Απόφαση ορόσημο στη Γερμανία - Ανοίγει ο δρόμος για την απαγόρευση της κυκλοφορίας οχημάτων ντίζελ στις πόλεις

Απόφαση ορόσημο στη Γερμανία - Ανοίγει ο δρόμος για την απαγόρευση της κυκλοφορίας οχημάτων ντίζελ στις πόλεις Facebook Twitter
2

Το Ομοσπονδιακό Διοικητικό Δικαστήριο στη Γερμανία έκρινε νόμιμη την υπό όρους απαγόρευση της κυκλοφορίας οχημάτων με κινητήρες ντίζελ στις πόλεις, ανοίγοντας τον δρόμο για τη λήψη αυτού του εξαιρετικά επίμαχου μέτρου.

Η απόφαση του δικαστηρίου της Λειψίας αφορά άμεσα τις πόλεις της Στουτγάρδης και του Ντίσελντορφ, που έχουν τη δυνατότητα να θέσουν σε εφαρμογή τέτοια απαγόρευση.

Στέλνει επίσης ένα ισχυρό μήνυμα σε εθνικό επίπεδο, καθώς δεκάδες πόλεις ξεπερνούν τα επιτρεπόμενα όρια ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

Aκτιβιστές έχουν κινηθεί νομικά εναντίον πολλών πόλεων υποστηρίζοντας ότι έχουν καθήκον να μειώσουν την ατμοσφαιρική ρύπανση για να προστατεύσουν την υγεία των ανθρώπων.

Η απόφαση θα έχει αντίκτυπο σε ολόκληρη τη χώρα, ανοίγοντας το δρόμο για άλλες πόλεις να εισαγάγουν απαγορεύσεις.

Περίπου 70 γερμανικές πόλεις, συμπεριλαμβανομένου του Μονάχου και της Κολωνίας, σημείωσαν μέση περιεκτικότητα σε διοξείδιο του αζώτου πάνω από τα όρια της ΕΕ το 2017, σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Περιβάλλοντος (UBA).

Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει ακόμη απαντήσει στην απόφαση, οι λεπτομέρειες της οποίας δεν έχουν ακόμη δημοσιευθεί από το Ομοσπονδιακό Διοικητικό Δικαστήριο στη Λειψία, αλλά είχε εκφράσει την αντίθεση της αρχικά.

Στα επιχειρήματα εναντίον της απόφασης είναι ότι η απαγόρευση θα διαταράξει σημαντικά τη ζωή των ιδιοκτητών αυτοκινήτων ντίζελ.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

LiFO politics / «Από την ειρηνική Ευρώπη, στην Ευρώπη των όπλων»

Ποιες πολιτικές, ποιοι σχεδιασμοί και ποια πρόσωπα βρίσκονται πίσω από την έκρηξη των αμυντικών δαπανών στην Ευρωπαϊκή Ένωση; Ποιοι είναι οι μεγάλοι λομπίστες της ευρωπαϊκής πολεμικής βιομηχανίας και πώς επηρεάζουν την ευρωπαϊκή πολιτική; Η Βασιλική Σιούτη συζητά για τα θέματα αυτά με τον Φέρρυ Μπατζόγλου, δημοσιογράφο-ανταποκριτή γερμανικών ΜΜΕ στην Αθήνα.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Ένας χρόνος μετά το Νόβι Σαντ: Δεκάδες χιλιάδες Σέρβοι τίμησαν τα 16 θύματα της κατάρρευσης

Διεθνή / Ένας χρόνος μετά το Νόβι Σαντ: Δεκάδες χιλιάδες Σέρβοι τίμησαν τα 16 θύματα της κατάρρευσης

Το πλήθος τήρησε 16 λεπτά σιγής, ενώ εκατοντάδες άνθρωποι τοποθέτησαν λουλούδια και κεριά γύρω από τα κιγκλιδώματα που εξακολουθούν να περιβάλλουν την είσοδο του σταθμού
LIFO NEWSROOM
Τέως πρίγκιπας Άντριου: Μετά την αποφυλάκιση του Έπσταϊν, ήθελε να τα «ξαναπούν από κοντά»

