ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
12.12.2018 | 13:17

σοσιαλ μιντια

Θελω να κλεισω και το φβ και το ινσταγκραμ.Δεν τα θελω καθολου.Ο μονος λογος που δεν τα κλεινω ειναι επειδη με συγκεκριμενα ατομα ειναι ο μονος τροπος επικοινωνιας.Εχω την εντυπωση πως θα ελευθερωθω αν τα κλεισω..
4
LiFO
LiFO
771K followers
 
 
 
 
σχόλια
Τα έχω κλείσει 4 χρόνια τώρα. Στην αρχή έχεις ένα σύνδρομο ανασφάλειας, ότι κάτι χάνεις. Όμως στην ουσία ηρεμείς. Τη μεγάλη διαφορά την είδα στον τρόπο που αντιμετωπίζω τις σχέσεις μου (πολύ λιγότερη ανασφάλεια). Γλιτώνεις και άπειρο χαμένο χρόνο.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Scroll to top icon