Τουλάχιστον 35 νεκροί και 40 τραυματίες στην Κωνσταντινούπολη από τρομοκρατικό χτύπημα σε κλαμπ

Τουλάχιστον 35 νεκροί και 40 τραυματίες στην Κωνσταντινούπολη από τρομοκρατικό χτύπημα σε κλαμπ Facebook Twitter
2

Τουλάχιστον 35 άνθρωποι δολοφονήθηκαν και άλλοι 40 τραυματίστηκαν όταν ένας ένοπλος άνοιξε πυρ σε ανθρώπους που γιόρταζαν την έλευση του νέου έτους σε ένα νυχτερινό κέντρο της Κωνσταντινούπολης σήμερα, δήλωσε πριν από λίγο ο κυβερνήτης της Κωνσταντινούπολης Βασίπ Σαχίν στους δημοσιογράφους.


Ο ένοπλος πυροβόλησε έναν αστυνομικό και έναν πολίτη πριν μπει στη ντισκοτέκ, στη συνοικία Ορτακιόι της Κωνσταντινούπολης, και ανοίξει πυρ αδιακρίτως, είπε ο Σαχίν, κάνοντας λόγο περί μιας τρομοκρατικής επίθεσης.
Σύμφωνα με τον Σαχίν, την επίθεση διέπραξε μόνο ένας ένοπλος.


Νωρίτερα τουρκικά τηλεοπτικά δίκτυα είχαν κάνει λόγο για δύο δράστες και μετέδιδαν πως ο ένας παρέμενε στο εσωτερικό του χώρου και ότι η αστυνομία προετοιμαζόταν να διεξαγάγει μια επιχείρηση για την εξουδετέρωσή του--κάτι όμως που δεν έχει επιβεβαιωθεί από τις αρχές. Το NTV ανασκεύασε αργότερα μεταδίδοντας πως ο δράστης ήταν μόνο ένας.


Μέσα στη ντισκοτέκ Reina την ώρα της επίθεσης βρίσκονταν 500 ως 700 άνθρωποι, μεταδίδουν τουρκικά τηλεοπτικά δίκτυα. Κάποιοι από αυτούς πήδησαν στον Βόσπορο για να σωθούν από τα πυρά του ενόπλου, συμπληρώνουν.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο NYC Pride, ζητούν να αποκλειστούν νοσοκομεία που σταμάτησαν τη φροντίδα σε τρανς ανηλίκους

Διεθνή / Στο NYC Pride, ζητούν να αποκλειστούν νοσοκομεία που σταμάτησαν τη φροντίδα σε τρανς ανηλίκους

Τρανς ακτιβιστές και τιμώμενα πρόσωπα του NYC Pride ζητούν από τη διοργάνωση να μην επιτρέψει τη συμμετοχή νοσοκομείων που διέκοψαν ή περιόρισαν την ιατρική φροντίδα για τρανς ανηλίκους.
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια
Το βιολί βιολάκι... Θάνατοι, τρομοκρατία, αβεβαιότητα, ενώ στα εγχώρια η τηλεόραση φρόντισε να μας προετοιμάσει για αυξήσεις σε όλα τα είδη. Μία ακόμα μορφή τρομοκρατίας.Ζούμε στην εποχή όπου κάθε νέο έτος είναι απλά ακόμα μία νέα πόρτα στα ατελείωτα διαμερίσματα της κόλασης (για αυτούς που έχουν την ατυχία να την ζουν).Γιατί όπως πολύ σωστά λέει και το τραγούδι: "εδώ είναι ο παράδεισος, και η κόλαση εδώ"...