ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Ο ΣΥΡΙΖΑ προσέφυγε στο ΕΣΡ για τουρκικό σίριαλ

Ο ΣΥΡΙΖΑ προσέφυγε στο ΕΣΡ για τουρκικό σίριαλ Facebook Twitter
48

Επιστολή προς το ΕΣΡ απέστειλε το Φεμινιστικό τμήμα του ΣΥΡΙΖΑ, προκειμένου να διαμαρτυρηθεί για την προβολή και τη διαφήμιση της τουρικής σειράς Fatmagul, που κατά το κόμμα, «προωθεί την κουλτούρα του βιασμού.»

Όπως αναφέρεται στην επιστολή, στο διαφημιστικό σποτ του ΜΕΓΚΑ για τη σειρά, τίθεται το ερώτημα «αν θα ερωτευόταν μια γυναίκα-θύμα τον βιαστή της». Σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ, "το γεγονός αυτό είναι απαράδεκτο, τη στιγμή που τα κρούσματα βίας κατά των γυναικών αυξάνονται και που είναι ακόμη νωπά τα γεγονότα στην Ινδία αλλά και στη χώρα μας, όπως πρόσφατα στην Ξάνθη". Ο ΣΥΡΙΖΑ ζητά από το ΕΣΡ, να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.

 

H επιστολή:

«Προς Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης

Κυρίες-κύριοι,

Απευθυνόμαστε σε εσάς για να εκφράσουμε την ανησυχία και αντίρρησή μας για...

...την προβολή και διαφήμιση τηλεοπτικής σειράς η οποία προωθεί την κουλτούρα του βιασμού. Συγκεκριμένα, με τρόμο παρακολουθήσαμε το διαφημιστικό σποτ σειράς στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA, όπου τίθεται το ερώτημα «αν θα ερωτευόταν μια γυναίκα-θύμα τον βιαστή της»!

Η βία κατά των γυναικών δεν μπορεί παρά να είναι απολύτως καταδικάσιμη. Ο βιασμός είναι κακούργημα. Τα κρούσματα βίας κατά των γυναικών αυξάνονται ειδικά σε εποχές κρίσης  (βλ. σχετικές δημοσιεύσεις από Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων), επομένως είναι απαράδεκτο να προβάλλεται με αυτόν τον τρόπο το απεχθές έγκλημα του βιασμού. Είναι ακόμη νωπά τα γεγονότα στην Ινδία, αλλά και στη χώρα μας, όπως στην Ξάνθη ή άλλα περιστατικά που δημοσιεύονται δυστυχώς τακτικά. Δεδομένης της δύναμης επιβολής στην ανθρώπινη σκέψη και συνείδηση που έχουν τα μέσα ενημέρωσης, κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου για την προβολή με οποιοδήποτε μέσο μιας κουλτούρας που χρησιμοποιεί το γυναικείο σώμα με απαξιωτικό και προσβλητικό (τουλάχιστον)τρόπο.

Οφείλουμε να σας επισημάνουμε ότι σύμφωνα με στοιχεία έρευνας, πολύ μεγάλο τμήμα των εφήβων δικαιολογεί τη μερική χρήση βίας στα πλαίσια μιας σχέσης. Είναι λοιπόν αυτονόητη η ανησυχία μας για την προβολή της βίας εναντίον των γυναικών, ειδικά σε ώρες prime zone.

Επίσης, οφείλουμε να σας υπενθυμίσουμε, ότι σύμφωνα με το άρθρο 2.1 του Συντάγματος «ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας».

Εξαιτίας όλων των παραπάνω παρακαλούμε να λάβετε τα απαραίτητα μέτρα που αρμόζουν για την προστασία της επίτευξης της ισότητας των φύλων, που τουλάχιστον νομικά είναι κατοχυρωμένη στη χώρα μας.

