Λίστα - Οι χειρότεροι οδηγοί της Ευρώπης και η θέση της Ελλάδας

Λίστα - Οι χειρότεροι οδηγοί της Ευρώπης και η θέση της Ελλάδας Facebook Twitter
6

 

Λίστα - Οι χειρότεροι οδηγοί της Ευρώπης και η θέση της Ελλάδας Facebook Twitter

Τα δεδομένα που συλλέγονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή δείχνουν σε ποιες χώρες θα θέλατε να αποφύγετε τους οδηγούς και ποιες είναι τελικά ασφαλείς για να οδηγήσετε.

Η λίστα παρουσιάζεται στην Washington Post και τα στοιχεία φέρνουν μεταξύ των πρώτων 10 θέσεων και την Ελλάδα (7η).

Ο κίνδυνος που σχετίζεται με την οδήγηση είναι χαμηλότερος στη Μάλτα, όπου 26 από 1 εκατομμύριο κατοίκους έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα κατά το 2015 ενώ στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, ο αριθμός είναι τριπλάσιος. Σε γενικές γραμμές, η συντριπτική πλειοψηφία των χωρών, όπου η οδήγηση είναι πιο επικίνδυνη, βρίσκονται στην ανατολική ή νοτιοανατολική Ευρώπη. Ωστόσο, ορισμένα έθνη της Δυτικής Ευρώπης, όπως το Βέλγιο, η Πορτογαλία και η Αυστρία, είναι επίσης ψηλά στη κατάταξη με τους χειρότερους οδηγούς.

Τα στοιχεία περιλαμβάνουν θανάτους μεταξύ των οδηγών, ατυχήματα με ποδηλάτες και πεζούς. Η Ε.Ε επεσήμανε επίσης ότι περίπου τα τρία τέταρτα των θυμάτων είναι άνδρες - ένα μοτίβο που παρατηρήθηκε σε όλα τα κράτη μέλη.

Αλλά γιατί είναι είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές μεταξύ των χωρών της ΕΕ; Τα όρια ταχύτητας φαίνεται να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στα δεδομένα. Η Γερμανία, στην οποία δεν υπάρχει γενικό όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους, είναι μια από τις ασφαλέστερες χώρες της Ευρώπης για τους οδηγούς. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι οι υποδομές και οι επενδύσεις που γίνονται για την ασφάλεια στο οδικό δίκτυο, με πολλές χώρες της Ανατολικής Ευρώπης να έχουν μείνει πίσω στον τομέα αυτό. Τέλος, ρόλο στην εικόνα όπως σχηματίζεται, παίζει και το πόσο εύκολα μπορεί κανείς να πάρει δίπλωμα οδήγησης, καθώς μερικές χώρες είναι πολύ αυστηρές με τις δοκιμασίες οδικής ασφαλείας και άλλες είναι πολύ πιο χαλαρές με τους νόμους.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

