Αυτή είναι μια συλλογή υπογραφών στην οποία ελάχιστοι θα υπογράψουν. Πολύ κακώς.

Αυτή είναι μια συλλογή υπογραφών στην οποία ελάχιστοι θα υπογράψουν. Πολύ κακώς. Facebook Twitter
Εκκλησάκι στο δρόμο Χορτιάτη - Άγιος Βασίλειος στο νομό Θεσσαλονίκης, (Φωτ.: Konstantinos Tsakalidis / SOOC)
23

Η κυβέρνηση εφαρμόζει τα πιο αντιλαϊκά μέτρα που μπορεί κανείς να φανταστεί, αλλά τώρα αποφάσισε ξαφνικά να νοιαστεί για τον "κοσμάκη" με ένα "φιλολαϊκό" μέτρο. 

Μειώνει τους φόρους; Ρίχνει τις τιμές; Αυξάνει μισθούς και συντάξεις; Όχι βέβαια. 

Εξαντλεί την υποτιθέμενη φιλολαϊκότητά της με τον πιο επικίνδυνο τρόπο. Βοηθώντας όχι τους οικονομικά ασθενέστερους, αλλά αυτούς που παραβιάζουν φανάρια και STOP, αυτούς που προσπερνούν αντικανονικά, αυτούς που αργά ή γρήγορα προκαλούν ατυχήματα και δυστυχήματα. Δίνοντας τους το ακριβώς αντίθετο μήνυμα απ' αυτό που πρέπει. 

Συμφωνώ απόλυτα (και γι' αυτό και τη μοιράζομαι) με την κίνηση του ActiveThessaloniki, που γράφει:

Όχι στη μείωση των προστίμων του Κ.Ο.Κ.

Η απόφαση για μείωση των προστίμων του Κ.Ο.Κ. γίνεται κατά τον κ. Τόσκα λόγω της οικονομικής κρίσης και οι παραβάτες δυσκολεύονται να τα πληρώσουν. 


Μια τέτοια απόφαση είναι απαράδεκτη, γιατί θα δημιουργήσει κλίμα αδιαφορίας σε πολλούς οδηγούς για την παραβίαση του Κ.Ο.Κ. αφού με τη νέα ρύθμιση τα πρόστιμα θα έχουν μικρό κόστος στη τσέπη τους. Σε μια χώρα που τα ποσοστά των τροχαίων ατυχημάτων παραμένουν σε υψηλά επίπεδα και η οδηγική συμπεριφορά των Ελλήνων οδηγών είναι παράδειγμα προς αποφυγή. 

Η κοινή λογική λέει, πως αν δεν κάνω παραβάσεις δεν έχω να φοβηθώ για κανένα πρόστιμο αλλά το σπουδαιότερο έχει να κάνει με την σωματική ακεραιότητα τη δική μας, της οικογένειας μας και των συνανθρώπων μας.

Σήμερα το πρόστιμο για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση κοστίζει 100 ευρώ και αν πληρωθεί μέσα σε 10 ημέρες κοστίζει 50 ευρώ. Τώρα με τη νέα μείωση κατά 50% ο παραβάτης θα πληρώνει μόνο 25 ευρώ!

Μη Χρήση Ζώνης ασφαλείας ‐ επιβάτη ‐ οδηγού 300 ευρώ
Οδήγηση χωρίς κράνος 300 ευρώ
Με τη νέα ρύθμιση 150 ευρώ  Έγκαιρη πληρωμή 75 ευρώ

Η παραβίαση STOP υποχρεωτικής παραχώρησης προτεραιότητας τιμωρείται σήμερα με 700 ευρώ, όπως και το αντικανονικό προσπέρασμα ή η μη χρήση φλας κατά το προσπέρασμα, παραβάσεις που μπορεί να στοιχίσουν ανθρώπινες ζωές, μπορούν να μειωθούν στα 175 ευρώ αν πληρωθούν μέσα στο προβλεπόμενο χρόνο.

Παραβίαση STOP 700 Ευρώ
Αντικανονικό προσπέρασμα, μη χρήση φλας 700 ευρώ
Με τη νέα ρύθμιση 175 ευρώ.