48

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«What Jennifer Did»: Πού βρίσκεται σήμερα η Τζένιφερ Παν- Το ντοκιμεντέρ στο Netflix και η νέα ζωή του πατέρα της

TV & Media / «What Jennifer Did»: Πού βρίσκεται σήμερα η Τζένιφερ Παν- Το ντοκιμαντέρ στο Netflix και η νέα ζωή του πατέρα της

Τον Νοέμβριο του 2010, μια παρέα  ανδρών μπήκε στο σπίτι των Παν στο Μάρκχαμ του Οντάριο. Σκότωσαν τη μητέρα της Τζένιφερ και πυροβόλησαν τον πατέρα της στο κεφάλι και στον ώμο
NEWSROOM
Οι New York Times και οι αξίες της παραδοσιακής δημοσιογραφίας στο επίκεντρο

TV & Media / New York Times - Gate: Εσωτερική έρευνα για τη διαρροή πληροφοριών από ρεπορτάζ για τον πόλεμο στη Γάζα

Η ιστορική εφημερίδα με τους δέκα εκατομμύρια συνδρομητές διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με το ρεπορτάζ που αποκάλυψε σεξουαλική βία της Χαμάς κατά των ομήρων στη Γάζα
NEWSROOM

σχόλια

20 σχόλια
σε αυτους τους ανθρωπους δεν αξιζει να ζουν στη δυση(τους συριζαιους, εννοω, τωρα οι μουσουλμανοι ειναι αλλου παπα ευαγγελιο).. κριμα που δεν υπαρχει πλεον η σοβιετικη ενωση.. αλλα αυτο που δε καταλαβαινω ειναι, τα δεκαδες εργα με βιασμους δεν τους πειραξαν,σοβαρα?? αλλη μια αφελης και πρωτογονη θεωρηση της παλαβης αριστερας για την ανθρωπινη φυση.. τοσο επιφανειακη...
- Κρινοντας από τις αρνητικές ψήφους σε σχόλια μου δημιουργείται η εντύπωση πως πάρα πολλοι αδυνατούν να συλλάβουν τις έννοιες της μυθοπλασίας και της ελευθερίας της έκφρασης.- Αντί να αντιδρούν στην χαμηλή "αξία" των προγραμμάτων ... αντιδρούν για τον "βιασμό".- Τελικά όσο και αν αυτό ενοχλει, κάποια γνωρίσματα αφορούν το λαό μας ως σύνολο. Στην ίδια χώρα που οι "θρησκόληπτοι" δεν επιτρέπουν μια θεατρική παράσταση, οι "προοδευτικοί" διαμαρτύρονται για την προβολή μίας τηλεοπτικής σειράς. Είμαστε πολύ "πίσω" σε τόσα διαφορετικά επίπεδα. Αυτό βέβαια δεν αρέσει, ούτε πρόκειται να το παραδεχτεί κανείς αλλά τελικά είναι άλλο πράγμα το τι πιστεύουμε για τον εαυτό μας και άλλο το τι πραγματικά είμαστε.
Οτι τις περισσότερες φορές οι κακοί των τούρκικων σήριαλ εχουν ελληνικά ονοματαή είναι ντυμένοι με ελληνικές στολές ή αν είναι ομάδες φοράνε γαλάζια, είναι δευτερέυον ζήτημα γιά τα παληκάρια των καναλιώνκαι των κομμάτων......
ρε παιδιά τι να λέμε τώρα. Θέλουν να προβάλλουν το συγκεκριμένο σήριαλ, γιατί σχεδόν ότι μας σερβίρουν το μασάμε. Καλά έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ που επενέβει, αλλά γενικώς πρέπει να γίνει επιτέλους μια "επιχείρηση-σκούπα" σε όλες τις αηδίες που υπάρχουν στην ελληνική τηλεόραση.
Ο κόκκινος κύκλος και η Δέκατη Εντολή σε άλλη χώρα παίχτηκαν??Στην "μεγάλη" επιτυχία του ΜΕγκα τα "Μυστικά της Εδέμ" η πρωταγωνίστρια δεν βιάστηκε από τον έρωτα της ζωής της, και μάλιστα γέννησε και το παιδί του?!Τι υποκρισία είναι αυτή?
Μια ολόκληρη σειρά βασίζεται στον βιασμό μιας γυναίκας και το να ψάχνουμε κοινωνικό μήνυμα είναι ηλίθιο. Τηλεθέαση θέλουν αλλιώς θα κάνανε ντοκυμαντέρ και έρευνα. Το να παρακολουθείς κάθε μέρα το πως μια γυναίκα αντιμετωπίζει τους βιαστές της ή την πράξη καθαυτή το μετατρέπει σε ένα αισχρό reality που αδρανοποιεί την οποιαδήποτε αντίδραση θα είχε κάποιος. Η κατάληξη αυτού είναι η ασυνείδητη αποδοχή της πράξης από τον τηλεθεατή καθώς σκοπός της τηλεόρασης είναι η πολτοποίηση του μυαλού και συνεπώς των αντανακλαστικών μας.Αν θέλετε κοινωνικά μηνύματα διαβάστε κάνα βιβλίο επιτέλους.Υ.Γ: Κλείστε το το ρημάδι το χαζοκούτι!
Fxbi, αν το καλοσκεφτείς, αν η μέση Ελληνίδα προσλάβει με αυτόν τον τρόπο τη σειρά, δεν την εμποδίζει τίποτα να κάνει το ίδιο και με ένα έργο που καθιέρωσε τον Μπράντο ως σύμβολο του σεξ. Η πολυπλοκότητα του έργου είναι "κενό γράμμα" για όποιον δεν έχει (αυτό που εμείς υποκειμενικά θα ορίσουμε ως) ακονισμένη ματιά.Πρόσφατα γυρίστηκε ένα ριμέικ του "Straw Dogs" του Πέκινπα και με αφορμή αυτό, ξανάνοιξε η κουβέντα και για το πρωτότυπο. Στην ταινία, η πρωταγωνίστρια, θυμωμένη που την αντικεινοποιεί σεξουαλικά μία παρέα μάτσο αρσενικών του Αμερικανικού Νότου (στην οποία ανήκει και ο πρώην της), στέκεται στο παράθυρο του σπιτιού της, βγάζει τη μπλούζα της και τους δείχνει το στήθος της. Αργότερα βιάζεται από τον πρώην της και ένα άλλο μέλος της παρέας. Αν επισκεφτείς το board του imdb για το ριμέικ, θα διαπιστώσεις ότι ο περισσσότερος κόσμος μένει στο ότι φταίει για τον βιασμό η κοπέλα επειδή (λένε) τους προκάλεσε. Συνυπολόγισε και το ότι κατά γενική ομολογία το ριμέικ παρουσίαζει τα γεγονότα πολύ πιο ξεκάθαρα και με πολύ λιγότερες γκρίζες ζώνες από το πρωτότυπο. Αφήνει πολύ μικρότερα περιθώρια στην ερμηνεία ότι μπορεί κατά βάθος να μην την πείραξε ο βιασμός από τον πρώην της και άρα να μην ήταν βιασμός.Το πρωτότυπο θεωρείται από πολλούς σινεφίλ αριστουργηματικό λόγω της πολυπλοκότητάς του, αλλά ο Πέκινπα ακριβώς λόγω αυτής της πολυπλοκότητας του έργου κατηγορήθηκε από άλλους τόσους για μισογυνισμό. Εγώ θεωρώ ότι ο Πέκινπα, μεταξύ άλλων, ήθελε να μας φέρει αντιμέτωπους με τις δικές μας αντιλήψεις, να δείξει στους θεατές πόσο έτοιμοι είναι να δικαιολογήσουν τον βιασμό αφαιρώντας από τη γυναίκα το δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει με το σώμα της. Στην τελική, δεν έχει σημασία τι ήθελε να πει ο Ουίλιαμς, ο Πέκινπα ή ο Λιούρι (ο σκηνοθέτης του ριμέικ). Σημασία έχει τι έχει να πει το κοινό, και η πλειονότητα του κοινού στην καλύτερη των περιπτώσεων είπε "κακώς τη βίασαν αλλά κι αυτή τους προκάλεσε" και στη χειρότερη "τα'θελε". Ακόμα και το πολύπλοκο έργο θα ερμηνευθεί από τον καθένα με βάση τις δικές του προσλαμβάνουσες, και αν οι προσλαμβάνουσες είναι ελλειματικές ή προβληματικές, το ίδιο θα είναι και η ερμηνεία. Ακόμα και αν μπορούσαμε να ορίσουμε την πολυπλοκότητα αντικειμενικά, δεν νομίζω ότι θα μας έσωζε η προβολή πιο πολύπλοκων έργων, γιατί το ζητούμενο με την πολυπλοκότητα είναι να προσληφθεί ως τέτοια. Κι αυτό εξαρτάται από το ποιος ακούει/βλέπει, όχι από το ποιος μιλάει/δείχνει. Με βάση αυτό το παράδειγμα, μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι η πολυπλοκότητα ενός έργου μπορεί κάλλιστα να αποδειχθεί και επικίνδυνη αν δεν σκέφτεται πολύπλοκα το κοινό. Αυτό που εσύ βλέπεις ως κριτική στην αρσενική υπεροχή και μη ρομαντικοποίηση της σχέσης, κάποιος άλλος θα το δει ως "ο βιασμός μπορεί κάποιες φορές να΄ναι και σέξυ". Μόνο η συζήτηση μπορεί να τον κάνει να το δει αλλιώς. Το έργο από μόνο του όχι μόνο δεν μπορεί να τον ωφελήσει, αλλά μπορεί και να ενισχύσει την ήδη προβληματική αντίληψη.Το αστείο είναι ότι το τούρκικο (που εγώ και εσύ θα το δούμε ως απλοϊκό), μπορεί τελικά να είναι πιο "αποτελεσματικό" από ένα πολύπλοκο αριστούργημα ακριβώς επειδή ποντάρει πολύ περισσότερο στο συναίσθημα του θεατή απ'ό,τι στη σκέψη. Έκατσα να δω, και όλο το (σε διαβεβαιω, καθόλου διφορούμενο) ζητούμενο του έργου είναι να συνταχθεί το κοινό με την αδικημένη Φατμαγκιούλ που όχι μόνο έζησε έναν εφιάλτη, όχι μόνο απορρίπτεται ως "χαλασμένη" από τον περίγυρο και της καταστρέφεται η ζωή, αλλά και ραδιουργούν σε βάρος της οι συγγενείς και οι βιαστές της και με ψυχολογικούς εκβιασμούς της επιβάλλουν να παντρευτεί τον ένα βιαστή! (Άσε που κανένα έργο δεν μπορεί να εξεταστεί έξω από τα συμφραζόμενα εντός των οποίων καταναλώνεται, και άρα μπορούμε βάσιμα να υποθέσουμε ότι πολλοί Έλληνες θα σκεφτούν "κοίτα τι κάνουν στο κορίτσι οι βάρβαροι οι Τούρκοι".) Νομίζω ότι γενικά έχει δίκιο η domenica. To κλου είναι η συζήτηση για το έργο, καλό ή κακό. Χωρίς συζήτηση, τίποτα δεν εμποδίζει το καλλιτεχνικά "καλό" να γίνει "κακό" (επικίνδυνο), και με τη συζήτηση, το "κακό" μπορεί να γίνει "καλό" (όχι καλλιτεχνικά/ποιοτικά, αλλά με την έννοια της διάδοσης θετικού μηνύματος).
Συμφωνώ στο ότι η κρίση βασίζεται και στα πιστεύω του ανθρώπου, στις εμπειρίες και στην γενικότερη εκπαίδευση.Φυσικά και η συζήτηση είναι μεγάλος παράγοντας. Ξαναλέω ό,τι ποιοτικό δεν σημαίνει και ωραίο.Από εκεί και πέρα όμως πρέπει να παραδεχτούμε πως είναι αμφίδρομη η σχέση κοινού- δημιουργού και ότι η τηλεόραση αναλώνεται στο να προβάλλει μόνο τέτοιες σειρές και το ότι σιγά σιγά της εντάσσουμε στην καθημερινότητα μας όπως κάναμε και με τα μεξικάνικα δείχνει το πόσο εύκολα ένα μεγάλο μέρος προτιμά να αναμασάει την τροφή του από το να διαλέγει άλλη.Δεν είναι τυχαίο πως όταν βάζουνε μια καλή ταινία ο κόσμος την περιμένει πως και πως γιατί το τούρκικο δεν θα το δει ούτε ο σύζυγος, ούτε ο πατέρας, ούτε οι έφηβοι/ες, ούτε και οι φοιτητές στην πλειοψηφία τους. Κατά την άποψη μου λοιπόν αντί να προσπαθούμε να βρούμε νόημα στο μέτριο προς κακό, καλό θα ήταν να επιμείνουμε στο καλύτερο ως τηλεοπτικό κοινό γιατί αν είναι "δικτατορικό" το να απαγορεύουμε σειρές άλλο τόσο "δικτατορικό" είναι να τις επιβάλλουμε στους υπόλοιπους θεατές μέσω της υψηλής τηλεθέασης που προκύπτει λόγω συγκεκριμένης κατηγορίας ανθρώπων. Αν πέσει η τηλεθέαση το προιόν δεν θα πουλάει και θα αποσυρθεί, οπότε στο χέρι τους είναι. Είναι μεγάλη κουβέντα αυτό το θέμα γιατί έχει πολλά υποερωτήματα. Thanx για το σχόλιο!
Αυτό το άγχος του σύριζα να γίνει βασιλικότερος του βασιλέως. Τους είπαν ότι η αμερικάνικη αριστερά που έχουν και ως πρότυπο, προσκυνά την πολιτική ορθότητα και έχουν βαλθεί να αποδείξουν ότι είναι καλύτεροι. Ποιά ακριβώς είναι η κουλτούρα του βιασμού? Ο βιαστής είναι εγκληματίας. Τον πιάνεις, τον βάζεις φυλακή, πετάς το κλειδί και τέλος!Δεν έχει κουλτούρα το έγκλημα. Προσδίδοντας κουλτούρα στο εγκλημα μπορεί να δικαιολογηθεί ή να ωραιοποιηθεί. Αν δω στην τηλεόράση, στον κινηματογράφο, διαβάσω κλπ κλπ για βιασμούς θα γίνω βιαστής? Τη δεκαετία του 80 θυμάμαι μια βιντεοταινία που ο Μιχαλόπουλος, νομίζω αυτός ήταν, και η παρέα του βιάζουν την Παναγοπούλου και μετά αυτοί οι δύο γίνονται ζευγάρι. Ναι, ωραιά τι? Γίναμε βιαστές όσοι την είδαμε ας πούμε ή είδαμε τον βιασμό καλοπροαίρετα? Δεν κοιτάνε εκεί στο σύριζα να σοβαρευτούν γιατί συνεχώς αποδεικνύουν περίτρανα πόσο ασόβαροι είναι. Νισάφι με την πολιτική ορθότητα, δεν είναι για χόρταση!
Μιά χαρά τα λένε..σε λίγο θα δείχνουν και παιδεραστές και θα πρέπει να το βουλώνουμε!Σεβασμός στα θύματα των βιασμών!Ο φορέας αυτός έχει λόγο ύπαρξης σε πολυ ανεπτυγμένα κράτη εδώ δεν έχει?
Άσχετο - σχετικό, υπάρχει και το γνωστό Σύνδρομο της Στοκχόλμης, όπου το θύμα απαγωγής μπορεί να αναπτύξει συναισθήματα για τον απαγωγέα του. Θα θεωρούνταν άραγε και αυτό κατακριτέο αν γινόταν σήριαλ?
Μπράβο στο Σύριζα για την μάχη που δίνει για μια άλλη κοινωνία. Να ζητήσει επίσης την απαγόρευση του Dogville, του "Μη Αναστρέψιμος" με την Μπελούτσι, του "Κίτρινου πράκτωρα του Χονγκ Κονγκ" όπου ο Μπρους Λη εκδικείται την ατίμωση της αδελφής του, και επιτέλους τον Μπομπ την Σφουγγαράκι.
οι βιασμοί/φόνοι που βλέπετε χρόνια τώρα σε αμερικανικές ταινίες δεν σας πείραξαν ;Τι παπαροεξυπνακισμοί ειν' αυτοί ; Η σειρά προβάλλει τον αποτροπιασμό για το έγκλημα του βιασμού και ευαισθητοποιεί μέσα απο τη σκληρότητά της. Ας το δουν πρώτα και μετά ασ μιλήσουν κάποιοι σχολιαστές . Για το ΣΥΡΙΖΑ άσε , δε λέω τίποτα , ο Αλλάχ να μας φυλάει ...
Πολύ καλά έκαναν. Καμία σχέση με λογοκρισία. Δεν ζήτησαν να μην προβληθεί η σειρά που έχει αυτό το αηδιαστικό κατά τη γνώμη μου θέμα. Είπαν ότι το τρέιλερ είναι βίαιο και προβάλλει υπερβολικά πολλές σκηνές βιασμού. Πού είναι το παράλογο; Είναι απαράδεκτο το τρέιλερ. Ως γυναίκα, τρομάζω. Είναι της αντιμετώπισης "έλα μωρέ, είδες που της άρεσε στο τέλος; μέχρι που τον ερωτεύτηκε!" Ε, ΟΧΙ!
