Οργή για το βίντεο που δείχνει να σέρνουν με τη βία επιβάτη από αεροπλάνο της United επειδή η πτήση ήταν υπεράριθμη

Οργή για το βίντεο που δείχνει να σέρνουν με τη βία επιβάτη από αεροπλάνο της United επειδή η πτήση ήταν υπεράριθμη Facebook Twitter
13

Έντονες αντιδράσεις έχουν προκαλέσει στα social media βίντεο που δείχνουν έναν επιβάτη να απομακρύνεται με τη βία από το αεροσκάφος μιας υπεράριθμης πτήσης της United Airlines.

Ένας γιατρός, που ήθελε να επιστρέψει στην πόλη του και στους ασθενείς του, σύρθηκε έξω από την πτήση 3411, που εκτελούσε χθες το δρομολόγιο Σικάγο-Λούισβιλ στο Κεντάκι.

Στα βίντεο που αναρτήθηκαν σε Twitter και Facebook, διακρίνονται τρία στελέχη ασφαλείας να μαζεύονται πάνω από τον επιβάτη που καθόταν στην θέση του, έναν άνδρα ασιατικής καταγωγής, προτού τον τραβήξουν από τα χέρια και τον σύρουν βίαια έξω από το αεροσκάφος.

Οι χρήστες που ανάρτησαν τα βίντεο, ανέφεραν ότι ο άνδρας απομακρύνθηκε από το πλήρωμα της United.

Η εταιρεία ζήτησε να προσφερθούν εθελοντικά επιβάτες να παραχωρήσουν τη θέση τους, για να ταξιδέψει το επιπλέον προσωπικό της. «Κανείς δεν ήθελε να φύγει οικειοθελώς, επομένως η United αποφάσισε να επιλέξει μεταξύ μας. Επέλεξαν έναν Ασιάτη γιατρό και τη σύζυγό του», έγραψε ο επιβάτης της πτήσης, Τζέισι Άνσπας, στο twitter.

Όταν εκείνος αρνήθηκε να αποβιβαστεί «στελέχη της ασφάλειας του αεροδρομίου τον τράβηξαν με τη βία από το κάθισμά του και τον έριξαν στο πάτωμα του διαδρόμου». Το πρόσωπό του «χτύπησε πάνω στο μπράτσο του καθίσματος, με αποτέλεσμα να αιμορραγεί από το στόμα» έγραψε ο Άνσπατς.


Από την πλευρά της, η αεροπορική εταιρεία, σε μια ανακοίνωση που έδωσε σε ορισμένα ΜΜΕ, επισήμανε ότι η πτήση ήταν υπεράριθμη. «Αφού η ομάδα μας αναζήτησε εθελοντές, ένας επιβάτης αρνήθηκε να αποβιβαστεί οικειοθελώς» είπε ο εκπρόσωπος τύπου της United Τσάρλι Χόμπαρτ. «Ζητάμε συγγνώμη για τις υπεράριθμες κρατήσεις».


Σε ένα από τα βίντεο που δημοσιεύθηκαν, ακούγεται μια γυναίκα να ρωτάει «δεν μπορούν να νοικιάσουν αυτοκίνητο για τους πιλότους για να πάνε οδικώς;». Κατόπιν δύο άνδρες που φοράνε στολή σπεύδουν στο κάθισμα του επιβάτη και τον τραβάνε από τη θέση του. Εκείνος ακούγεται να φωνάζει καθώς τον σέρνουν στο διάδρομο από τα χέρια, ενώ τα γυαλιά του έχουν πέσει και η μπλούζα του έχει ανέβει πάνω από την κοιλιά του.


Σε ένα άλλο βίντεο, ο άνδρας, αναστατωμένος από τη συμπλοκή, επιστρέφει στην καμπίνα των επιβατών, τρέχει στο πίσω μέρος του αεροσκάφους και λέει: «Πρέπει να επιστρέψω σπίτι μου».

