Συνελήφθη ο πρόεδρος της ΝΕΟΣΕΤ

Συνελήφθη ο πρόεδρος της ΝΕΟΣΕΤ Facebook Twitter
4

Συνελήφθη σήμερα στην Παλλήνη ο  Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΝEOSET, Κωνσταντίνος Αλεξανδράκης.

Ο λόγος που οδήγησε στη σύλληψή του ήταν η μη καταβολή εισφορών στο ΙΚΑ, με το ύψος του χρέους προς τον οργανισμό να φτάνει τις 526.840,07 ευρώ.

Ελλάδα
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΤΕΜΠΗ ΔΙΚΗ

Ελλάδα / Δίκη για Τέμπη: Εξετάζονται τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση κατηγορουμένων

Στην τελευταία συνεδρίαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Λάρισας, η εισαγγελέας πρότεινε να απορριφθούν και τα δύο αιτήματα για να ακολουθήσουν στη συνέχεια οι τοποθετήσεις των συνηγόρων υπεράσπισης των κατηγορουμένων
THE LIFO TEAM
THESSALONIKI PRIDE ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Καταδικασμένος για ναρκωτικά ο ρασοφόρος που επιχείρησε να διακόψει το Pride

Όπως προέκυψε μετά την προσαγωγή του από τις αστυνομικές αρχές, σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση για φθορά ξένης ιδιοκτησίας και κατοχή ναρκωτικών ουσιών
THE LIFO TEAM

σχόλια

4 σχόλια
Το ερώτημα είναι πότε θα γίνει η σύλληψη για τα πάνω από 12 εκατομύρια ευρώ που λείπουν από τα ταμεία της εταιρίας από τις 31/8/2012 μέχρι τις 31/10/2012. Πότε θα επέμβει ο εισαγγελέας , όταν ανακοινώνουν επίσημα στο δικαστήριο και σε πάνω από 30 μεταπωλητές την συνέχιση επιχείρησης, με στόχο την καταδολίευση πιστωτών (όπως των εργαζομένων, των ασφαλιστικών ταμείων, του ελληνικού δημοσίου κ.α.);;;; Με ποιά λαμόγια θα συνεχίσουν να ξεπουλάνε τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρίας και να γεμίζουν τις τσέπες τους. Με ποιές πλάτες είναι ακόμη απέξω;;; Ντρέπομαι όταν κάποιοι τόσο εξόφθαλμα μας δείχνουν καθημερινά ότι τίποτα δεν άλλαξε και μας σέρνουν πίσω στην εποχή του ληστή του Νταβέλη. Ντροπή δεν υπάρχει ελληνική δικαιοσύνη?? μόνο για τον απλό κοσμάκη????
Το ερώτημα είναι πότε θα γίνει η σύλληψη για τα πάνω από 12 εκατομύρια ευρώ που λείπουν από τα ταμεία της εταιρίας από τις 31/8/2012 μέχρι τις 31/10/2012. Πότε θα επέμβει ο εισαγγελέας , όταν ανακοινώνουν επίσημα στο δικαστήριο και σε πάνω από 30 μεταπωλητές την συνέχιση επιχείρησης, με στόχο την καταδολίευση πιστωτών (όπως των εργαζομένων, των ασφαλιστικών ταμείων, του ελληνικού δημοσίου κ.α.);;;; Με ποιά λαμόγια θα συνεχίσουν να ξεπουλάνε τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρίας και να γεμίζουν τις τσέπες τους. Με ποιές πλάτες είναι ακόμη απέξω;;; Ντρέπομαι όταν κάποιοι τόσο εξόφθαλμα μας δείχνουν καθημερινά ότι τίποτα δεν άλλαξε και μας σέρνουν πίσω στην εποχή του ληστή του Νταβέλη. Ντροπή δεν υπάρχει ελληνική δικαιοσύνη?? μόνο για τον απλό κοσμάκη????