η πατριαρχία και ο σεξισμος της κοινωνίας μας δεν θα χαθούν αν οι βιαστές χάσουν το δικαίωμα της υπεράσπισης τους. Η πατριαρχία και ο σεξισμός θα χαθουν οταν τα κοινωνικά στερεοτυπα του ματσο αντρα και της γυναίκας δούλας και υποταγμένης κυράς παψουν να νομιμοποιούνται. Δυστυχώς μια σαπουνόπερα (με οτι αυτο συνεπάγεται για την ποιότητα της) που θα προβάλεται prime time ή πριν το δελτιο ειδήσεων και επομένως θα έχει μαζική απεύθυνση νομιμοποιεί μια τέτοια κουλτούρα πατριαρχική και σεξιστική ειδικα οταν προέρχεται απο μια χώρα αναχρονιστική και συντηρητική όπως η τουρκία. Επίσης αν ρίξουμε μια ματια στο site του τμήματος γυναικών της ΧΑ θα δούμε μια πολύ χειρότερη νομιμοποίηση της πατριαρχίας και του σεξισμου και με πολύ μεγαλύτερη επιδραστικότητα μιας και για την ώρα έχει δυστυχώς μεγάλη απεύθυνση στην κοινωνία. Δεν υπερασπίζομαι μια ατομική επαγγελματικη επιλογή της Κωνσταντοπούλου και πιστεύω οτι και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι υπέυθυνος για τις ατομικές επαγγελματικές επιλογές των μελών του εκτος και αν χρησιμοποιούν την πολιτική τους ιδιοτητα για να κερδίσουν οφελος, δεν θα μπορούσα να υπερασπισθώ εναν τέτοιον ανθρωπο, αλλωστε δεν έχω επιλέξει το επάγγελμα του δικηγόρου ακριβώς γιατι απο τη φύση του το επαγγελμα αυτό εχει να κάνει με δολοφόνους βιαστές και μαφιόζους ειδικά αν είναι ποινικολόγος. Φανταζομαι οτι δεν είναι κανένας ποινικολόγος δεν γουστάρει τους δολοφόνους που υπερασπίζεται.... Σε τελική ανάλυση μπορέι να ξεκινήσει και μια κουβέντα για το τι είδους πολιτιστικά προιόντα θέλυμε να παράγουμε και να εισάγουμε. Νόμίζω οτι η τουρκική σαπουνόπερα δεν είναι ενα απο αυτά
Τι διαφοροποιεί τη συμπεριφορά της Κωνσταντοπούλου από το "το νόμιμο είναι και ηθικό"; Δε τη κατηγορώ γιατί υπερασπίζεται βιαστές, αλλά γιατί διστρεβλώνει το σύστημα - απουσιάζει από τη δίκη ως δήθεν άρρωστη για να πετύχει την αθώωση του πελάτη της όχι μέσω της δίκης αλλά της παραγραφής του αδικήματος.Όταν πρεσβεύεις μια -αριστερή, ιδεαλιστική- ηθική πρέπει να το υποστηρίζεις με τις πράξεις σου. Στα λόγια όλοι καλοί είμαστε. Αν επιλέγεις να παρατυπήσεις για να προωθήσεις τη καρίερα σου δε διαφέρεις πολύ από το δήμαρχο που παίρνει τις μίζες. Όσο για το θέμα της σειράς, είναι παράλλογο να ζητά τη λογοκρισία αριστερό κόμμα. Να ζητούσε τη προβολή του πιο αργά, με σήμα μόνο για ενήλικες να το καταλάβω. Το να ζητάς την απαγόρευση ακόμη και του τελευταίου σκουπιδιού είναι επικίνδυνο, ιδιαίτερα τώρα που η μόνη λύση απέναντι στη Χ.Α. είναι μια πιο ανοικτή και ελεύθερη κοινωνία, όχι περισσότερες απαγορεύσεις και φιμώσεις.