Φασίστες έβαψαν με σύμβολα της Χρυσής Αυγής το γκράφιτι του Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια!

Φασίστες έβαψαν με σύμβολα της Χρυσής Αυγής το γκράφιτι του Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια! Facebook Twitter
2

Οργή και αποτροπιασμό προκαλούν οι εικόνες που δημοσίευσε ο sportfm καθώς δείχνουν τον βανδαλισμό του εντυπωσιακού γκράφιτι που απεικονίζει τον Γιάννη Αντετοκούνμπο στο γήπεδο στα Σεπόλια.

Φασίστες έβαψαν με σύμβολα της Χρυσής Αυγής το γκράφιτι του Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια! Facebook Twitter
Φασίστες έβαψαν με σύμβολα της Χρυσής Αυγής το γκράφιτι του Αντετοκούνμπο στα Σεπόλια! Facebook Twitter

«Με αφορμή, πιθανότατα, το όλο θέμα με την απουσία του Γιάννη Αντετοκούνμπο από το Ευρωμπάσκετ, αλλά, κυρίως, εξαιτίας της αδυναμίας κάποιων να «χωνέψουν» πως ο 22χρονος είναι ΕΛΛΗΝΑΣ, άγνωστοι έβαψαν με σύμβολα της Χρυσής Αυγής (πιθανότατα την Τετάρτη ή την Πέμπτη) το καταπληκτικό γκράφιτι του παίκτη των Μιλγουόκι Μπακς, στο γήπεδο όπου έκανε τα πρώτα του σουτ, στα Σεπόλια», αναφέρει το δημοσίευμα.

Ελλάδα
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΑΓΟΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΞΙΝΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ

Ελλάδα / Λαγοκέφαλος: «Η τοξίνη του είναι 1.000 φορές ισχυρότερη από το κυάνιο», λέει καθηγητής Φαρμακολογίας

Οι κίνδυνοι εάν το καταναλώσουμε, το αγγίξουμε ή μας δαγκώσει, σύμφωνα με τον Ευάγγελο Μανωλόπουλο - «Έχει μελετηθεί για πιθανές φαρμακευτικές εφαρμογές, θα μπορούσε να εξελιχθεί αναλγητικό για τον καρκινικό πόνο»
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια