Novoville: Πώς ο Δήμος Αθηναίων θα ενημερώνεται για τα προβλήματα μέσω μιας εφαρμογής

Novoville: Πώς ο Δήμος Αθηναίων θα ενημερώνεται για τα προβλήματα μέσω μιας εφαρμογής Facebook Twitter
EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ
1

Την εφαρμογή «Novoville», μέσω της οποίας οι δημότες θα μπορούν να ενημερώνουν τον δήμο Αθηναίων για τα προβλήματα στην πόλη, παρουσίασε σήμερα ο Γιώργος Καμίνης. 

Αρκεί πλέον μέσω του κινητού του να στείλει όποιος πολίτης διαπιστώνει κάποιο πρόβλημα στην Αθήνα, για να τεθεί σε γνώση του δήμου και να δρομολογηθεί η παρέμβαση για την επίλυση του.

Ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνη, παρουσίασε το πρωί την εφαρμογή «Novoville» μέσα από την οποία οι πολίτες αποκτούν ακόμα πιο αποτελεσματική επικοινωνία με τον δήμο.

Η εφαρμογή ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά στο δήμο, στις 3 Οκτωβρίου 2018.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου, μέσα στους πέντε μήνες πιλοτικής λειτουργίας ολοκληρώθηκαν επιτυχώς 22.500 αιτήματα, ενώ εστάλησαν 8.500 SMS και 2.500 ειδοποιήσεις (push notifications) προς τους δημότες, καθιστώντας την επικοινωνία δήμου-δημότη άμεση και αποτελεσματική.

Επίσης, στο πλαίσιο λειτουργίας της εφαρμογής, πραγματοποιήθηκε εκπαίδευση 135 στελεχών του δήμου Αθηναίων απ' όλες τις υπηρεσίες.

Η εφαρμογή «Novoville» προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω κινητού τηλεφώνου, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης.

Ο δημότης ή επισκέπτης του δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή.

Η εφαρμογή εντοπίζει αυτόματα το ακριβές σημείο του προβλήματος, μέσω τοποθεσίας του κινητού τηλεφώνου, και υπάρχει η δυνατότητα φωτογράφησής του.

Κάθε φορά που ένα ζήτημα επιλύεται, ο δημότης λαμβάνει ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο.

Μέσω της εφαρμογής αυτής, ο δήμος μπορεί επίσης να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, για έκτακτα συμβάντα ή σημαντικές ανακοινώσεις, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

Ο κ. Καμίνης επισήμανε ότι για πρώτη φορά «έχουμε πλέον δεδομένα για τα πιο σημαντικά θέματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι στην καθημερινότητα τους, έχουμε δεδομένα για την απόκριση των υπηρεσιών του δήμου.

Πλέον η διοίκηση του δήμου ξέρει, με μετρήσιμο τρόπο, πού η πόλη πονάει περισσότερο, τι ενδιαφέρει περισσότερο τους πολίτες». Ακόμη, τόνισε ότι «η εφαρμογή αυτή ενισχύει τη διαφάνεια στη λειτουργία της πόλης και των υπηρεσιών του δήμου, και δίνει ένα βήμα συμμετοχής στους πολίτες.

Μόνο μέσα από ανοιχτές και συμμετοχικές αρχές, η τεχνολογία μπορεί να μας φανεί χρήσιμη».

Η εφαρμογή «Νovoville» είναι διαθέσιμη σε smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android, εντελώς δωρεάν.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

1 σχόλια
Χοντρό χρήμα πρέπει να βγάζουν οι σχεδιαστές της εφαρμογής. Άμα ακούς Δήμο να ανακοινώνει κάτι τότε είναι αυτή. Ναι δεν είναι πρωτοπορία του Δήμου Αθηναίων. Η ίδια υπήρχε και από πριν ήδη αλλού. Πχ σε Δήμο καταγωγής μου ΒΔ Ελλάδα, την ίδια έχουν εδώ και καιρό. Τώρα πόσοι την χρησιμοποιούν άγνωστο. Δεν πρέπει νάναι και πολλοί πάντως. Σημασία έχει να ανταποδίδουν. Ωραία προστέθηκε ένας τρόπος ακόμη να πούμε πχ η λάμπα μπροστά στο σπίτι κάηκε. Ε, αμα είναι να ερχονται μετά από 3-4 εβδομάδες να την αλλάξουν, δεν κάνει καμιά διαφορά. Αλλά οκ δεν πρέπει να γενικευουμε, κάθε Δήμος, κάθε Δημοτική Αρχή είναι διαφορετική. Άλλες πίσω απ το φεγγάρι και άλλες πατάνε στην Γη, αξιόπιστες.