Η ανθρώπινη ζωή δεν κοστολογείται για κανένα ψηφοθηρικό όφελος!

Να ακουστεί η φωνή της λογικής.


AΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΒΑΛΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΕΔΩ:


https://secure.avaaz.org

 

Αυτή είναι μια συλλογή υπογραφών στην οποία ελάχιστοι θα υπογράψουν. Πολύ κακώς. Facebook Twitter
Εκκλησάκι στο δρόμο Χορτιάτη - Άγιος Βασίλειος στο νομό Θεσσαλονίκης, (Φωτ.: Konstantinos Tsakalidis / SOOC)
  

*Παρότι το ψήφισμα είναι ονλάιν για πάνω από μια εβδομάδα, όταν υπέγραψα προχτες, είχε δεν είχε 36 υπογραφές. (Δεν πουλάει η αντίθεση στις μειώσεις προστίμων, προφανώς.)

Αναρωτιέμαι αν ποτέ οι υπογραφές θα αυξηθούν ώστε να κάνουν τον υπουργό να το ξανασκεφτεί...

Mικροπράγματα
23

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

12 σχόλια
Με αφορμή το άρθρο, αυτό που έχω να πω εγώ είναι ότι πρέπει να απαγορευτεί, κυρίως εντός αστικών κέντρων, το στήσιμο εικονοστασίων στα σημεία που σημειώθηκαν αυτοκινητικά, θανατηφόρα ή όχι περιστατικά. Σέβομαι απόλυτα τον πόνο των συγγενών ή την πίστη όσων γλίτωσαν από «θαύμα», αλλά δεν είναι εικόνα αυτή κατά μήκος κεντρικών, αστικών αρτηριών και διακλαδώσεων να παρατηρούνται καντήλια και εικονοστάσια, μερικά εκ των οποίων μπορούν να χαρακτηριστούν και ως mini μαυσωλεία με πορσελάνινες φωτογραφίες των θυμάτων, στιχουργικές αφιερώσεις, τάματα, προσωπικά μικροαντικείμενα των θυμάτων ως να έχουν θαφτεί σε εκείνα τα σημεία... (με όλο τον σεβασμό!)....τις προάλλες ένα από αυτά τα εικονοστάσια-μνημεία, παρατήρησα ότι διέθετε και mini ηλιακό-φωτοβολταϊκό πάνελ προκειμένου το καντήλι του να είναι αδιάκοπα αναμμένο...http://www.ough.gr/uploads/galleries/eikonostasia/photo(20).JPGhttp://oikodomi.zerbos.gr/wp-content/uploads/2014/03/CAM00015.jpghttp://oikodomi.zerbos.gr/wp-content/uploads/2014/03/%CE%9D3-262x300.jpg
Στα σοβαρά οδηγικα παραπτώματα μια είναι η δίκαιη τιμωρία :Φυλάκιση .Όπως ακριβώς και στις απόπειρες ανθρωποκτονιας (γιατί τέτοιες είναι)
Μαΐ 2 σεντς: Δεν υπάρχει πιο άχρηστο μέτρο από τα υψηλά πρόστιμα! Και εξηγούμαι: Το ύψος του προστίμου δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία - ή μάλλον έχει ΕΛΑΧΙΣΤΗ σημασία στην αποτροπή της παρανομίας στην Ελλάδα (ίσως και αλλού). Γιατί στην Ελλάδα του 2017, με την ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΑΣΤΥΝΌΜΕΥΣΗ, ο οδηγός που θα συλληφθεί να μην βγάζει φλας στην προσπέραση θα το θεωρήσει γκαντεμιά παρά κάτι που του άξιζε. Το πρόστιμο των 6 δις ευρώ θα τον τσούξει, μπορεί να τον καταστρέψει οικονομικά (πολύ μεγάλη πιθανότητα στις μέρες μας) και τίποτα άλλο. Κανείς δεν θα το μάθει, δεν γίνει παραδειγματισμός για κανένα και όλοι οι κοινωνοί του γεγονότος θα μιλήσουν απλά για το ίδιο: ΑΤΥΧΙΑ!