Η Νike παρουσίασε το νέο, κολοσσιαίο αρχηγείο της

Η Νike παρουσίασε το νέο, κολοσσιαίο αρχηγείο της Facebook Twitter
1

Η Nike παρουσίασε τα νέα σχέδια του αρχηγείου της στο Beaverton του Όρεγκον αποκαλύπτοντας μια τεχνολογικά άρτια και εντυπωσιακή σε μέγεθος και αρχιτεκτονική καινοτομία επέκταση, που θα έχει ολοκληρωθεί το 2018.

Στο Nike World Headquarters θα στεγάζεται όλη τη φιλοσοφία της εταιρείας και θα αναπτύσσονται οι τεχνολογίες και τα προϊόντα για τους κορυφαίους αθλητές του κόσμου, αλλά και όλα τα μεγάλα πρότζεκτς που έχουν δρομολογηθεί για τα επόμενα χρόνια.

Η επέκταση προσθέτει περίπου 3,2 εκατομμύρια τετραγωνικά πόδια γραφείων, μικτής χρήσης χώρων και χώρων στάθμευσης στην μικρή αυτή πόλη της Νike.  Αυτή η φάση είναι απλώς το τελευταίο κεφάλαιο στην ανάπτυξη τoυ camp η οποία ξεκίνησε το 1990, σε οικόπεδο που αγοράστηκε το 1984.


Οι νέες δομές ολοκληρώνουν το αρχικό σχέδιο και θα συνδέσουν προ υπάρχουσες περιοχές μέσω ανοικτών χώρων πρασίνου, μονοπατιών γηπέδων και φουτουριστικών κτιρίων. Η αρχιτεκτονική εμπνέεται από την ανθρώπινη κίνηση, την ταχύτητα, αλλά και τη δύναμη και την ενέργεια του ανταγωνισμού. Η δομή και η ανάπτυξη όλου του πρότζεκτ αποτίει φόρο τιμής στην αρχαία Ελληνίδα θεά Νίκη, η οποία έχει εμπνεύσει το όνομα της εταιρίας.

"Θέλουμε να αναπτυσσόμαστε με άξονα το πώς θα μπορούμε να είμαστε έμπνευση για τις ομάδες μας και με τον περιβάλλοντα σχεδιασμό να προωθούμε τη χημεία και τη συνεργασία. Η επέκταση του World Headquarters αντανακλά με τον καλύτερο τρόπο την κουλτούρα της Nike-. ένα μέρος που θα γίνει εμμονή για τους αθλητές και θα  εφεύρει μελλοντικά προϊόντα και εμπειρίες για τους καταναλωτές μας παντού στον κόσμο" αναφέρει ο Mark Parker, CEO της Νike στην Αμερική.

Η Νike παρουσίασε το νέο, κολοσσιαίο αρχηγείο της Facebook Twitter
Η Νike παρουσίασε το νέο, κολοσσιαίο αρχηγείο της Facebook Twitter
Η Νike παρουσίασε το νέο, κολοσσιαίο αρχηγείο της Facebook Twitter
Η Νike παρουσίασε το νέο, κολοσσιαίο αρχηγείο της Facebook Twitter
Η Νike παρουσίασε το νέο, κολοσσιαίο αρχηγείο της Facebook Twitter
Design
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

1 σχόλια