Η απάντηση του φωτογράφου στην Αυλωνίτου για τα περί photoshop στην εικόνα της γυναίκας με την πίσσα

Η απάντηση του φωτογράφου στην Αυλωνίτου για τα περί photoshop στην εικόνα της γυναίκας με την πίσσα Facebook Twitter
3

Απάντηση στις κατηγορίες για φώτοσοπ στην εικόνα που έγινε το απόλυτο viral την περασμένη εβδομάδα έδωσε ο φωτογράφος Max Gyselinck.

Η Ελένη Αυλώνιτου του ΣΥΡΙΖΑ είχε σπεύσει δημόσια να δηλώσει πως δεν την πείθει η φωτογραφία και την χαρακτήρισε ψεύτικη.

Ο φωτογράφος δεν την κατονομάζει, αλλά έγραψε πως όσα λέγονται για επεξεργασία της φωτογραφίας, αποτελούν ανοησίες τυχαίων πολιτικών

 «Είναι εξωφρενικό για εμένα να βλέπω αυτούς τους τυχαίους πολιτικούς να συνεχίζουν να χάνουν χρόνο κατηγορώντας εμένα και να αμφισβητούν την ακρίβεια της φωτογραφίας μου αντί να λαμβάνουν άμεσα μέτρα που θα έπρεπε εδώ και καιρό να έχουν λάβει», ανάφερε χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά η ανάρτηση του φωτογράφου:

«Για να σταματήσουν οι φήμες, οι ανοησίες και κακόβουλα σχόλια:
Η φωτογραφία που τράβηξα στις 20 Σεπτεμβρίου στην παραλία Εδέμ στο Παλαιό Φάληρο δεν είναι τίποτε άλλο από μια θλιβερή πραγματικότητα.
Ως φωτορεπόρτερ εργάζομαι ακολουθώντας μια συγκεκριμένη ηθική, μια ηθική που δεν θα μου επέτρεπε ποτέ να παρέμβω ψηφιακά (προσθέτοντας/αφαιρώντας στοιχεία προκειμένου να παραποιήσω την αλήθεια) σε μια φωτογραφία που τράβηξα, εκτός από μικρές προσαρμογές στη φωτεινότητα, το κοντράστ και το κροπάρισμα,
Με το να εφαρμόζω αυτή την ηθική αυτό σημαίνειότι προσπαθώ να παραμένω ουδέτερος όσον αφορά στα γεγονότα και να τα παρουσιάζω όπως είναι.
Η αλήθεια είναι ότι είναι πιο εύκολο να επιτίθεσαι σε μια εικόνα από το να αναλαμβάνεις την ευθύνη για ένα καταστροφικό γεγονός που υποτιμήθηκε από τη στιγμή που έγινε.
Είναι αλήθεια επίσης, ότι μια παραλία κατά μήκος της Αθηναϊκής Ριβιέρας είναι ακόμα μολυσμένη και αποτελεί πιθανό κίνδυνο για την ανθρώπινη υγεία.
Είναι εξωφρενικό για εμένα να βλέπω αυτούς τους τυχαίους πολιτικούς να συνεχίζουν να χάνουν χρόνο κατηγορώντας εμένα και να αμφισβητούν την ακρίβεια της φωτογραφίας μου αντί να λαμβάνουν άμεσα μέτρα που θα έπρεπε εδώ και καιρό να έχουν λάβει.
Θα παρακαλούσα όσους συναντούν τη φωτογραφία μου να αναλογιστούν τις συνέπειες αυτής της καταστροφής και την πιθανή επίπτωση στο περιβάλλον και τους ανθρώπους αντί να σχολιάζουν την εμφάνιση της γυναίκας που απεικονίζεται στην φωτογραφία και να την προσβάλουν για την επιλογή της να κάνει μια βουτιά αντί να κάτσει στην παραλία, καταλήγοντας με πίσσα στο μισό κορμί της».

Ελλάδα
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καταγγελία για αστυνομικό της Βουλής: Το σχολείο προσπαθούσε να βοηθήσει αλλά αστυνομικό τμήμα ζήτησε να σταματήσουν

Ελλάδα / Καταγγελία για αστυνομικό της Βουλής: Το σχολείο προσπαθούσε να βοηθήσει αλλά αστυνομικό τμήμα ζήτησε να σταματήσουν

Οι προσπάθειες γειτόνων και εκπαιδευτικών να κινήσουν τις διαδικασίες ώστε να σταματήσει ο εφιάλτης που φέρεται να ζούσαν τα πέντε παιδιά του ζευγαριού, έπεφταν στο κενό
LIFO NEWSROOM
Υπόθεση αστυνομικού της Βουλής: Η μητέρα είχε νοσηλευτεί σε ψυχιατρείο τον περασμένο Φεβρουάριο

Ελλάδα / Υπόθεση αστυνομικού της Βουλής: Η μητέρα είχε νοσηλευτεί σε ψυχιατρείο τον περασμένο Φεβρουάριο

Η μητέρα έχει καταγγείλει πως εξαναγκαζόταν σε ασελγείς πράξεις εις βάρος των παιδιών της από τον πατέρα τους - «Μιλάμε για εκτεταμένη κακοποίηση αυτών των παιδιών», δήλωσε η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ.
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Να μάθει στο εξής ότι πριν τραβήξει άλλη φωτο που θα δείχνει κυβερνητικές ευθύνες, πρέπει να ειδοποιεί την Αυλωνίτου ο ανέντιμος.Μέχρι αποδείξεως - και σύμφωνα με ορισμένους θερμόαιμους Συριζαίους - όλοι είμαστε υπόλογοι έναντι του ΣΥΡΙΖΑ και υπονομευτές του έργου του, απλά αν ασκούμε κριτική.Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ είναι υπεράνω κριτικής, αφού έχει το "ηθικό πλεονέκτημα".Μιλάμε για πολιτικό "αξίωμα", οι επιφυλάξεις απαγορεύονται.
Ο φωτορεπόρτερ φυσικό είναι να μένει έκπληκτος με την αντίδραση των κυβερνόντων, εμείς όμως οι αυτόχθονες του Ελλαδιστάν την 'αντίδραση-κυνήγι μαγισσών' της Αυλωνίτου και συνολικά της ΣΥΙΖΑΑΝΕΛ παρέας, την θεωρούμε απολύτως δεδομένη και ουδεμίαν έκπληξη μας προκαλεί ΠΛΕΟΝ.