Η Asos σταμάτησε να κάνει Photoshop στα μοντέλα και αφήνει πλέον αρετουσάριστες τις ραγάδες τους

Η Asos σταμάτησε να κάνει Photoshop στα μοντέλα και αφήνει πλέον αρετουσάριστες τις ραγάδες τους Facebook Twitter
4
Η Asos σταμάτησε να κάνει Photoshop στα μοντέλα και αφήνει πλέον αρετουσάριστες τις ραγάδες τους Facebook Twitter

Η Asos αποφάσισε να σταματήσει να περνά από photoshop τις φωτογραφίες των μοντέλων που διαφημίζουν τα μαγιό, κρύβοντας έτσι οποιαδήποτε «ατέλεια» έχουν, και αντιθέτως να τις αφήνει αρετουσάριστες- μια κίνηση που έχει ενθουσιάσει τις τελευταίες ημέρες όσους ψωνίζουν μέσω του γνωστού ιστότοπου διαδικτυακών αγορών.

Οι χρήστες στο Twitter παρατήρησαν αμέσως την αλλαγή, βλέποντας για πρώτη φορά μοντέλα να ποζάρουν δείχνοντας τις ραγάδες που μπορεί να έχουν στο σώμα τους. «Σ' ευχαριστώ Asos που δεν αφαίρεσες τις ραγάδες της, δείχνει εντυπωσιακή και αυτό θα βοηθήσει τα κορίτσια να αγκαλιάσουν το δικό τους εγώ», «Η κίνηση της Asos να μην επεξεργαστεί τις ραγάδες στις φωτογραφίες με τα μαγιό με ενθαρρύνει τόπο πολύ, κοίτα πόσο όμορφες είναι όλες τους», ήταν μερικά από τα σχόλια των χρηστών, που στην πλειονότητά τους χαρακτήρισαν την πρωτοβουλία από «εντυπωσιακή» μέχρι «επική».


Βέβαια, αρκετοί ήταν εκείνοι που παρόλο που αναγνώρισαν το θετικό του πράγματος, έσπευσαν να επισημάνουν πως η εταιρία έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει για να θεωρείται πως προωθεί την εικόνα ενός υγιούς και φυσιολογικού σώματος. «Είναι πρόοδος όταν εξακολουθείς να χρησιμοποιείς μοντέλα με σώμα 12χρονου αγοριού;» σχολίασε ένας χρήστης, με άλλον να παρατηρεί πως μπορεί τα μοντέλα να έχουν ραγάδες αλλά δεν παύουν να είναι ταυτόχρονα πολύ αδύνατα. 


Γενικά η εταιρία έχει δεχθεί κατά καιρούς πολύ έντονη κριτική για τις πολιτικές της που δεν προάγουν το body positivity, αφού συστήνει συγκεκριμένα μεγέθη στους αγοραστές και έχει κατατάξει το μέγεθος 6 ως το μεγαλύτερο. Ωστόσο, η πρόσφατη κίνηση να προβάλλει τις ραγάδες των μοντέλων της είναι οπωσδήποτε θετικό βήμα. 

Η Asos σταμάτησε να κάνει Photoshop στα μοντέλα και αφήνει πλέον αρετουσάριστες τις ραγάδες τους Facebook Twitter
Η Asos σταμάτησε να κάνει Photoshop στα μοντέλα και αφήνει πλέον αρετουσάριστες τις ραγάδες τους Facebook Twitter

Η Asos δεν είναι η πρώτη εταιρία που αποφάσισε να μην ξαναχρησιμοποιήσει Photoshop στις φωτογραφίες των μοντέλων, με τις Target και Aerie να έχουν προηγηθεί από καιρό. 

Διεθνή
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Γαλλία παραλύει από τις διαδηλώσεις – Χάος σε σιδηροδρομικούς σταθμούς, οδοφράγματα και συλλήψεις

Διεθνή / Η Γαλλία παραλύει από τις διαδηλώσεις – Χάος σε σιδηροδρομικούς σταθμούς, οδοφράγματα και συλλήψεις

Από το πρωί της Τετάρτης, χιλιάδες διαδηλωτές κατέκλυσαν δρόμους, πλατείες και σιδηροδρομικούς σταθμούς σε πολλές πόλεις, προκαλώντας σοβαρά προβλήματα στις μετακινήσεις και οδηγώντας σε τουλάχιστον 250 συλλήψεις
LIFO NEWSROOM
ΗΠΑ: Η Λίσα Κουκ παραμένει στη θέση της διοικήτριας της FED ενώ «μάχεται» για την απομάκρυνσή της από τον Τραμπ

Διεθνή / ΗΠΑ: Η Λίσα Κουκ παραμένει στη FED ενώ θα «μάχεται» ενάντια στην απομάκρυνσή της από τον Τραμπ

Ομοσπονδιακός δικαστής μπλόκαρε προσωρινά τον Τραμπ από το να αποπέμψει την Κουκ από τη θέση της διοικήτριας της FED, έπειτα από καταγγελίες για απάτη σε στεγαστικά δάνεια
LIFO NEWSROOM
Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Διεθνή / Ιράκ: Ελεύθερη έπειτα από δύο χρόνια ομηρίας η Ρωσοϊσραηλινή Ελίζαμπεθ Τσούρκοβ

Η Τσούρκοβ, ερευνήτρια στο επάγγελμα, είχε εξαφανιστεί στο Ιράκ το 2023 κατά τη διάρκεια επαγγελματικού ταξιδιού - Μήνες μετά ο Νετανιάχου αποκάλυψε πως έχει απαχθεί από την Κατάιμπ Χεζμπολάχ
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Διεθνείς αντιδράσεις και φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Διεθνή / Ισραηλινή επιδρομή στην Ντόχα: Συνεδριάζει εκτάκτως απόψε το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ - Φόβοι για τις διαπραγματεύσεις

Το εμιράτο «επιφυλάσσεται του δικαιώματος να ανταποδώσει αυτή την κατάφωρη επίθεση», δήλωσε ο πρωθυπουργός του σεΐχης Μοχάμεντ μπιν Αμπντουλραχμάν αλ Θάνι.
LIFO NEWSROOM
Ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων σε YouTube και X για να διαψεύσει τον λιμό στη Γάζα

Διεθνή / «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα»: Η ισραηλινή καμπάνια εκατομμυρίων που αμφισβητεί τον λιμό

Το Ισραήλ έχει δαπανήσει τουλάχιστον 42 εκατ. ευρώ σε διαφημίσεις σε πλατφόρμες όπως το YouTube και το X, που καταλήγουν με τη φράση: «Υπάρχει φαγητό στη Γάζα. Οποιοσδήποτε άλλος ισχυρισμός είναι ψέμα»
LIFO NEWSROOM