13

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

9 σχόλια
Έχω δουλέψει σε ξενοδοχείο που είχε την εκνευριστική στρατηγική να πουλάει σχεδόν καθημερινά υπεράριθμα δωμάτια. Και επειδή ήμουν υπεύθυνος της νυχτερινής βάρδιας οι υπεράριθμοι συνήθως εμφανίζονταν.. σε εμένα!Υπάρχουν τρόποι να χειριστείς μια τέτοια κατάσταση και σίγουρα κανείς τους δεν είναι ο παραπάνω.Πρώτα απόλα θα πρέπει να έχεις προετοιμαστεί όσο γίνεται πιο πριν για να δώσεις στον άτυχο άνθρωπο όλες τις λεπτομέρεις της εναλλακτικής. Στη συγκεκριμένη περίπτωση: σε ποιά πτήση θα πέταξει, πόση ώρα θα χρειαστεί να περιμένει, αν θα είχε κάποια δωρεάν αναβάθμιση θέσης κτλ. Φυσικά ο πελάτης δε πρέπει να πληρώσει τίποτα επιπλέον από την τσέπη του.Δεύτερο πρέπει όλα αυτά να τα κάνεις όσο γίνεται πιο πριν. Δηλαδή έπρεπε η επιλογή να γίνει πριν μπει ο κόσμος στο αεροπλάνο. Τραγικό το οτί δεν το σκεφτήκαν νωρίτερα.Τρίτο αν είναι να διαλέξεις κάποιον, πρέπει ο τρόπος της επιλογής να είναι απολύτως διαφανής. Θα μπορούσε πχ να είναι αυτός που έκανε τη κράτηση τελευταίος. Αν είναι να διαλέξεις τυχαία, εστω τράβηξε χαρτάκια από ένα καπέλο, με τρόπο που όλοι να ξέρουν είναι ο πιο δίκαιος (βάλε τους πελάτες να τα τραβήξουν).Τέταρτο, απο λάθους χειρισμούς έχεις καταφέρει να φτάσεις στη περίπτωση του περιστατικού, οπου δηλαδή ο πελάτης αρνείται να μετακινηθεί, απλά χρησιμοποίησε τη κοινωνική πίεση που δημιουργείται από όλους τους άλλους πελάτες. Απλά εξήγησε πως το αεροπλάνο δεν θα μπορεί να φύγει αν δεν αποχωρίσει ο πελάτης που διαλέχτηκε με τον διαφανή και αδιάψευστο τρόπο. Τότε ο ίδιος γίνεται "ο κακός" της υπόθεσης όσο καθυστερεί τους υπόλοιπους.Πέμπτον πρέπει να είσαι όσο γίνεται πιο ευγενικός. Να ευχαριστείς πολλές φορές τον πελάτη για την κατανόηση (καλύτερο απο το να λές συγγνώμη) ακόμη και αν αυτός δεν δείχνει κατανόηση! Πρέπει να τον κάνεις να νιώσει ήρωας που σε βγάζει απο τη δύσκολη θέση.
Nα τους παει στα δικαστηρια και να ζητησει καλη αποζημιωση για αυτο που του καναν. Τελειως αδικιολογητοι.Τι να πω, η τρελα υπαρχει παντου τελικα.
Το ασχημο της υποθεσης ειναι οτι ενας τυπος, προφανως σε ξεφρενη κατασταση κ εκτος ελεγχου, απομακρυνθηκε με τον πλεον απαραδεκτο τροπο απο το αεροπλανο και κανεις, ουτε ενας απο τους επιβατες, δε σηκωθηκε και να πει: "παιδια, χαλαρωστε! Υπαρχει κ αξιοπρεπεια. Δεν βλεπετε οτι σε κατασταση αμοκ;! Κλπ κλπ" Παρα κατσανε παρατηρητες. Προφανως σοκαρισμενοι, αλλα εντελως αμετοχοι σε μια απαναθρωποι πραξη που εκτελισσοταν μπροστα στα ματια σας. Αν εσας αυτο σας αφηνει αδιαφορους...Δε συζηταω για την απαραδεκτη κινηση και στρατηγικη της εταιριας, η οποια εβλεπε οτι η κατασταση στραβωνε επεμεινε σε αυτης την αποφαση αντι να βρει εναλλακτικη. Οι οποιες κυρωσεις υποστει θα ειναι αναμενομενες.