Μου φαίνεται αληθινά απίστευτο που υπάρχουν συν-έλληνες (και μάλιστα και ο Ιαβέρης, που το έργο του το εκτιμώ βαθύτατα) που δεν μπορούν να εκτιμήσουν ότι στην σημερινή Έλλάδα, του 1000ρικου το κόκκινο, ένας απίστευτος αριθμός συμπολιτών μας το παραβιάζει εσκεμμένα και απροκάλυπτα καθημερινά και κατά εξακολούθηση. Θέλετε αποτέλεσμα; ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ! 50αρικα και 100ρικα!Τσούζουν αρκετά σε όλους, σε κάποιους λόγω κρίσης, σε άλλους λόγω "ταπείνωσης". Επανάληψη της παράβασης; Αφαίρεση διπλώματος! Ξανά? Δικαστήριο, τεράστια πρόστιμα και αφαίρεση διπλώματος δια παντός.Οι σωφρονισθέντες δεν θα φτάσουν ποτέ σε αυτό, οι θρασείς/έχοντες θα έχουν να διαλέξουν μεταξύ προσωποκράτησης και ταξί. Στο εν τω μεταξύ οι δρόμοι μας θα έχουν γίνει εντυπωσιακά ασφαλέστεροι.
Συμφωνώ με την αστυνόμευση ως το πιο αποδοτικό μέτρο για τα χάλια μας. Μια μικρή σημείωση μόνο , το φλας στην προσπέραση είναι υποχρεωτικό, αλλά ΜΟΝΟ ΑΦΟΥ και ΟΤΑΝ έχουμε ελέγξει πρώτα πίσω αν η λωριδα είναι ελεύθερη για να κάνουμε προσπέραση. Γιατί μερικοί βγάζουν φλας και θεωρούν ότι εντάξει έκαναν το καθήκον τους. Το φλας λειτουργεί ως προειδοποίηση ΜΕΤΑ τον επιβεβλημένο έλεγχο.
Με γράψανε τo 2012 για μη χρήση ζώνης στην άδεια Αττική Οδό στην δεξιά λωρίδα (3 λωρίδες κυκλοφορίας) με 70km/h, 350 ευρώ -> 175 με άμεση πληρωμή. https://www.instagram.com/p/BPxEmmRAGfI/?taken-by=dpg7000Η παραπάνω οδήγηση πόσο πρόστιμο πρέπει να φάει που θέτει σε κίνδυνο - θάνατο και τη ζωή άλλων ;
Δεν καταλαβαίνω την ερώτηση. Οι ΚΟΚ ανά την Ευρώπη είναι σαφείς. Τόσο έχει το πρόστιμο για μη χρήση ζώνης. Μου φαίνεται πιο πολύ ήθελες να πεις τον πόνο σου για τα 350-170 ευρώ που πλήρωσες. Έπρεπε να φοράς ζώνη. Σου-ξου-μου δε χωράνε.Όσο για το βίντεο που παραθέτεις, πάλι είναι σαφής ο κώδικας. Αφαίρεση διπλώματος και αυτόφωρο.
Νομίζω δεν αρκούν μόνο τα πρόστιμα και η αστυνόμευση . Η οδική συμπεριφορά των Ελλήνων είναι απλά απαράδεκτη. Ο χειρότερος εαυτός μας βγαίνει την ώρα που κρατάμε το τιμόνι και ο εγωισμός και η έλλειψη σεβασμού και ευθύνης ξεπερνά κάθε όριο. Υπέγραψα κι εγώ (ήμουν η 1081η) αλλά απαιτούνται πολύ πιο δραστικές λύσεις μήπως βελτιωθεί λίγο η κατάσταση. Δεν θα έπρεπε να συμπεριληφθεί ένα μάθημα Κυκλοφοριακής Αγωγής στη σχολική ύλη; πολύ βασικό νομίζω, όπως και άλλες Αγωγές, αλλά ποιός να ασχοληθεί τώρα;
