Daily Mail: Τα ATM αδειάζουν σε όλη την Κύπρο

Daily Mail: Τα ATM αδειάζουν σε όλη την Κύπρο Facebook Twitter
4
Daily Mail: Τα ATM αδειάζουν σε όλη την Κύπρο Facebook Twitter

Μεγάλες είναι οι ουρές έξω από τις κυπριακές τράπεζες, σύμφωνα με τη Daily Mail, που δημοσίευσε φωτογραφίες καταθετών να περιμένουν να αποσύρουν τις καταθέσεις τους, ύστερα από την απόφαση του Eurogroup.

Όσοι έχουν καταθέσεις κάτω των 100.000 θα επιβαρυνθούν με φόρο 6.75%, ενώ όσοι υπερβαίνουν το ποσό αυτό, θα παρακρατηθεί το 9,9% της συνολικής κατάθεσης.

Daily Mail: Τα ATM αδειάζουν σε όλη την Κύπρο Facebook Twitter
4

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΗΠΑ ΙΡΑΝ ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΤΡΑΜΠ

Διεθνή / Συμφωνία ΗΠΑ-Ιράν: Ολοκληρώθηκε ο πρώτος γύρος συνομιλιών εν μέσω νέων απειλών του Τραμπ

«Όσο κι αν μιλούν, εμείς είμαστε εκείνοι που δρούμε», ήταν η απάντηση του προέδρου του ιρανικού Κοινοβουλίου, Μοχάμαντ Γκαλιμπάφ, στις απειλές του Αμερικανού προέδρου
THE LIFO TEAM
ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΤΡΑΜΠ ΗΠΑ ΙΡΑΝ ΛΙΒΑΝΟΣ ΕΛΒΕΤΙΑ

Διεθνή / Τραμπ προς Ιράν: «Θα χτυπήσουμε ξανά πολύ πιο σκληρά» αν δεν σταματήσει τη Χεζμπολάχ

Η προειδοποίηση του Αμερικανού προέδρου ήρθε ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη οι συνομιλίες ΗΠΑ - Ιράν στην Ελβετία, με το Λίβανο και τα Στενά του Ορμούζ να κυριαρχούν στην ατζέντα
THE LIFO TEAM
ΤΖΕΙ ΝΤΙ ΒΑΝΣ ΕΛΒΕΤΙΑ ΙΡΑΝ ΗΠΑ

Διεθνή / Στην Ελβετία ο Τζέι Ντι Βανς: «Το πρόβλημα είναι ότι κάποιος θα ανοίξει πυρ και κάποιος θα απαντήσει»

Σήμερα οι διαπραγματεύσεις ΗΠΑ - Ιράν στην Ελβετία με φόντο τον Λίβανο, τα Στενά και τα διόδια Τραμπ - Οι δηλώσεις του αντιπροέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών ενόψει των νέων διαπραγματεύσεων με το Ιράν
THE LIFO TEAM
ΚΙΡ ΣΤΑΡΜΕΡ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ

Διεθνή / Βρετανία: Παραιτείται τη Δευτέρα ο Στάρμερ; - Τι θα ακολουθήσει εάν το κάνει

Πιο έντονη από ποτέ η δυσαρέσκεια των Βρετανών απέναντι στο πολιτικό σύστημα της χώρας, με τις πιέσεις προς τον Κιρ Στάρμερ να αυξάνονται και τα σενάρια για το μέλλον του να πληθαίνουν
THE LIFO TEAM

σχόλια

4 σχόλια
Πάντως εγώ που μένω Λευκωσία κι μάλιστα κέντρο στο δρόμο με τις κεντρικές τράπεζες και υποκαταστήματα , δεν έχω αντιληφθεί κανέναν πανικό από εχθές. Ούτε ουρές στα ΑΤΜ έχω δει.υπερβάλλουν λίγο τα ΜΜΕ. Ωστόσο θα δούμε τι θα γίνει διότι σίγουρα το θέμα είναι πολύ σοβαρό!!!