Η νύχτα που ο Sid Vicious «κώλωσε» μπροστά στον Freddie Mercury

Η νύχτα που ο Sid Vicious «κώλωσε» μπροστά στον Freddie Mercury Facebook Twitter
1

Είναι πολλές οι εξωφρενικές και σπαρταριστές ιστορίες –οι περισσότερες «ακατάλληλες» και με παγκόσμια ρεκόρ κατάχρησης ουσιών– με πρωταγωνιστή των Φρέντι Μέρκιουρι που δεν βρήκαν, για διάφορους λόγους, χώρο στην κινηματογραφική βιογραφία που εξακολουθεί να χαλάει κόσμο, παρά τις αντιρρήσεις της κριτικής.

Όπως εκείνη η βραδιά που τα έπιναν από νωρίς με την Πριγκίπισσα Νταϊάνα και εκείνη επέμενε να τον ακολουθήσει αργότερα στη νυχτερινή εξόρμηση στο Royal Vauxhall Tavern, ένα γκέι μπαρ στο Νότιο Λονδίνο, αναγκάζοντάς τον να τη μεταμφιέσει φορώντας της στρατιωτικό αμπέχονο, καπέλο και γυαλιά ηλίου.

Η νύχτα που ο Sid Vicious «κώλωσε» μπροστά στον Freddie Mercury Facebook Twitter
Ο Σιντ το 1977. Δύο χρόνια αργότερα θα βρισκόταν νεκρός στη Νέα Υόρκη από υπερβολική δόση ηρωίνης.

Ή όπως εκείνη τη μέρα το 1977 που οι Queen βρέθηκαν με τους Sex Pistols στο ίδιο στούντιο ηχογραφήσεων του Βόρειου Λονδίνου (οι μεν δουλεύοντας στο άλμπουμ News of the World και οι δε στο ιστορικό Never Mind the Bollocks, Here's the Sex Pistols) και κάποια στιγμή ο Φρέντι Μέρκιουρι βρέθηκε πρόσωπο με πρόσωπο με τον Σιντ Βίσιους, «μπασίστα» των Pistols και εμβληματική φιγούρα του πανκ μηδενισμού.

«Εσύ δεν είσαι ο Φρέντι Μέρκιουρι; Εσύ που θέλεις να προσηλυτίσεις τις μάζες στο μπαλέτο;» του πέταξε σαρκαστικά ο Σιντ (πραγματικό όνομα: Τζον Σάιμον Ρίτσι).

«Πώς σε είπαμε εσένα;» αντέτεινε ο τραγουδιστής των Queen. «Simon Ferocious;». Ο Σιντ φρίκαρε και έκανε ένα διστακτικά απειλητικό βήμα μπροστά. «Σκοπεύεις να κάνεις κάτι γι' αυτό που είπα;». Κάτι ψέλλισε τότε ο Σιντ, πριν απομακρυνθεί με την ουρά στα σκέλια...

 
Μουσική
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Tsoula Festival

Μουσική / Tsoula Festival: Το πιο φρέσκο νησιώτικο φεστιβάλ στήνεται στην Αστυπάλαια

Με όνομα εμπνευσμένο από το παραδοσιακό φυλαχτό του νησιού, το φεστιβάλ που οραματίστηκαν τρεις δημοσιογράφοι στρέφει τα βλέμματα στην «πεταλούδα του Αιγαίου» – και έχουμε αποκλειστικά το πλήρες πρόγραμμά του.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Σαίξπηρ, η Αθήνα και ένα Καλοκαιρινό Όνειρο

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Ο Σαίξπηρ, η Αθήνα και ένα Καλοκαιρινό Όνειρο

Η Ματούλα Κουστένη μάς ξεναγεί στο «Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας» του Φέλιξ Μέντελσον που εμπνέεται από τον Σαίξπηρ και θα ζωντανέψει, όπως και στο κείμενο, «στην Αθήνα, μια καλοκαιρινή νύχτα».
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Στέφανος Αθανασίου

Μουσική / Στέφανος Αθανασίου: «Γράφω για τον έρωτα, ο οποίος δεν έχει φύλο, δεν έχει καταγωγή»

Ο νεαρός τραγουδοποιός από τα Γιάννενα δεν είχε σκοπό να πει δημοτικά, αλλά συνόδεψε τη θεία του, Παγώνα Αθανασίου, σε δύο νεο-παραδοσιακά τραγούδια της Ηπείρου που του προκάλεσαν ανατριχίλα.
M. HULOT
Voltnoi & Quetempo (STEGI.RADIO), Άκης Χοντάσης Επιμέλεια Μουσικού Προγράμματος «Μια ανοιχτή πρόσκληση σε μια μουσική και ιστορική περιπλάνηση»

Plāsmata 3 / Voltnoi & Quetempo, Άκης Χοντάσης: «Μια ανοιχτή πρόσκληση σε μια μουσική και ιστορική περιπλάνηση»

Το STEGI.RADIO γίνεται για τρεις εβδομάδες το σημείο συνάντησης στα Plāsmata 3 στο Πεδίον του Άρεως, με αμέτρητες ώρες μουσικής απ' όλο τον πλανήτη και συζητήσεις που αφηγούνται ιστορίες του κόσμου.
M. HULOT
H τριλογία του Bloody Hawk κλείνει με τον καλύτερο τρόπο

Μουσική / «Φθηνά Tricks 3»: H τριλογία του Bloody Hawk κλείνει με τον καλύτερο τρόπο

Με το «Φθηνά Tricks 3» ολοκληρώνεται η τριλογία του Έλληνα ράπερ, με τη θεαματικότερη ίσως άνοδο που έχει δει η ελληνική σκηνή – ένα άλμπουμ που δεν αφήνει πολλά περιθώρια σε όποιον ακούει ραπ να ισχυριστεί πως δεν του αρέσει.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΡΑΚΑΣΗΣ
Tso: η βυζαντινή μουσική, το τραπ και η σύγχρονη electronica όπως δεν τα έχεις ξανακούσει

Μουσική / Tso: «Δεν με έχωσε η μάνα μου κάπου, ούτε ήταν διάσημη η γιαγιά μου»

Από τη συνεργασία του με τη Μαρίνα Σάττι κατάλαβε πως, για να πας μπροστά, πρέπει να σπάσεις κανόνες. Δεν αποδέχεται την ταμπέλα της queer ποπ για τη μουσική του ενώ προσπάθησε να κάνει τραπ που να είναι respectful προς τις γυναίκες. Ο Tso είναι, σαφώς, μια κατηγορία από μόνος του, δημιουργώντας ένα χαρμάνι με στοιχεία που δύσκολα θα τολμούσε να συνδυάσει κάποιος άλλος. Το πρώτο του single, «ZOMETSO», δίνει μια γεύση από όσα θα ακολουθήσουν.
M. HULOT

σχόλια

1 σχόλια