Η ονλάιν απάτη νεαρής ηρωϊνομανούς για να μαζέψει 150,000 δολάρια

Η ονλάιν απάτη νεαρής ηρωϊνομανούς για να μαζέψει 150,000 δολάρια Facebook Twitter
1

«Με λένε Brittany και είμαι 20 χρονών. Τον Μάρτιο του 2011 είχα ένα φοβερό αυτοκινητιστικό δυστύχημα το οποίο μου προκάλεσε πολλαπλές βλάβες στο κεφάλι, στη λεκάνη, στην πλάτη, στο δεξί μου πνευμόνι και στην σπονδυλική μου στήλη. Και τον Σεπτέμβριο του 2011 διαγνώστηκα με καρκίνο στις ωοθήκες και στο στομάχι.»

Η μισή από την ιστορία αυτή είναι αλήθεια. Το υπόλοιπο πρόκειται για απάτη που έστησε η 21χρονη Brittany Ozarowski, και μέσω της οποίας απέσπασε 150,000 δολάρια για να εξασφαλίσει τη δόση της. Η Brittany, που είχε όντως αυτοκινητιστικό δυστύχημα το 2011, ανέβασε στο Facebook ποστ με το οποίο ενημέρωνε φίλους και γνωστούς ότι είχε καρκίνο, τον οποίο απέκτησε κατά τη διάρκεια της ανάρρωσης της. Έστησε και μια ιστοσελίδα με την οποία ζητούσε χρήματα για να καλύψει τις ιατρικές της ανάγκες, σύμφωνα με το Daily Dot.

Όλοι πείστηκαν και μάλιστα η γιαγιά της πούλησε το σπίτι της για της δώσει 100,000 δολάρια. Δύο ολόκληρα χρόνια κράτησε η απάτη, μέχρι που μια ασθενής με καρκίνο του μαστού την υποπτεύθηκε και ειδοποίησε την αστυνομία. Η 21χρονη συνελήφθη την περασμένη Δευτέρα και κατηγορείται για διακεκριμένη κλοπή.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια