Ο Μπέκαμ και πάλι με τα εσώρουχα

Ο Μπέκαμ και πάλι με τα εσώρουχα Facebook Twitter
4

Νέες προσθήκες στην επιτυχημένη σειρά εσωρούχων του Ντέιβιντ Μπέκαμ για την H&M, νέα καμπάνια και... νέο ξεγύμνωμα. Ο διάσημος ποδοσφαιριστής έμεινε ξανά με τα εσώρουχα και βρέθηκε να τρέχει στους δρόμους του Μπέβερλι Χιλς για τις ανάγκες διαφημιστικού σε σκηνοθεσία Γκάι Ρίτσι.

Ο Μπέκαμ και πάλι με τα εσώρουχα Facebook Twitter
Ο Μπέκαμ και πάλι με τα εσώρουχα Facebook Twitter

Το σποτ είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στις 6 Φεβρουαρίου. Ως τότε μπορεί κανείς να δει backstage εικόνες που κυκλοφόρησαν ή να θυμηθεί τις φωτογραφίες από την περσινή σειρά εσωρούχων του Μπέκαμ.

Ο Μπέκαμ και πάλι με τα εσώρουχα Facebook Twitter
Ο Μπέκαμ και πάλι με τα εσώρουχα Facebook Twitter
Ο Μπέκαμ και πάλι με τα εσώρουχα Facebook Twitter
Ο Μπέκαμ και πάλι με τα εσώρουχα Facebook Twitter
Ο Μπέκαμ και πάλι με τα εσώρουχα Facebook Twitter
Ο Μπέκαμ και πάλι με τα εσώρουχα Facebook Twitter
Ο Μπέκαμ και πάλι με τα εσώρουχα Facebook Twitter
Ο Μπέκαμ και πάλι με τα εσώρουχα Facebook Twitter
Ο Μπέκαμ και πάλι με τα εσώρουχα Facebook Twitter
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Δ. Πολιτάκης / Όχι άλλο κάρβουνο: Αφήστε το αναρχικό άστρο να λάμπει στην πλατεία Εξαρχείων και καλές γιορτές

Μπορεί να έχει άμεση ανάγκη κάποιου είδους ανάπλασης η Πλατεία Εξαρχείων, το τελευταίο που χρειάζεται όμως είναι ένα μίζερο χριστουγεννιάτικο δέντρο με το ζόρι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Β. Βαμβακάς / Δεκαετία του 2010: Δέκα χρόνια που στην Ελλάδα ισοδυναμούν με αιώνες

Οποιοσδήποτε απολογισμός της είναι καταδικασμένος στη μερικότητα, αφού έχουν συμβεί άπειρα γεγονότα που στιγμάτισαν τις ζωές όλων μας ‒ δύσκολο να μπουν σε μια αντικειμενική σειρά.
ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΜΒΑΚΑ

σχόλια

4 σχόλια
το ότι σε όλες τις φωτό με σλιπάκι, ο όγκος, η ακριβής θέση του μορίου και της γύρω περιοχής παραμένουν ανησυχητικά ίδιες και στάσιμες μου δημιουργεί μια απορία...και μια σκέψη θα σου λεγα...