3 σχόλια
Όποιος δεν έχει ταξιδέψει Ρουμανία δεν μπορεί να αντιληφθεί τι συμβαίνει.Είχα πάει το 2011 σε κάτι φίλους που σπούδαζαν εκεί.Μιλάμε για παράνοια.Σε κάθε φανάρι που άναβε πράσινο ανθρωπάκι για το πεζό έπρεπε να περιμένεις 30sec να περάσεις καθώς παραβίαζαν το κόκκινο για πλάκα.Είχα μπει σε λεωφορείο τύπου εθέλ και κάποιος φορτηγάκι χτύπησε το καθρέφτη του λεωφορείου και ο οδηγός άρχισε να κυνηγάει το φορτηγατζή και να κάνει μανούβρες μέσα στην πόλη για να πάρει τα στοιχεία του.Τώρα για τα δικά μας θα σας πω μια γνωστή ιστορία.Πριν κάποια χρόνια είχε έρθει στην Ελλάδα ο Αυστραλός οδηγός F1 M.Webber για μια τελετή που θα γινόταν στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου και θα οδηγούσε το μονοθέσιο της RedBull πάνω στη Γέφυρα.Πήγαν τον άνθρωπο οδικώς απο την Αθήνα στην Πάτρα.Ο Webber ΑΠΑΙΤΗΣΕ στο γυρισμό για Αθήνα ελικόπτερο και αρνούνταν να ξανακάνει την διαδρομή οδικώς λέγοντας πως είναι επικίνδυνο.
Είπαμε, ο Έλληνας θεωρεί το αυτοκίνητο προέκταση του 'μορίου' του... Γι'αυτό κάνει και πολλές μ@&@%ιες στον δρόμο.Οι δε Ελληνίδες θεωρούν το αυτοκίνητο προέκταση του κομμωτηρίου. Μπορείς να δεις κάποια να πηγαίνει με 40km την ώρα, και από πίσω να έχει δημιουργηθεί μία ουρά εκατοντάδων μέτρων επειδή η κυρία θα κουτσομπολεύει από το κινητό ή θα βάφεται εν κινήσει...
Το να μετράς τους θανάτους από τροχαία αποτελεί την "μισή αλήθεια". Στην πραγματικότητα, πολύ λιγότερο από την μισή.Οι βόρειες χώρες έχουν μεγάλες περιόδους με πάγο/χιόνι στους δρόμους. Στις υπόλοιπες μέρες κυριαρχεί η σκοτεινιά και η βροχή. Το μέγεθος της ηλιθιότητας και της ανικανότητας των ελλήνων οδηγών δεν αντικατοπτίζεται μόνο στο ότι σκοτώθηκαν 48 φιναλανδοί έναντι 74 ελλήνων. Αντικατοπτρίζεται πολύ περισότερο στο ότι οι 48 φιναλανδοί σκοτώθηκαν νύχτα με βαρύ χιονιά, ενώ οι 74 έλληνες σκοτώθηκαν στο ίσιωμα στην λιακάδα.Να προσθέσουμε εδώ ότι α) οι βορειοευρωπαίοι έχουν πολύ περισσότερη πυκνότητα αυτοκινήτων, άρα στατιστικά μεγαλύτερες πιθανότητες ατυχήματοςβ) οι βορειοευρωπαίοι κινούνται με αδιανόητα ψηλές ταχύτητες για τους ελληνάρες μας. Οι ελληνάρες νομίζουν ότι "τρέχουν" επειδή κάνουν ταρζανιές στα φανάρια και τα μηχανάκια καβαλάνε τα πεζοδρόμια.Στην πραγματικότητα, η μέση ταχύτητα σε οποιαδήποτε βορειοευρωπαϊκή πόλη είναι υπερδιπλάσια από αυτήν στην Αθήνα / Θεσσαλονίκηγ) οι βορειοευρωπαίοι διανύουν πολλαπλάσια χλμ/χρόνο επειδή το αυτοκίνητο το έχουν γιά να μετακινούνται πραγματικά. Όχι γιά να πηγαίνουν μέχρι το περίπτερο γιά τσιγάρα.Αν στο ήδη ψηλό νούμερο προσθέσουμε και τους 4 παράγοντες (κακοκαιρία, πυκνότητα οχημάτων, ταχύτητες, χλμ ανά χρόνο) τότε η απόσταση μας από τους υπόλοιπους αυξάνεται εκθετικά.Οι έλληνες οδηγοί κερδίζουν επάξια το Βραβείο Δαρβίνου. Δυστυχώς παίρνουν και πολλούς αθώους στον λαιμό τους, που δεν τους φταίξαμε σε τίποτα.Αν κάποιος παρηγοριέται από το γεγονός ότι οι βούλγαροι και οι ρουμάνοι είναι χειρότεροι από εμάς, περαστικά του.
