ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
 
 

Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
17.7.2017 | 00:47

Alone

Και παλι το συναίσθημα της μοναξιάς με κυριεύει .... Αισθάνομαι πως δν εχω κανέναν να με νοιάζεται ... Εχω έρθει στον τόπο που μεγάλωσα για να δουλέψω 2 μήνες και να γυρίσω ύστερα στην πόλη που σπούδαζω ... Και αισθάνομαι πλέον οτι οι φίλοι που εχω εδω δν με θέλουν ή εστω οτι δν μου λένε να βγούμε .... Δν μαρεσει που το αισθάνομαι αυτο ... Το εξήγησα αυτο το αίσθημα στην μάνα μου και μου λέει πως μην λες βλακείες πρωί εχεις ανθρώπους που σε νοιάζονται και οτι αν πραγματικά το θες να παω σε ψυχολόγο ... Γιατι της το πρότεινα ... Θεωρώ οτι εχω την ανάγκη να παω .... Αρκετά συχνά αισθάνομαι οτι δν εχω κανέναν .... Και αυτο με φθείρει σαν άνθρωπο ..... Ευχαριστώ όποιον διάβασε αυτά... Καθώς τα εγρΑψα μπορώ να πω οτι αισθάνομαι μια ανακούφιση ....
2
LiFO
LiFO
771K followers
 
 
 
 
σχόλια
Έχεις κατά κύριο λόγο τη μάνα σου και τον πατέρα σου που σε νοιάζονται θα σε συμβουλέψουν και είναι οι πιο έγκυροι.Να ξέρεις ότι δεν είσαι μόνος/η επειδή καποιος δεν ταίριαξε μαζί σου, απλά χρειάζεται χρόνος.
Εάν θέλεις να πας σε ψυχολόγο, εννοείται να πας. Πάντως η κατάσταση που αντιμετωπίζεις στον τόπο καταγωγής σου δεν είναι κάτι σπάνιο. Έχετε μεγαλώσει, έχετε αλλάξει, έχετε άλλα ενδιαφέροντα και παρέες όπου σπουδάζει ο καθένας οπότε λογικό να μην ταιριάζετε πια και ένας καφές με παλιούς συμμαθητές να μη λέει κάτι. Αν εσύ γενικά αισθάνεσαι μοναξιά και δυσκολία στο να κάνεις παρέες και να κοινωνικοποιηθείς, ένας ψυχολόγος θα σε βοηθήσει.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Scroll to top icon