Έρχονται μπάρες στο Μετρό και ηλεκτρονικό εισιτήριο

Έρχονται μπάρες στο Μετρό και ηλεκτρονικό εισιτήριο Facebook Twitter
23

Κοντά στην τοποθέτηση μπαρών στο Μετρό αλλά και στην καθιέρωση ηλεκτρονικού εισιτηρίου για την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής είναι το υπουργείο Ανάπτυξης. Όπως ανακοινώθηκε, συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΑ και για τα δύο έργα Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) της Τηλεματικής και του Ηλεκτρονικού Εισιτηρίου και εγκρίθηκε η έναρξη της τελικής φάσης του διαγωνισμού. Εντός του Ιουλίου θα κατατεθούν οι δεσμευτικές προσφορές.

Δηλώσεις για το θέμα έκανε και ο Υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης που μίλησε για δύο πολύ σημαντικά έργα «για την αναβάθμιση της ποιότητας της ζωής των κατοίκων και των επισκεπτών της Αττικής και της βελτίωσης του συγκοινωνιακού έργου των αστικών συγκοινωνιών».

Το έργο με τη χρήση ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα καλύπτει επιχειρησιακά το σύνολο των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής, λεωφορεία, τρόλει, μετρό, ηλεκτρικό και τραμ. Η χρέωση θα γίνεται ανάλογα με τα χλμ που διανύει ένας επιβάτης ή με το χρόνο που χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ.



23

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

13 σχόλια
Η λογική λέει οτι χωρίς εισιτηριοδιαφυγή θα πέσουν οι τιμές. Τα τουρνικέ και η χρέωση ανάλογα με την απόσταση έπρεπε να ισχύουν εξ αρχής. ΑΝ πρυτανεύσει η λογική λοιπόν, κάλλιο αργά παρά ποτέ...
Ναι η ζωη ειναι τοσο απλη. Ειναι κακοι αυτοι με αυτον τον εναν(!) που δεν χτυπησε εισητηριο για ενα(!) δρομολογιο. παντως αυτη η λογικη που κατι παει να καλυτερευσει κατι στην Ελλαδα κι αντι να εχουμε θετικες αντιδρασεις, να γκρινιαζουμε γιατι δεν βελτιωνουμε αλλα πραγματα, πραγματικα με τρελαινει
Το γεγονός ότι υπάρχουν άνεργοι και οικογένειες που περνάνε όλο το μήνα με ένα μισθό και δεν τα βγάζουν πέρα, σου λέει κάτι; Όταν με το ζόρι πληρώνεις τη ΔΕΗ, θα σκεφτεις πολύ σοβαρά αν θα δώσεις 2,80 ή 40 (δεν ξέρω ακριβώς πόσο είναι η κάρτα) καθημεμερινά για να μετακινηθείς! Να το έβαζαν 50 λεπτά, να χτυπούσαν! Και ποιά ακριβώς είναι η καλυτέρευση; Την είδαμε ξαφνικά ευρωπαίοι και μας πείραξε η αντίδραση!
φιλε μου κι εγω φοιτητης ειμαι και με το ζορι δινω 23 ευρω τον μηνα για την καρτα, αλλα εχω καταλαβει στην μεχρι τωρα ζωη μου οτι αφου μου χρειαζομαι μια υπηρεσια και θελω να την χρησιμοποιω (ιδιως καθημερινα) πρεπει να ειμαι ξεκαθαρος με αυτον που μου την προσφερει. Δε θα με λυπηθει κανεις ωστε να με μεταφερει απο κεντρο στη δουκ. πλακεντιας σε 25 λεπτα δωρεαν, ουτε το κρατος. Ναι την ειδαμε ευρωπαιοι, οπου υπαρχει μια αξιοκρατια, διοτι οι λαικουρες και οι σοσιαλισμοι των προηγουμενων γενιων ειδαμε σε τι αδιεξοδο μας εφερε
Το κράτος δε θα σε λυπηθεί είτε είσαι εντάξει απένταντι σε αυτόν που σου προσφέρει την εκάστοτε υπηρεσία, είτε όχι! Οι τιμές είναι εξωφρενικές. Πριν 10 χρόνια, στοίχιζε 50 λεπτά... Αλλά όταν εσύ ''κλέβεις'' το κράτος, είναι κλεψιά, όταν σε κλέβει εκέινο είναι πολιτική! Το θέμα με την αξιοκρατία θα το εκλάβω ως ανέκδοτο! Και επιμένω ότι κυρίως απο αυτόν που βγαζει με δυσκολία τα προς το ζην, δεν έχω καμία απαίτηση να χτυπήσει εισητήριο και προσωπικά όποτε έχω εισητήριο, φροντίζω να το αφήνω στον επόμενο! Εφόσον δεν υπάρχει αξιοκρατία,ας υπάρχει αλληλλεγγύη!
οτι και να θεσω ως επιχειρημα θα εχεις ενα αντεπιχειρημα για να με πεισεις ποσο αθλια ειναι η ελλαδα και ποσο κακο ειναι το κρατος. οτι και να πω εσυ θα καταληξεις οτι ολα ειναι εναντιων σου. η σκεψη σου ειναι ενας καταδικασμενος φαυλος κυκλος φιλε μου, και αφου βλεπω οτι στην φωτο σου γραφεις τον στιχο του αγγελακα, καντον πραξη με το να καψεις την μιζερια.
η αληθεια ειναι πως το εισιτηριο σαν μοναδα ειναι φτηνο στην βαρκελωνη για παραδειγμα κοστιζει 2 ευρο απλα ολοι βγαζουν των 10 ευρο που ειναι για δεκα φορες οποτε στην πραγματικοτιτα κοστιζει ενα ευρο εχει μια σημαντικη εκπτωση εκει..οποτε η γκρινια περι ακριβου εισιτηριου δεν στεκει και γενικα παντου ειναι πιο ακριβα και στην βουδαπεστη που ημουν προσφατα παλι εκανε κοντα στο 1 ευρο για μια χρηση ..και επιτελους θα μπουνε οι μπαρες και κανονικα και στα λεωφ θα πρεπει να μπαινουν απο μπροστα και να χτυπανε στον οδηγο σε ολες τις πολιτισμενες χωρες ετσι γινετε μονο στο ουγκαντα μας φταινε ολα
Σ αυτές τις χώρες υπάρχουν ακόμα μέτρα για αυτούς που δεν έχουν να πληρώσουν, γιατι φυσικά και υπάρχουν αυτοί, και κάπως πρέπει να μετακινηθούν, γι αυτό λέγεται δημόσια συγκοινωνία.
αυτό ήταν το αυτονόητο που τόσα χρόνια γίνεται στο εξωτερικό. Για να είναι όμως και δίκαιο μέτρο πρέπει να μειωθεί κατά πολύ το κόστος του εισητηρίου και να προβλεφθούν δωρεάν ή με ελάχιστο κόστος εισητήρια για ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες. δε γίνεται να λες ότι ανεβάζεις τις τιμές επειδή υπάρχει εισητηριοδιαφυγή και να διατηρείς και εκ των υστέρων τις απαράδεκτα υψηλές χρεώσεις αναλογικά με τα έσοδα του μέσου χρήστη ΜΜΜ.