Δε θα διαφωνησω στο ποιον μιας ισχυρης μειοψηφιας των Ελληνων οδηγων. Αυτο φαινεται καθε μερα αλλωστε στα τριπλοπαρκαρισμενα αμαξια, τις θανατηφορες προσπερασεις και το χωσιμο στα φαναρια. Αλλα επιτελους, πρεπει μια αλλη ισχυρη μειοψηφια να καταλαβει κατι: αποτελει χαρακτηριατικοτατη συμπεριφορα Ελληναρα να απαξιωνει πληρως το συνολο (η εστω, τη "συντριπτικη πλειοψηφια") των συνανθρωπων του, με λογους γεματους συγκαλυμενο μισος, απαξιωση και χωρις ορους λατρεια για τους βορειοευρωπαιους. Ο κλασσικος Ελληναρας αυτο ακριβως κανει: βριζει και κοροιδευει το συνολο των συνανθρωπων του, ενω ο ιδιος φυσικα δεν ανηκει ποτε σε αυτη την ομαδα, οχι, ειναι βορειος στην ψυχη. Οταν ο κλασσικοτατος εδω και δεκαετιες (απο την εποχη του Ανδρεα, η απαξιωση δεν ηρθε με την κριση) αυτος ελληναρας καταλαβει πως ειναι με τα μπουνια μερος του προβληματος στην Ελλαδα (η απαξιωση παει χερι χερι με την αρπαχτη και την κομπινα ως οι μεγαλυτερες πληγες της χωρας), ισως εχουμε κανει ακομα ενα βημα μπροστα. ΥΓ. Οι βορειοι οντως εχουν την οργανωση και την αποτελεσματικοτητα πολυ βαθυτερα ριζωμενη στην κουλτουρα τους. Ομως οι Ελληναρες συνηθως ξεχνουν να αναφερουν τα πολυαριθμα μειονεκτηματα τους σε αλλους τομεις: με εμπειρια απο την Αυστρια, της οποιας γνωριζω προσωπικα αρκετους κατοικους, γνωριζω πως οι βορειοι εχουν κομματια για τα οποια θα επρεπε να ντρεπονται εξισου, αν οχι περισσοτερο, .ε εμας.
Η μόνιμη δικαιολογία στην Ελλαδα ώστε να αποφεύγουμε κάθε βελτίωση. Ισχυρή μειοψηφία; Αλλάξτε και δε θα απαξιώνουμε πλέον την πατρίδα! Την οποία φυσικά κατεστρεψε ο Παπανδρέου....πριν κατοικούνταν από Ελβετούς...
Χμμμμμ, διακρίνω μιά υπερευαισθησία εδώ. Κανονικά δεν θα απαντούσα αλλά με θίγεις προσωπικά όταν υπονοείς ότι εγώ βρίζω συνολικά την Ελλάδα, λατρεύω την Β. Ευρώπη και ταυτόχρονα είμαι και λαμόγιο που κάνει αρπαχτές.Για αρχή, ακόμα και αν εγώ είμαι το μεγαλύτεοο λαμόγιο έβερ, τα νούμερα της στατιστικής είναι εκεί και παραμένουν αμείλικτα: οι έλληνες σκοτώνονται σε υπερδιπλάσιους αριθμούς μέσα στην λιακάδα, με τα μισά αυτοκίνητα, τα μισά χλμ/χρόνο στην μισή ταχύτητα σε σύγκριση με τους βορειοευρωπαίους.Αν προσμετρήσουμε και αυτούς τους παράγοντες οι θάνατοι από τροχαία στην Ελλάδα ανεβαίνουν κατά 20 φορές.Αυτό το γεγονός δεν μπορείς να το καταρρίψεις ούτε με την δική μου αγάπη προς τους ευρωπαίους (αυτήν που ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι τρέφω) ούτε με το δικό μου μίσος προς την Ελλάδα (που ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι τρέφω).Όταν λοιπόν πεθαίνεις 20Χ συχνότερα από τους άλλους λαούς, τότε ΟΦΕΙΛΕΙΣ να ψάξεις τα αίτια. Και η λογική λέει ότι τα αίτια είναι γενικά. Πέντε - δέκα εξαιρέσεις, πέτνε-δέκα μουρλοί μεμονωμένοι δεν είναι δυνατόν να ανεβάζουν τόσο πολύ τα νούμερα.Αρα κάτι φταίει στην Ελλάδα και αυτό είναι γενικό κακό. Αν μείνεις στην λογική που λέει "ότι γίνεται στην Ελλάδα είναι αυτομάτως καλό, και όποιος λέει το αντίθετο είναι λαμόγιο και μας μισεί" τότε θα συνεχίσεις να σκοτώνεσαι σαν τις μύγες. Ελπίζω να μην περιμένεις να σκοτωθεί δικός σου άνθρωπος σε τροχαίο, μέχρι να καταλάβεις ότι αυτή η λογική είναι λάθος.Το ότι οι αυστριακοί π.χ. θα πρέπει να ντρέπονται γιά την στάση τους στο μεταναστευτικό, εκτός από εντελώς χαζό επιχείρημα, είναι και επικίνδυνο. Δεν υπάρχει αντισταθμιστική ηλιθιότητα.Το ότι οι αυστριακοί είναι ηλίθιοι στο μεταναστευτικό δεν δικαιολογεί την ηλιθιότητα των ελλήνων στο οδήγημα.Άσε που εδώ δεν μιλάμε γιά απλή ηλιθιότητα αλλά γιά Μεγιστο Βραβείο Δαρβίνου.