Η Apple υποστηρίζει ότι διαθέτει το καλύτερο smartphone στην αγορά

Η Apple υποστηρίζει ότι διαθέτει το καλύτερο smartphone στην αγορά Facebook Twitter
4
Η Apple υποστηρίζει ότι διαθέτει το καλύτερο smartphone στην αγορά Facebook Twitter

Σε μία προσπάθεια να κλέψει την παράσταση από το νέο Galaxy S IV της νοτιοκορεατικής Samsung, η Apple, προχώρησε σε μία επιθετική κίνηση δημιουργίας μίας σελίδας στον επίσημο ιστότοπό της, όπου εξηγεί γιάτι το iPhone είναι το καλύτερο smartphone της αγοράς.

Συγκεκριμένα η αμερικανική εταιρεία, εξηγεί ότι τηλέφωνα iOS παρέχουν στους χρήστες μία μοναδική εμπειρία διαχείρισής τους, η οποία συνοδεύεται από τον προσεκτικό σχεδιασμό, τη «μεγάλη» διάρκεια  μπαταρίας, την πολυχρησιμοποιημένη κάμερα, τη γρήγορη περιήγηση στο Διαδίκτυο, το ασύρματο backup iCloud και φυσικά το βοηθό Siri που δέχεται φωνητικές εντολές.

Η εταιρεία δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο γεγονός ότι οι χρήστες μπορούν να χειριστούν με μεγάλη ευκολία τη συσκευή, κάτι που «δεν μπορεί» να προσφέρει το λειτουργικό σύστημα Android.

Τech & Science
4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Cory Doctorow δεν φοβάται την AI. Φοβάται αυτούς που τη πουλάνε

Τech & Science / Ο Cory Doctorow δεν φοβάται την AI. Φοβάται αυτούς που τη πουλάνε

Στο The Reverse Centaur’s Guide to Life After AI, ο συγγραφέας και κριτικός της Big Tech δεν επιτίθεται στην τεχνολογία, αλλά στο επιχειρηματικό μοντέλο που τη μετατρέπει σε εργαλείο εργασιακής πίεσης, επενδυτικού θορύβου και οικονομικής φούσκας.
THE LIFO TEAM
AI INFLUENCER ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΥΜΟΣΗΝΗ

Τech & Science / Έρευνα: Εταιρείες χρησιμοποιούν AI influencers χωρίς να ενημερώνουν τους καταναλωτές

Η συζήτηση γύρω από τη χρήση εικονικών influencers γίνεται ακόμη πιο έντονη λόγω της δυσκολίας που αντιμετωπίζουν πολλοί χρήστες στο να διακρίνουν το αυθεντικό περιεχόμενο από εκείνο που έχει δημιουργηθεί με AI
THE LIFO TEAM

σχόλια

3 σχόλια
Το iOS είναι πιο εύκολο,για έναν μέσο χρήστη,άχετους,γκόμενες κλπΓια κάποιον που θέλει ένα τέτοιο πολυμηχάνημα για τις λειτουργίες του και οχι για να έχει απλά το μηλαράκι πάνω του, είναι γελοίο επιχείρημα
Συμφωνώ απόλυτα. Αν θέλεις ένα κινητό που δεν σου επιτρέπει ούτε drag & drop αρχεία να κάνεις χωρίς jailbreak, έχεις κοντά στα 700 εύρως για πέταμα και είσαι και ολίγον χιπστεράς, άσχετος με την τεχνολογία, τότε το iPhone είναι τέλειο.