To σχέδιο του Σπίρτζη για «φρένο» στην Beat

To σχέδιο του Σπίρτζη για «φρένο» στην Beat Facebook Twitter
3

Υπό τις απειλές για «Κούγκι» από τον Θύμιο Λυμπερόπουλο και με τους οδηγούς ταξί να είναι εξαγριωμένοι, ένα νέο νομοσχέδιο έρχεται να φρενάρει την Beat.

Οι εταιρείες διαμεσολάβησης ταξί θα βρεθούν με βάση τα όσα προβλέπει το νομοσχέδιο σε έναν περίπλοκο γραφειοκρατικό μηχανισμό για να μπορέσουν να συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται νόμιμα στην Ελλάδα.

Το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Καθημερινή» αναφέρει πως οι νέες ρυθμίσεις προσαρμόζουν πρακτικά την εθνική νομοθεσία στην ευρωπαϊκή, ύστερα από σχετική απόφαση που εκδόθηκε από το Ευρωδικαστήριο, η οποία ορίζει ότι οι εταιρείες διαμεσολάβησης ταξί εκτελούν μεταφορικό έργο.

Ωστόσο, το ίδιο ρεπορτάζ σημειώνει πως με το νομοσχέδιο ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης παραμένει σταθερός στις δεσμεύσεις του απέναντι στον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Ταξί και πρόεδρο του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) ικανοποιώντας σε μεγάλο βαθμό τα αιτήματά του.

«Η τόσο έντονη γραφειοκρατία για την αδειοδότηση των εταιρειών από τη μια και ο όρος ότι θα μπορεί ο κάθε αυτοκινητιστής που συνεργάζεται με πλατφόρμα να εκτελεί μεταφορικό έργο ανά τρεις ώρες, ουσιαστικά κλείνει την πόρτα στους διαδικτυακούς παίκτες. Η πρώτη ρύθμιση από τη μια επηρεάζει στο μέγιστο βαθμό την Βeat, η οποία όμως δεν υποχρεούται –όπως προβλεπόταν αρχικώς– στη σύναψη συμβάσεων με οδηγούς για να εξασφαλίσει την αδειοδότησή της, ωστόσο της παρέχεται η δυνατότητα να συνάψει τέτοιες εάν το επιθυμεί», αναφέρει χαρακτηριστικά η Καθημερινή.

Η Beat, η οποία συνεργάζεται με επαγγελματίες οδηγούς, δεν υποχρεούται να διατηρεί σταθερές σχέσεις με επαγγελματίες, με την απάλειψη της υποχρέωσης συμβάσεων. Έτσι μπορεί ανάλογα με την αξιολόγηση των επιβατών να διακόψει τη συνεργασία με κάποιον οδηγό εάν θεωρεί ότι διακυβεύεται η ποιότητα του προϊόντος της.

Η Uber, από την άλλη, η οποία δεν συνεργάζεται αποκλειστικά με επαγγελματίες οδηγούς, ενώ δεν χρεώνει τις υπηρεσίες της ανάλογα με τις καθορισμένες από το υπουργείο Υποδομών τιμές, πλήττεται από τη ρύθμιση που δεν επιτρέπει στους οδηγούς να πραγματοποιούν δρομολόγια σε διάστημα λιγότερο των τριών ωρών μεταξύ τους.

Η ρύθμιση αυτή ισχύει και σήμερα και ορίζει ότι οι κούρσες θα εκτελούνται ανά 6 ώρες. Ωστόσο το ζήτημα που προκύπτει είναι ότι σε περίπτωση ελέγχου, παρέχεται και νομοθετικά η δυνατότητα στον εκάστοτε υπουργό να αποφασίσει το κλείσιμο κάποιας πλατφόρμας.

Ελλάδα
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρώην παίκτης ριάλιτι ξυλοκόπησε 46χρονο - «Μου έσπασε το κόκκαλο μέσα στη μύτη, θα κάνω χειρουργείο»

Ελλάδα / Πρώην παίκτης ριάλιτι ξυλοκόπησε 46χρονο - «Μου έσπασε το κόκκαλο μέσα στη μύτη, θα κάνω χειρουργείο»

Οι δηλώσεις του 46χρονου ασφαλιστή μέσα από το νοσοκομείο για το περιστατικό - «Είχε μία πληρωμή κάποτε από ασφαλιστική που δεν την πήρε ποτέ και από τότε μάλλον μου τη φύλαγε»
THE LIFO TEAM
Delivery

Θέματα / Οι αόρατοι ντελιβεράδες της Wolt και του efood:  Μια νέα «Μανωλάδα» έξω από την πόρτα σου

Πίσω από την ταχύτητα των παραδόσεων και την ευελιξία της gig economy ξεδιπλώνεται ένα αθέατο δίκτυο εκμετάλλευσης, μαύρης και υποδηλωμένης εργασίας: διανομείς που δουλεύουν με εξαντλητικά ωράρια, πίεση και απειλές. Τι ισχυρίζονται οι εργαζόμενοι διανομείς και τι απαντούν οι ψηφιακές πλατφόρμες.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ

σχόλια

2 σχόλια
Αν τολμήσει ο υπουργός-φουγάρο να ευνοήσει τους ταρίφες σε βάρος της BEAT, ας κάνουμε όλοι οι υπόλοιποι εμπάργκο στους ταρίφες. Μετακίνηση με συγκοινωνίες ή ΒΕΑΤ. Να κάτσουν σπίτι τους τα ταξί, να χαρούμε και την πόλη μας.
Η πιο μισητη επαγγελματική φαρα στην Ελλαδα. Η οποιαδήποτε αποπειρα εξυγιανσης του μισητου αυτου κλαδου, παντα τους βρισκει αντιθετουςΜια κυβερνηση που να τους διαολοστηλει ολους, θα χασει την στιριξη αυτων, θα κερδισει εκατομμυρίων αλλων.