitter
Στη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga πρωταγωνιστούν αληθινά ζευγάρια Facebook Twitter
Στη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga πρωταγωνιστούν αληθινά ζευγάρια Facebook Twitter
Στη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga πρωταγωνιστούν αληθινά ζευγάρια Facebook Twitter
Στη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga πρωταγωνιστούν αληθινά ζευγάρια Facebook Twitter
Στη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga πρωταγωνιστούν αληθινά ζευγάρια Facebook Twitter
Στη νέα καμπάνια του οίκου Balenciaga πρωταγωνιστούν αληθινά ζευγάρια Facebook Twitter
 
Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

UNESCO: Τα Μινωικά Ανάκτορα στον κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς

Πολιτισμός / UNESCO: Τα Μινωικά Ανάκτορα στον κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς

Η εξέλιξη συνιστά τη διεθνή αναγνώριση της εξέχουσας οικουμενικής αξίας των έξι εξαιρετικά σημαντικών αρχαιολογικών χώρων της Κρήτης: της Κνωσού, της Φαιστού, των Μαλίων, της Ζάκρου, της Ζωμίνθου και της Κυδωνίας
LIFO NEWSROOM
Γλυπτά του Παρθενώνα: «Μυστική και εντατική εκστρατεία» για την επιστροφή τους, αποκαλύπτει επιστολή ακτιβιστών

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: «Μυστική και εντατική εκστρατεία» για την επιστροφή τους, αποκαλύπτει επιστολή ακτιβιστών

Η δεξιά βρετανική ομάδα εκφράζει μάλιστα «ανησυχία» πως μπορεί πράγματι, η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα, να πραγματοποιηθεί στο προσεχές μέλλον και απειλεί με νομικές προσφυγές
LIFO NEWSROOM
Η Nan Goldin συγκλονίζει στην Aρλ: «Αυτό που συμβαίνει στη Γάζα είναι η πρώτη γενοκτονία σε live μετάδοση»

Πολιτισμός / Η Nan Goldin συγκλονίζει στην Aρλ: «Αυτό που συμβαίνει στη Γάζα είναι η πρώτη γενοκτονία σε live μετάδοση»

Την Τρίτη 8 Ιουλίου, στο Ρωμαϊκό Θέατρο της Αρλ, η Αμερικανίδα φωτογράφος Nan Goldin καταδίκασε τον πόλεμο στη Γάζα, προκαλώντας έντονη αντιπαράθεση με τους φιλοϊσραηλινούς θεατές.
LIFO NEWSROOM
Η Ρέινορ Γουιν απαντά στις κατηγορίες ότι επινόησε την ιστορία του best seller της

Πολιτισμός / Η Ρέινορ Γουιν απαντά στις κατηγορίες ότι επινόησε την ιστορία του best seller της

Η Ρέινορ Γουιν υπερασπίζεται τα απομνημονεύματά της, δημοσιεύει ιατρικά έγγραφα και καταγγέλλει «παραπλανητική και άδικη» δημοσίευση από την Observer – Η φιλανθρωπική οργάνωση PSPA τερμάτισε τη συνεργασία της
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Εάν τα ζευγάρια έχουν φάτσες για εξώφυλλο και κορμιά για πασαρέλα-σύμφωνα με τα επί δεκαετίες κυρίαρχα πρότυπα- δεν αντιλαμβάνομαι ποιο ακριβώς είναι το ξεχωριστό μήνυμα που προωθεί ο εν λόγω οίκος.