Πότε θα κλείσουν οι μπάρες στο μετρό και γιατί υπάρχουν προβλήματα

Πότε θα κλείσουν οι μπάρες στο μετρό και γιατί υπάρχουν προβλήματα Facebook Twitter
EUROKINISSI/ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
5

Οι μπάρες στο μετρό παραμένουν ανοιχτές και όλα δείχνουν πως το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών βγαίνει ξανά εκτός χρονοδιαγράμματος ως προς το κλείσιμό τους.

Σύμφωνα με όσα είχε πει ο Χρήστος Σπίρτζης, η σημερινή ημέρα θα σηματοδοτούσε και την επίσημη έναρξη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και οι μπάρες θα έπεφταν. Αυτή βέβαια δεν ήταν η πρώτη φορά που ακούγαμε να δίνεται ημερομηνία...

Ποιος είναι ο λόγος που οι μπάρες δεν πέφτουν

 

Αν και ο ΟΑΣΑ εκτιμά ότι «είμαστε στην τελική ευθεία» για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, καθώς «φρένο» έβαζε η καθυστέρηση στην έκδοση των καρτών σε περίπου 50.000 ανέργους και ΑμΕΑ, η οποία όμως, όπως σημειώνουν, έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, οι εργαζόμενοι έχουν αντίθετη γνώμη, κάνοντας λόγο για διάφορα τεχνικά και επιμέρους προβλήματα που καθιστούν αδύνατο, στην παρούσα φάση, το κλείσιμο των θυρών.

Μάλιστα, όπως εξηγούν στην εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» , δεν πρόκειται να κλείσουν διότι δεν έχει εξασφαλιστεί η στοιχειώδης ασφάλεια, όπως για παράδειγμα τα συστήματα πυρανίχνευσης που θα ανοίγουν τις μπάρες σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης».

Ωστόσο υπάρχουν και άλλα κενά όπως οι ελλείψεις σε ρολάκια, που ανάγκαζαν τους εργαζομένους να ψάχνουν μέχρι και στα σκουπίδια εισιτήρια προκειμένου να τα επαναφορτίσουν.

Στο ίδιο πλαίσιο, το μειωμένο προσωπικό που σε αυτή τη φάση απασχολείται στην «ενημέρωση» των επιβατών, για το πώς δηλαδή θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο, δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την κατάσταση, καθώς ο σχεδιασμός του ΟΑΣΑ προβλέπει έναν υπάλληλο σε κάθε είσοδο – έξοδο, ούτως ώστε να πραγματοποιεί τους ελέγχους.

Το σημαντικότερο όπως τονίζουν είναι ότι οι φθορές που έχουν προκληθεί στα ακυρωτικά μηχανήματα ακόμα δεν έχουν αποκατασταθεί. Ο φόβος για τη «συνέπεια» των επιτήδειων δημιουργεί έναν ακόμη «πονοκέφαλο» στον ΟΑΣΑ, που καλείται αφενός να φέρει εις πέρας τη διαδικασία και, αφετέρου, να συνεννοηθεί με την ανάδοχο εταιρία για να επισκευάσει τις φθορές.

Σύμφωνα με το καταστατικό, η ανάδοχος υποχρεούται εντός 5 ημερών να έχει επιδιορθώσει τη ζημιά σε όσα μηχανήματα δεν είναι λειτουργικά. Ενδεικτικό είναι πως μετά την επίθεση στο σταθμό των Πετραλώνων στις 3 Φεβρουαρίου, τα μηχανήματα είναι ακόμα «κομματιασμένα».

Οι μπάρες έχουν κατέβει στους σταθμούς του μετρό Αγιος Αντώνιος, Αεροδρόμιο, Δουκίσσης Πλακεντίας, Ελαιώνας, Άγιος Δημήτριος και Αιγάλεω.

Πότε όμως θα κλείσουν οι υπόλοιπες μπάρες στο μετρό; Το να γίνει «μονομιάς», όπως είχε προαναγγείλει ο υπουργός, θεωρείται απίθανο σενάριο και αυτό γιατί τα παραπάνω ζητήματα είναι δύσκολο να λυθούν έγκαιρα. Όπως σημειώνουν ασφαλείς πηγές στον «Ε.Τ.», ένα εκ των σεναρίων που εξετάζεται -και μάλλον είναι το επικρατέστερο- αφορά στην τμηματική παράδοση και συγκεκριμένα ανά μία εβδομάδα να παραδίδεται και ένας σταθμός.

Πηγή: Εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος»

Ελλάδα
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

3 σχόλια
Έχω κάνει αίτηση ηλεκτρονικά να παραλάβω κάρτα διαδρομών για ανέργους από τις 8 Ιανουαρίου και η κάρτα ακόμα δεν έχει έρθει. Πήγα σε γκισέ προχτές να βγάλω κάρτα, για να μην περιμένω άλλομ και δε μου τη δώσανε λέγοντάς μου ότι πρέπει να περιμένω. Ρώτησα πόσο ακόμα, αλλά φυσικά απάντηση δεν είχαν να μου δώσουν.
Έτσι όπως ο Τσοχατζόπουλος είναι γνωστός γνωστότατος έτσι και οι καταστροφείς ακυρωτικών μηχανημάτων είναι γνωστοί ή έστω μπορούν να καταστούν.https://www.rizospastis.gr/story.do?id=6100569Αν είναι παραμένουν άγνωστοι ευθύνες έχουν αυτοί που δουλειά τους είναι να προστατεύουν τα ΜΜΜ. Δημόσιο δεν σημαίνει χαβούζα ανευθυνότητας.
Το 2020 είναι κοντά. Είναι απλά γελοία η ανοργανωσιά των αρμοδίων. Δεν είχανε πλάνο εξ αρχής; Κάποιο σχέδιο; Αν είναι να κάνουν ένα πράγμα με δόσεις, καλύτερα να μην το κάνουν καθόλου.Ας τα ετοιμάζανε όλα τα υλικά και να ήταν έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τυχόν προβλήματα, και μετά ας στήνανε τις πύλες.