Προσωπικά τάσσομαι υπέρ των απόψεων Ιαβερη!!!Όχι στη μείωση προστίμων αλλά στην αύξηση τους με επιπλέον διοικητικες κυρώσεις!Ο παραβατης του κοκκινου σηματοδοτη και του STOP θα επρεπε να αντιμετωπιζεται ως "δολοφονος" γιατι αυτο ΕΙΝΑΙ!!!Στην οδηγηση δε, υπο την επήρεια αλκοολ η αφαιρεση του διπλωματος για ΠΑΝΤΑ θα ηταν ενα σωστο μετρο!Οσοι υποστηριζουν τις μειωσεις μαλλον δεν εχουν καταλαβει οτι στην Ελλαδα οι θανατοι απο τροχαια ειναι περισσοτεροι απ' οτι αν ειχαμε ΠΟΛΕΜΟ!!!
Στη γειτονιά μου κυκλοφοράει ένα ζευγάρι με μοτοσυκλέτα επί μια δεκαετία σχεδόν, χωρίς ποτέ μα ποτέ να τους έχω δει με κράνος. Ο ένας μάλιστα είναι δημοτικός υπάλληλος(γυμναστής) και τον ξέρουν και οι πέτρες.Ας μην μιλήσω για τους ντελιβεράδες. Και από τη στιγμή που η μη χρήση κράνους είναι παράβαση αυταπόδεικτη, χωρίς ενστάσεις, το τεράστιο ποσοστό των παραβατών αποδεικνύει την πλήρη αναποτελεσματικότητα της Τροχαίας.Ακόμα και στην Αττική οδό υπάρχουν δικυκλιστές χωρίς κράνος. θα έλεγα το πρόστιμο για το κράνος να πάει στα 10 ευρώ, αλλά να γίνονται έλεγχοι πρωί-μεσημέρι- βράδυ.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η έλλειψη αστυνόμευσης εκεί που πρέπει. Βάζω στοίχημα ότι μπορώ, μέσα σε μια μέρα, να παραβιάσω 28 κόκκινα φανάρια, να οδηγήσω 2 ώρες σε ΛΕΑ, να παρκάρω σε ράμπες, να πίνω φραπέ ενώ μιλάω στο τηλέφωνο και να οδηγώ με τα πόδια, ενώ ταυτόχρονα έχω 4 καμένα φώτα στο αυτοκίνητο.Δεν κάνω τίποτα από όλα αυτά, και είμαι, νομίζω, υποδειγματικός. Αλλά, πάρκαρα στην άδεια Κανάρη ένα Σάββατο πρωί για πέντε λεπτά, και μου πήραν τις πινακίδες για 20 ημέρες.
Απλά τα πράγματα: υπάρχουν τα πρόστιμα στην Ουγκάντα και τα πρόστιμα στην Γερμανία. Εμείς δεν ανήκουμε στην 2η κατηγορία. Τα 175 ευρώ είναι πάρα πολλά εκτός αν είσαι κοπρίτης στην ΕΡΤ.
όχι. Εννοώ ότι ο Γερμανός με βασικό μισθό 2.500 χιλιάρικα μπορεί να πληρώνει τα πρόστιμα των 350 ευρώ. Ο Ουγκαντέζος με εισόδημα 10 ευρώ το μήνα μπορεί να πληρώνει πρόστιμο 10 σεντς.
Μου αρέσει που το συνεχίζεις αυτό με την Ουγκάντα, λες και η Ελλάδα είναι Ουγκάντα (μπορεί να γίνουμε στο μέλλον, αλλά προς το παρόν δεν είμαστε).Τα 2.500 του Γερμανού δεν τα εξετάζουμε σε απόλυτες τιμές, αλλά με βάση το κόστος ζωής, την φορολογία, την αποταμίευση.Την πιθανότητα ο Ουγκανέζος των 10 ευρώ να μην έχει αυτοκίνητο την έχεις σκεφτεί;
θα ήθελα να μειωθούν τα πρόστιμα για παραβάσεις που δεν θέτουν σε κίνδυνο την ζωή (π.χ. δακτύλιος, παράνομο παρκάρισμα κτλ) και να παραμείνουν ως έχειν αυτά για σοβαρές παραβάσεις π.χ. παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, αναστροφή, χρήση κινητού τηλεφώνου κτλ.
το αντικοινωνικό παρκάρισμα θέτει σε κίνδυνο τη ζωή του πεζου και αποκλείει τους πιο ευάλωτους συνανθρώπους μας.Πάντως το χρηματικό πρόστιμο δν αρκεί όσο ακριβό και να είναι. Πιο πολύ θα "τσούξει" η αφαίρεση διπλώματος και πινακίδας, ενώ για τις παραβιάσεις του στοπ και του κόκκινου θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως υποψήφιοι δολοφόνοι και στην περίπτωση που γίνουν, εκ προμελέτης
Ψηφισα και εγω, αλλα δυστυχως ειμαστε απλα τραγικοι ως χωρα οποτε δε εχω πολλες ελπιδες... Νομιζω τα ειπε ολα ο Αρης στην αρχη του αρθρου.Ο μονος λογος που θα συμφωνουσα με χαμηλοτερα προστιμα ειναι αν συνοδευονταν με αφαιρεση διπλωματος για χ διαστημα. Να τσουξει εκει που ποναει, να δουμε μετα ποσες μαγκιες θα βλεπουμε στους δρομους...
Και κυρίως αφαίρεση πινακίδων. Οι περισσότεροι από αυτούς που έχουν αντικοινωνική κι επικίνδυνη οδική συμπεριφορά άνετα θα έπαιρναν "τ' αμάξι" και χωρίς δίπλωμα.
Συμφωνώ απόλυτα με το πνεύμα της κίνησης, αλλά έχω μια μικρή ένσταση: τα χρηματικά πρόστιμα δεν έχουν την ίδια αποτρεπτική ισχύ για όλους. Εκατό ευρώ μπορεί για κάποιον να είναι οικονομική καταστροφή στον προϋπολογισμό του μήνα ενώ για κάποιον άλλο να είναι pocket money, οπότε να μην τον αποθαρρύνουν καθόλου στο να κάνει την παράβαση. Αν δεν κάνω λάθος, στη Σκανδιναβία είχαν σχεδιάσει μια τακτική προστίμων που προσαρμόζονταν αναλογικά στην οικονομική κατάσταση του παραβάτη, με βάση ένα συντελεστή βαρύτητας. Μια πιο απλή λύση που νομίζω ότι θα μπορούσε να φέρει αποτέλεσμα στα δικά μας δεδομένα, θα ήταν να μειωθεί η τιμή των προστίμων, αλλά ταυτόχρονα να αυξηθούν σημαντικά οι έλεγχοι και η αυστηρότητα ως προς την εξόφλησή τους. Στην πόλη που ζω κυκλοφορώ καθημερινά με το αυτοκίνητό μου, βλέπω κάθε μέρα καμιά δεκαριά σοβαρές παραβάσεις τουλάχιστον, και δεν έχω δει ΠΟΤΕ έλεγχο! Έχω την εντύπωση ότι η τροχαία περιορίζεται στα απολύτως τυπικά για να έχει το κεφάλι της ήσυχο. Με αυτή τη λογική, τι νόημα έχει να συζητάμε για την αξία των προστίμων όταν αυτά δεν επιβάλλονται (και στην απίθανη περίπτωση που επιβληθούν, την άλλη μέρα θα σβηστούν με ένα τηλέφωνο);
@sonath Στις Σκανδιναβικές χώρες αλλά καιστην Ελβετία το ποσό του προστίμου είναι ανάλογο με τα εισοδήματα του παραβάτη. Το μεγαλύτερο πρόστιμο που έχει επιβληθεί ποτέ ήταν 290 χιλιάδες δολάρια σε έναν Ελβετό εκατομμυριούχο!Προσωπικά πιστεύω ότι αντί ένα πολύ μεγάλο πρόστιμο προτιμότερη είναι η κοινωνική εργασία. Για παράδειγμα: ένα μήνα τραυματιοφορέας στο ΚΑΤ ή τον Ευαγγελισμό τις ημέρες εφημερίας του νοσοκομείου. Ο παραβάτης και προσφέρει απαραίτητο έργο και σωφρονίζεται βλέποντας τις επιπτώσεις των τροχαίων ατυχημάτων.