Διεθνή / Τέως πρίγκιπας Άντριου: Μετά την αποφυλάκιση του Έπσταϊν, ήθελε να τα «ξαναπούν από κοντά»

Τα έγγραφα της υπόθεσης φανερώνουν επίσης ότι η JP Morgan είχε προειδοποιήσει τις αμερικανικές αρχές για συναλλαγές που συνδέονταν με τον Έπσταϊν και ενδέχεται να σχετίζονταν με υποθέσεις εμπορίας ανθρώπων
LIFO NEWSROOM
«Favela Lives Matter»: Χιλιάδες στους δρόμους του Ρίο μετά την πιο φονική αστυνομική επιχείρηση στη Βραζιλία

Διεθνή / «Favela Lives Matter»: Χιλιάδες στους δρόμους του Ρίο μετά την πιο φονική αστυνομική επιχείρηση στη Βραζιλία

Οι διαδηλωτές κάλεσαν την κυβέρνηση να επανεξετάσει την πολιτική αστυνόμευσης που, όπως υποστηρίζουν, αντιμετωπίζει τις λαϊκές συνοικίες ως «ζώνες πολέμου»
LIFO NEWSROOM
Τανζανία: H Σαμίγια Σουλούχου Χασάν επανεκλέγεται πρόεδρος και εκατοντάδες θεωρούνται νεκροί στις ταραχές

Διεθνή / Τανζανία: H Σαμίγια Σουλούχου Χασάν επανεκλέγεται πρόεδρος και εκατοντάδες θεωρούνται νεκροί στις ταραχές

Οι διαδηλώσεις οδηγούνται κυρίως από νέους - Κατηγορούν την κυβέρνηση ότι υπονομεύει τη δημοκρατία καταστέλλοντας τους βασικούς ηγέτες της αντιπολίτευσης
LIFO NEWSROOM
Μαλδίβες: Η πρώτη χώρα που απαγορεύει το κάπνισμα σε όποιον γεννήθηκε μετά το 2007

Διεθνή / Μαλδίβες: Η πρώτη χώρα που απαγορεύει το κάπνισμα σε όποιον γεννήθηκε μετά το 2007

Οι Μαλδίβες πρωτοπορούν απαγορεύοντας σε όποιον γεννήθηκε μετά την 1η Ιανουαρίου του 2007 να αγοράζει ή να χρησιμοποιεί καπνό, με στόχο την «προώθηση μιας γενιάς χωρίς τσιγάρο»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Αν θέλουν να απαγορεύσουν την μετακίνηση αυτοκινήτων Diesel μέσα στις πόλεις ας μειώσουν κατά πολύ την τιμή της αμόλυβδης βενζίνης. Το ότι ο περισσότερος κόσμος αγοράζει αυτοκίνητα Diesel, τα οποία μάλιστα είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα μοντέλα της βενζίνης, αυτό συμβαίνει, αποκλειστικά και μόνο, επειδή τα χιλιόμετρα μετακίνησης με Diesel, είναι πολλαπλάσια απ΄ότι με την βενζίνη.Και φυσικά, τους αρέσει δεν τους αρέσει, μπορούν δεν μπορούν (ας βρουν τον τρόπο...), το μέτρο να μην ισχύσει αναδρομικά αλλά για όσους πρόκειται να αγοράσουν Diesel από την ψήφιση (αν ψηφιστεί), του νόμου και μετά. Όσοι δηλαδή έχουν αγοράσει και κατέχουν αυτοκίνητα Diesel «του κουτιού», τι θα τα κάνουν;;... ..εκτός και αν εφαρμοστεί ξανά το μέτρο των αποσύρσεων, όμως, όμως, τονίζω, η οικονομική επιχορήγηση της απόσυρσης για αγορά βενζινοκίνητου, να είναι στο 70-90% της έκπτωσης, αναλόγως την ηλικία του ντιζελοκίνητου μοντέλο απόσυρσης...εκτός και αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες ψάχνουν νέους τρόπους και νέους νόμους «της κότας με τα χρυσά αυγά»..., ώστε να πουλήσουν και να θησαυρίσουν ακόμη περισσότερο...!