Εντάξει είναι απλά τραγικό. Ελπίζω να πάρει πολλά εκατομμυρια ο κύριος. Αν δεν έβρισκαν εθελοντές να μην ταξιδέψουν ας έδιναν περισσότερη αποζημίωση μπας και βρουν ή ας έστελναν το πλήρωμά τους με άλλη πτήση. Δεν παίζει ρε παιδιά, αν δεν υπήρχαν τα βίντεο δε θα το πίστευα. Δούλευω σε αεροδρόμιο και ο μόνος λόγος να τραβήξεις άνθρωπο έτσι έξω από το αεροπλάνο είναι να κρατάει καμιά βόμβα και να απειλεί να ανατιναχτεί ας πούμε. Τους μεθυσμένους που κάνουνε καυγάδες κατά την πτήση και ζητάει ο πιλότος επέμβαση αστυνομίας κατά την άφιξη, ποτέ κανένας αστυνομικός μας δεν τους τράβηξε έτσι κι ας είναι εκτός ελέγχου καμιά φορά, βρίζουν, κλωτσάνε κτλ. Μακάρι να τους πάρει στα δικαστήρια και να δικαιωθεί ο άνθρωπος
Λιγα "Oh my God", λιγα "This is wrong", κανα βιντεακι απο το κινητο μας για τα επιθυμητα shares κ retweets μηπως γινουμε παγκοσμιο trend, και κατ αλλα σπιτακι μας να φαμε κοτοπουλο με πατατες κ να μιλαμε για αυτο. Αυτοι ειμαστε!Ή μηπως: Αυτοι ειμαστε ρε γαμωτο;
Σορρυ σε εχω χασει. Αλλα μαλλον πρωτα με εχασες εσυ. Ειλικρινα δεν ξερω αν θελω να σε βοηθησω να με βρεις κ να καταλαβεις τι εγραψα γιατι δε μου αρεσει το υφος σου, νιωθω οτι θα χασω το χρονο μου ενω ταυτοχρονα δε νιωθω πως στο εχω κ υποχρεωση. Αν κατι σημαντικοτερο απο ενα σχολιο θα εμπαινα στη διαδικασια μπας κ σου αλλαξω την κοσμοθεωρια με σκοπο παντα να βελτιωθει ο κοσμος στον οποιο "συζουμε".
Πολύ καλά κατάλαβα: διέκρινα μία "ιερή αγανάκτηση" στο σχόλιό σου, αλλά τα περί βιντεακίων είναι άτοπα. Αν νομίζεις ότι ο κόσμος στον οποίο συζούμε βελτιώνεται με αγανακτισμένους, η κοσμοθεωρία σου δεν διαφέρει και πολύ από τα shares και retweets και τα Oh my God και τα This is wrong.Ο κύριος που επλήγη στο αεροπλάνο έχει τρόπο να βρει το δίκιο του και θα το βρει, δεν χρειάζεται να καταργηθεί το twitter και τα υπόλοιπα.
Δηλαδη το γεγονος οτι εχω αγανακτισει με την ουσιαστικη αδρανεια του κοσμου, κι αποζητω πραγματικη ενεργεια και ειλικρινη συμμετοχη στα δρωμενα κι οχι φαινομενικο ενδιαφερον μεσω των social media μονο, θεωρεις οτι ειναι λανθασμενη κοσμοθεωρια για την επιλυση των οποιων προβληματων βιωνουμε;Δηλαδη ειμαι ο μονος που θα επιθυμουσε εστω κ ενας επιβατης να ενεργησει με ευγενη αλλα ουσιαστικο τροπο ωστε να σταματησουν να φερονται σε αυτον τον ανθρωπο, χωρις λογο, με τοσο βιαιο κ βαναυσο τροπο; Μια ενεργεια ανθρωπισμου απο εναν θα ηταν αρκετο για να δημιουργησει κυμα αντιδρασεων ανθρωπισμου στο συνολο των επιβατων του κλειστου περιβαλλοντος ενος αεροπλανου!Εγω αυτο θα ηθελα να δω!
Εαν το περιστατικό είναι αληθές, η πορεία επίλυσης είναι απλή: Αποζημίωση, Κλείσιμο για 15 μέρες, Απόλυση όλων των υπευθύνων, Δημοσιοποίηση των ενεργειών. Έχουν οι Αμερικάνοι τα κότσια να το κάνουν;
Αμερική η χώρα που ΚΑΠΟΤΕ είχε δημοκρατία. Αν οι δικαστές στις ΗΠΑ έχουν @@@ πρέπει να δώσουν τουλάχιστον την αξία ενός αεροπλάνου σαν αποζημίωση στον επιβάτη. Και ίσως να ζητήσουν και το κλείσιμο της εταιρείας .Μιλάμε για ΑΠΊΣΤΕΥΤΟ περιστατικό ΑΝ συνέβη όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ.