Όταν άρχισαν να διασπείρονται τα νέα της αιματηρής επίθεσης στη συναυλία της Αριάντα Γκράντε το βράδυ της Δευτέρας στο Μάντσεστερ, οι χρήστες του διαδικτύου έσπευσαν, όπως συνηθίζουν, να εκφράσουν τη λύπη τους και τη συμπαράστασή τους στις οικογένειες των θυμάτων.

 

Ο Αμερικανός δημοσιογράφος David Leavitt αποφάσισε να ακολουθήσει μία διαφορετική τακτική στο Twitter, πιθανότατα σε μία βεβιασμένη και σαφέστατα ατυχή προσπάθεια να φανεί πρωτότυπος και αστείος.

 

«Πολλαπλά θύματα στο Manchester Arena. Την τελευταία φορά που άκουσα την Αριάνα Γκράντε παραλίγο να πεθάνω και 'γω», έγραψε ο Leavitt στο Twitter και λίγο αργότερα ακολούθησε ένα ακόμα «αστείο» tweet.

 

Σφοδρές αντιδράσεις για το χυδαίο tweet δημοσιογράφου για την Αριάνα Γκράντε μετά το Μάντσεστερ

 

Ειλικρινά, για πάνω από ένα χρόνο νόμιζα ότι το Αριάνα Γκράντε ήταν κάτι που παράγγελλες στα Starbucks.

 

 

Οι αντιδράσεις ήταν άμεσες και σχεδόν ομόφωνες. «Οι φίλοι και η οικογένειά σου ντρέπονται για σένα αυτή τη στιγμή» έγραψε ο Άγγλος κωμικός Matt Lucas, ενώ δεν έλειψαν και άλλοι χαρακτηρισμοί όπως «θλιβερός», «κάθαρμα» και άλλες λιγότερο ευγενικές εκφράσεις.

 

 

Παρά τον ορυμαγδό των αρνητικών σχολίων, ο Leavitt που εργάζεται ως freelancer δημοσιογράφος και συνεργάζεται με το δίκτυο CBS δεν είχε τελειώσει ακόμα. «Πολύ σύντομα;» έγραψε μερικές ώρες αργότερα και έπειτα επιχείρησε να ανασκευάσει.

 

«Λυπάμαι πολύ που προσέβαλα. Δεν συνειδητοποίησα το μέγεθος της τραγωδίας. Πάντα κάνω ηλίθια αστεία για όλα τα trending θέματα. Συλλυπητήρια στις οικογένειες».

 

Λίγο πριν τα μεσάνυχτα, ο Βοστονέζος δημοσιογράφος έσπευσε να διαγράψει το αρχικό tweet, αλλά η κίνησή του προκάλεσε νέο κύμα αντιδράσεων, με πολλούς χρήστες να ανεβάζουν screenshots με το tweet (σ.σ. το ίντερνετ δεν ξεχνά ποτέ).

 

Ο Leavitt δεν έδειξε να πτοείται ιδιαίτερα. «Έκανα ένα λάθος. #ΚαιΜεταΆρχισαΝαΓελάω», έγραψε στον λογαριασμό του.

 

 

 

Δεν είχαν όμως όλοι την ίδια αντίδραση στα αστεία του. Στις 4 Μαΐου, ο Leavitt είχε ανεβάσει μία φωτογραφία στο Instagram όπου επί της ουσίας προωθούσε ένα προϊόν της Coca Cola.

 

Το brand δεν χάρηκε καθόλου με τα tweets του και έσπευσε να διακόψει τη συνεργασία του μαζί του. «Δεν επικροτούμε τα σχόλιά του και έχουμε διασφαλίσει ότι δεν θα εκπροσωπεί πλέον τα προϊόντα μας» ανέφερε εκπρόσωπος της Coca Cola στους New York Times.

 

Ίσως, τελικά, είναι καλύτερο να σκέφτεσαι λίγο πριν τρέξεις να πληκτρολογήσεις κάτι για να φανείς πιο έξυπνος, πιο αστείος ή πιο πρωτότυπος από τους άλλους. Τροφή για σκέψη.

 

Με πληροφορίες από New York Times